Rustig, maar ik ben er nog.quote:
Ik kreeg al bijna een hartaanvalquote:
I'm Pikachuquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:35 schreef Drommeldaris het volgende:
"He who makes a beast out of himself, gets rid of the pain of being a man"
Hangt er van af hoe je er uit zietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:35 schreef coban het volgende:
Kut TT
@drommeldaris: wat zie jij als normaal?
Fieuw.quote:
Buy the ticket, take the ride.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:35 schreef Drommeldaris het volgende:
"He who makes a beast out of himself, gets rid of the pain of being a man"
Over november gesproken:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
remember remember the fifth of novembah!
it's not gay if it's a three way you knowquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe je er uit ziet
Beetje troosten enzo en dan dit dat en dan bam bam
Over november gesprokenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over november gesproken:
tevens voor Gridlok ook.
Oooh leuuuukquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe je er uit ziet
Beetje troosten enzo en dan dit dat en dan bam bam
Die ken ik welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over november gesproken:
tevens voor Gridlok ook.
Ik drum ook nog echt ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:37 schreef coban het volgende:
[..]
Oooh leuuuuktrommelen enzo?
omg zo lief en doordacht van je wauw
Voelen mannen in de kleedkamer weleens aan elkaars ballen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:37 schreef Drommeldaris het volgende:
It ain't gay if the balls ain't touching
Waarom zuipen dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:38 schreef Chloroform het volgende:
Altijd honger als teveel gezopen, nu kaasbroodjes in de oven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |