Er is zoveel dat jij niet snaptquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:28 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Het gaat hier om Apple noch om Porsche dus ik snap deze opmerking niet echt.
Dan kan je beter ergens gaan werken waar ze beter betalenquote:
Ik denk eerder dat jij niet snapte dat een reseller niks met Apple te maken heeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er is zoveel dat jij niet snapt
Nee, jij denkt nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:38 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij niet snapte dat een reseller niks met Apple te maken heeft.
Uhmm, waar ik ook ga werken, het salaris bepaalt of ik het doe of niet. Als apple niet genoeg wil betalen doe ik het zeker niet hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je bij een bedrijf als Apple of Porsche gaat werken doe je dat niet voor het salaris
Kan ik me helemaal in vinden. Aan de andere kant, t staat wel leuk op je CV hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhmm, waar ik ook ga werken, het salaris bepaalt of ik het doe of niet. Als apple niet genoeg wil betalen doe ik het zeker niet hoor.
Dat scheelt dan ook niet veel, ik verwacht dat hij geen jaar meer heeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom praat deze dude alsof Steve dood is.
Ik vrees ook dat 't eerder een kwestie van maanden is. Benieuwd of we 'm nog een keynote zullen zien doen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat scheelt dan ook niet veel, ik verwacht dat hij geen jaar meer heeft.
Oké, wacht dan tot tot hij dood is. Vind het vrij raar om zulke stukjes te plaatsen terwijl 'ie gewoon nog leeftquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat scheelt dan ook niet veel, ik verwacht dat hij geen jaar meer heeft.
Ik vindt de hele berichtgeving rond 'Steve' nu lijken alsof hij al dood is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom praat deze dude alsof Steve dood is.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:53 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik vindt de hele berichtgeving rond 'Steve' nu lijken alsof hij al dood is.
Hier erg goedkoop: http://www.buyincoins.com(...)er-product-1185.htmlquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:14 schreef nelisb het volgende:
Heeft hier iemand toevallig een amerikaanse duchhead?
Ik zoek er 2.
Piet Verdriet....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je bij een bedrijf als Apple of Porsche gaat werken doe je dat niet voor het salaris
Lees je dit topic wel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Steve de "mierenneuker"
https://plus.google.com/u(...)63/posts/gcSStkKxXTw
Hebben olifanten een slurf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg omgevingslicht? Licht van de MBP niet te fel staan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:37 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Even een vraagje;
Ik heb sinds vandaag voor het eerst een mac (nieuwe MacBook Pro 15") en hij bevalt enorm goed. Enige nadeel is dat ik onwijs last krijg van mijn ogen, wat ik nooit met een windows laptop/computer heb meegemaakt. Iemand advies?
Heeft wellicht te maken met de anti-aliasing van tekstquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:37 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Even een vraagje;
Ik heb sinds vandaag voor het eerst een mac (nieuwe MacBook Pro 15") en hij bevalt enorm goed. Enige nadeel is dat ik onwijs last krijg van mijn ogen, wat ik nooit met een windows laptop/computer heb meegemaakt. Iemand advies?
Kun je me vertellen wat dit inhoud? En hoe eventueel te verhelpen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Heeft wellicht te maken met de anti-aliasing van tekst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |