Herkenbaar. En als je er dan voor kiest je peuk in je mond te houden terwijl je typt krijg je rook in je oogquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whahaha, toen ik nog rookte, een asbak, kei en keivol, en toch nog plek vinden voor je peuken
Ik doe nu wel langer met m'n toetsenborden.
Al dat as is niet echt goed
Vraag het bang_brosquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:03 schreef Nectar het volgende:
wie heeft er voor mij een brazzers of bang bros account
HAHAHAAHAH XDquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:04 schreef gamezz het volgende:
[..]
Een kip in een meeuwenpak die zo onherkenbaar een winkel berooft.
Homeboy heeft m'n backquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:04 schreef gamezz het volgende:
[..]
Een kip in een meeuwenpak die zo onherkenbaar een winkel berooft.
ik vroeg het aan hem, hij geeft niks alleenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vraag het bang_brosGegarandeerd succes.
ik wordt uitgescholden door Nectarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vraag het bang_brosGegarandeerd succes.
Harder vragen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:05 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik vroeg het aan hem, hij geeft niks alleen
Oh jezus.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:05 schreef bang_bros het volgende:
[..]
ik wordt uitgescholden door Nectar
En ook echt zeker een week de asbak niet legen hè, en maar bijproppen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Herkenbaar. En als je er dan voor kiest je peuk in je mond te houden terwijl je typt krijg je rook in je oog
En dat terwijl de prullenbak op 1 meter afstand staatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ook echt zeker een week de asbak niet legen hè, en maar bijproppen.
mooie woorden ditquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:06 schreef speedking het volgende:
als je niet rookt heb je die onzin niet
Prachtig hoeveel mensen je daar bashen omdat ze mij verdedigenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:05 schreef bang_bros het volgende:
[..]
ik wordt uitgescholden door Nectar
Nu ik zo naar mijn asbak kijk ben ik blij dat ik niet de enige ben...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ook echt zeker een week de asbak niet legen hè, en maar bijproppen.
betaal ervoor!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:06 schreef Nectar het volgende:
[..]
Prachtig hoeveel mensen je daar bashen omdat ze mij verdedigen.
Geef me een account loser!
Succes man.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:06 schreef bang_bros het volgende:
Yvonne ik ga binnenkort proberen de website te hacken
Het mag van de ITers
Jaaaaaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat terwijl de prullenbak op 1 meter afstand staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |