Mjah, ik had die spellen al voor m'n windows bakkie uit 2003. Ik ga ze niet nog een keer kopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:15 schreef Junkie het volgende:
Grand Theft Auto 3 en Grand Theft Auto: Vice City staan nu in de MacAppStore.![]()
Beetje jammer dat het zo laat is.![]()
Maar wie heeft ze nog niet?
Dat!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mjah, ik had die spellen al voor m'n windows bakkie uit 2003. Ik ga ze niet nog een keer kopen.
Of juist kopen nu, door Jobs vertrek even wat lager, maar als de iPhone 5 uitkomt weer verkopen.quote:
Inderdaad kopen, maar nu nog even niet.... Maandagquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:00 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Of juist kopen nu, door Jobs vertrek even wat lager, maar als de iPhone 5 uitkomt weer verkopen.
Maargoed, blij dat ik daar niet over na hoef te denken.![]()
Specs?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:32 schreef problematiQue het volgende:
Morgen komt m'n iMac![]()
als er iemand thuis is...
Hij is van Apple en er staat Lion op.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:56 schreef mk13139 het volgende:
[..]
Dat is niet belangrijk voor een Mac
Het feit dat Jobs z'n functie als CEO formeel neerlegt, is een behoorlijke stap. Dat dat een keer zou gebeuren is geen nieuws en was blijkbaar al in de koers verwerkt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:08 schreef nelisb het volgende:
Wat is er anders dan?
Sinds januari is hij al met ziekteverlof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |