We have a winnerquote:
Nou ik ben al bijna 12 jaar bezig. Echt al 12 jaar. Ik wil ook duidelijkheid. Maar om duidelijk te worden moet je een weg doorgaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:21 schreef Eartling het volgende:
We zullen toch niet meemaken dat het straks ergens over gaat ?
Een pad afslaan en een laan weggaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:22 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Nou ik ben al bijna 12 jaar bezig. Echt al 12 jaar. Ik wil ook duidelijkheid. Maar om duidelijk te worden moet je een weg doorgaan.
Hier één die ook 12 jaar hetzelfde heeft.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:22 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Nou ik ben al bijna 12 jaar bezig. Echt al 12 jaar. Ik wil ook duidelijkheid. Maar om duidelijk te worden moet je een weg doorgaan.
Vele zijwegen inderdaad. Afslagen overal. Een groot doolhof.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:23 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Een pad afslaan en een laan weggaan.
Omdat het een blanke is he? Racistquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:22 schreef Lavenderr het volgende:
@Cc, sommige rapmuziek vind ik wel leuk, Lange Frans bijvoorbeeld
Nee omdat ie lang is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het een blanke is he? Racist.
Nee hoor, maar dit is communiceren voor gevorderden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:23 schreef Sjapoela het volgende:
Nee sorry, na de laatste post haak ik definitief af, heb ook geen overzicht meer, omdat telefoon.
Sorry maar ik ben hier te dom voor
Gefixxedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:26 schreef Eartling het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dit is communiceren voor gevorderden.
Handig die persoonlijke editorsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
GefixxedIk volg het 50/50.
Ik space een beetje op dit topic
Bustedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het een blanke is he? Racist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |