Laat me raden, op dat geweldige facebook waar je tegenwoordig regelmatig geen melding krijgt van berichtjes e.d.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb je weken geleden een bericht gestuurd. Geen antwoord, niks.
Het ligt aan jouquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laat me raden, op dat geweldige facebook waar je tegenwoordig regelmatig geen melding krijgt van berichtjes e.d.
Zorgen dat tante Truus niet vooraan rijdt dan!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
je rijdt in een treintje. maar als jouw treintje goed en braaf rijdt heb je kans dat je best hard over het circuit gaat
Straks brengt ie er alleen de koffie rond....quote:
Alsof dat serieus is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Straks brengt ie er alleen de koffie rond....
Reacties hier bewijzen maar weer hoe oppervlakkig mensen zijn
Tof, mooi circuitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit weekeinde? Nee dan zitten we in de paddock van Spa
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laat me raden, op dat geweldige facebook waar je tegenwoordig regelmatig geen melding krijgt van berichtjes e.d.
Luister naar het woord van godt!quote:
Een lekker ding dat me drinken komt brengen...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
reactie bewijst maar weer hoe dom je bentquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja alsof mijn reactie oh zo serieus was....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
reactie bewijst maar weer hoe dom je bent
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
reactie bewijst maar weer hoe dom je bent
Battle of the mongolenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja alsof mijn reactie oh zo serieus was....
Bewijst maar weer hoe dom JIJ bent... he?
Sorry! Maar wat was er nou dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Luister naar het woord van godt!
Luister je ook Kink FM? haha inderdaad een k*t reclame.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Hey, debiel van die sowieso debiele organisatie moed.nl, soderandtiefus eens op met je tering reclame!
2 min lang x moet, y moet, z moet, dit moet, dat moet etc etc etc.
"niets moet maar moed"Echt de taalnazi's draaien zich om in hun graf
.
quote:
Jij herkent een grapje nog niet als het naakt voor je danst met een theemuts op?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, daar zijn al tig berichtjes na gekomen en dan moet ik gaan zoeken.quote:
Jij ook niet blijkbaar.....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij herkent een grapje nog niet als het naakt voor je danst met een theemuts op?.
ik denk het niet, maar ken canada dan ook alleen van tv.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mooiste samen met monaco. Ik denk Canada op 3
Inderdaad. Hup, opschieten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daar zijn al tig berichtjes na gekomen en dan moet ik gaan zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |