Ik lach niet hoor. Lach jij wel mensen uit alleen omdat ze homo zijn. Ben jij er zo een?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:00 schreef coban het volgende:
[..]
Haten op gamezz en GGMM. Ware liefde ditdat en dan ga jij ze uitlachen. Laf hoor.
Whahaha, toen ik nog rookte, een asbak, kei en keivol, en toch nog plek vinden voor je peukenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:59 schreef GGMM het volgende:
Zo irritant is dat als je asbak vol is. Dan probeer ik altijd een soort toren te maken, totdat de hele boel instort.
Oh. Hoi Tim. Waarom lig jij nog niet in bed? En wat doe je in hemeltjesnaam op een forum als dit op dit tijdstip? Heb jij je tanden wel potverdriedubbeltjes gepoetst? Jongeman, dit kan niet door de beugel.quote:
Herkenbaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:59 schreef GGMM het volgende:
Zo irritant is dat als je asbak vol is. Dan probeer ik altijd een soort toren te maken, totdat de hele boel instort.
good game mister mikey?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, daar loop ik constant mee te koop omdat het zo ontzettend stoer is.
Da's een meeuw geen kipquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:01 schreef bang_bros het volgende:
[..]
dat beest in je UI is een verkapte kip![]()
![]()
Helemaal niet!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik lach niet hoor. Lach jij wel mensen uit alleen omdat ze homo zijn. Ben jij er zo een?
coban haat homo's, gadverdamme
Ja vind ik ook. Heb je ook zo een t-shirt met erop Doe mij maar een peukkie en een glassie bier!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, daar loop ik constant mee te koop omdat het zo ontzettend stoer is.
Hoe bereid je marrokaanse kipquote:
Moet het er steeds tussenuit blazen ja. Klote as.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whahaha, toen ik nog rookte, een asbak, kei en keivol, en toch nog plek vinden voor je peuken
Ik doe nu wel langer met m'n toetsenborden.
Al dat as is niet echt goed
He bah! Je vergeet de kruiden man.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:02 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hoe bereid je marrokaanse kip
In 3 stasppn leg iok uit
1. KKoop kip
2. Doe in half
3. Doe er menselijk haar op
En klaar is keesXDXDXD
like you?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat het bedtijd is, er komt alleen maar bagger uit
grapje hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
iets met haters en haten ofzo
Maar dan doet idereen het, dan mag het. Rood is hier ook weetje...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat het bedtijd is, er komt alleen maar bagger uit
Herkenbaar. En als je er dan voor kiest je peuk in je mond te houden terwijl je typt krijg je rook in je oogquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whahaha, toen ik nog rookte, een asbak, kei en keivol, en toch nog plek vinden voor je peuken
Ik doe nu wel langer met m'n toetsenborden.
Al dat as is niet echt goed
Vraag het bang_brosquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:03 schreef Nectar het volgende:
wie heeft er voor mij een brazzers of bang bros account
HAHAHAAHAH XDquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:04 schreef gamezz het volgende:
[..]
Een kip in een meeuwenpak die zo onherkenbaar een winkel berooft.
Homeboy heeft m'n backquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:04 schreef gamezz het volgende:
[..]
Een kip in een meeuwenpak die zo onherkenbaar een winkel berooft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |