meer voor t westenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hij is sterk verslechterd qua weervoor eht noroden. Het zuiden krijgt minder extreem lijkt het!
[ afbeelding ]
foto's!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef dan13lv het volgende:
zooo wat is dat? ik zie allemaal hangende slierten !!!
Laat maar hangen, wie weet is er wel iemand jarigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef dan13lv het volgende:
zooo wat is dat? ik zie allemaal hangende slierten !!!
quote:
vals alarm, het draaide een beetje was net te laat met fototoestelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Laat maar hangen, wie weet is er wel iemand jarig
heb je wel gewonnen? beker denk ik?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Wij kregen rond half 9 echt een stortbui te verwerken op het voetbalveld.. helemaal doorweekt
Jep, 8-4 winstquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb je wel gewonnen? beker denk ik?
mooi zoquote:
Volgens mij doen ze een tweedaagse bbq. Gisteren hebben ze de verwachting voor vandaag en (eigenlijk) morgen neergezet. Ze worden steeds luierquote:
Vind je het gek als er elke dag ergens noodweer isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze een tweedaagse bbq. Gisteren hebben ze de verwachting voor vandaag en (eigenlijk) morgen neergezet. Ze worden steeds luier
een level 2 over je stad getekend zien en niks "krijgen" vlat nog meer tegenquote:
Me too. En inderdaad, valt me een beetje tegen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:45 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
bbq is afgelopen zo te zienik zit in het grens gebied van level 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |