Ik wist het!quote:
Zorgen dat je geen militair meer bentquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Hoe kan een militair werken in bed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de enige, ik heb het origineel wel een in een hogere resolutie. Ik zal hem vanmiddag eens opzoeken.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:21 schreef Sloggi het volgende:
Iemand een idee wat dit is?
[ afbeelding ]Lastig te zien, maar vanwege de relatief lange cockpit zou ik gokken op een Grumman Avenger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk die Britse Humor.quote:
Wat een overloper die Stalin!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:52 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb 2 spinnende poezels op me liggen
Mja, sinds dat hij is gaan Humperdincken heeft hij de vrouwtjes ook gevondenquote:
Mja, liever dat hij dat bij jou doet dan bij mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja, sinds dat hij is gaan Humperdincken heeft hij de vrouwtjes ook gevonden
Als in, deze Humperdinck?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja, sinds dat hij is gaan Humperdincken heeft hij de vrouwtjes ook gevonden
Hij heeft ontdekt dat het ondanks zijn castratie toch lekker is om te droogneuken...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als in, deze Humperdinck?Zingende kat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |