ik vroeg het aan hem, hij geeft niks alleenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vraag het bang_brosGegarandeerd succes.
ik wordt uitgescholden door Nectarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vraag het bang_brosGegarandeerd succes.
Harder vragen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:05 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik vroeg het aan hem, hij geeft niks alleen
Oh jezus.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:05 schreef bang_bros het volgende:
[..]
ik wordt uitgescholden door Nectar
En ook echt zeker een week de asbak niet legen hè, en maar bijproppen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Herkenbaar. En als je er dan voor kiest je peuk in je mond te houden terwijl je typt krijg je rook in je oog
En dat terwijl de prullenbak op 1 meter afstand staatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ook echt zeker een week de asbak niet legen hè, en maar bijproppen.
mooie woorden ditquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:06 schreef speedking het volgende:
als je niet rookt heb je die onzin niet
Prachtig hoeveel mensen je daar bashen omdat ze mij verdedigenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:05 schreef bang_bros het volgende:
[..]
ik wordt uitgescholden door Nectar
Nu ik zo naar mijn asbak kijk ben ik blij dat ik niet de enige ben...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ook echt zeker een week de asbak niet legen hè, en maar bijproppen.
betaal ervoor!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:06 schreef Nectar het volgende:
[..]
Prachtig hoeveel mensen je daar bashen omdat ze mij verdedigen.
Geef me een account loser!
Succes man.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:06 schreef bang_bros het volgende:
Yvonne ik ga binnenkort proberen de website te hacken
Het mag van de ITers
Jaaaaaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat terwijl de prullenbak op 1 meter afstand staat
Van welke IT-ers?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:06 schreef bang_bros het volgende:
Yvonne ik ga binnenkort proberen de website te hacken
Het mag van de ITers
Oh. Gatver ik herken mij in dit alles...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaaaaa
Computeren en roken staan garant voor een enorm 'gevuld' bureau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |