La prochaine fois monsieurquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
C'est dommage, la prochaine fois?
Overal overquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
La prochaine fois monsieur![]()
En nu on topic, alleen weet ik niet waar het over gaat
Precies. Nu zit zijn hoofd in mijn hoofd namelijk...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:56 schreef MissVanity het volgende:
Soms kunnen dingen beter in je hoofd blijven. Echt waar.
Ik begon net ook al een beetje gekke dingen te denkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:03 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Precies. Nu zit zijn hoofd in mijn hoofd namelijk...
Wtf TS wat heb je gedaan
Random post generator is, well... random!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
All over the place. Van de hak op de tak. Van hot naar her.
Rollercoaster.
Het een sluit het ander toch niet uit?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:23 schreef hunter.h4 het volgende:
2 emmertjes water halen en 3 emmertjes pompen? De meisjes op de klompen? De jongens ook wat erbij. Virus!!!
Ik ben nu in mooi teamwork samen met mijn broer bezig om kiezel van het dak te halen. Komt nieuw dak op het platte dak. En dan is het teamwerk dat werkt. Het gaat rap samen. Goed op elkaar afgestemd. Dat kiezel gaat ook met emmers. Mijn broer vult op dak de emmers met kiezel. De emmer via een touw naar beneden. Vervolgens het blauwe touw sappen. Over de schotel en hup de zak in. Ik zie dat niet als werken. Ik zie het als nuttig.
Maar 2 emmertjes water halen en 3 pompen? Virus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |