Klopt, jammer dat ik een 9 sta voor engelsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet je niet gebruiken, vertaalt het misschien iets te letterlijk, voegde misschien ook nog wat woordjes toe
Iets uit een boek leren en het begrijpen is iets anders vriend.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Klopt, jammer dat ik een 9 sta voor engels
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
I want proofGewoon dat nieuwe programma "Over De Streep" kijken toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel gay programma, maarja, niks aan te doen eh.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Opeens heb je het, je word Engels docent.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zegt niks hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Je wordt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Opeens heb je het, je word Engels docent.
You know you love me.quote:
ik speel minstens per week 80 uur mmorpg's met headset onquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iets uit een boek leren en het begrijpen is iets anders vriend.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik speel minstens per week 80 uur mmorpg's met headset on( praat ook engels ja )
Doorsmeren dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Help, volgens mij zit mijn pijp verstopt
Haha, Internet slang gaan vergelijken met Common English, vind je wel grappigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik speel minstens per week 80 uur mmorpg's met headset on( praat ook engels ja )
Geil geworden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Echt? Vertel me meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik begin een zwak voor je te ontwikkelen ja.
Ik nu ook.quote:
Zit nu met Dragon Nest sea bezig heb al 3 accounts gemaakt van lvl 16 ( is obt btw, ) deed het voor een event heb nu mijn devil wingsquote:
Mensen die jaloers zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, Internet slang gaan vergelijken met Common English, vind je wel grappig
OMG trio ohnee toch niet.quote:
Je kent het wel, gevoel dat je iets vind en het interessant begint te vinden. weetje?quote:
Even mezelf kietelen, denkend aan jou. brbquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |