kan niet eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:57 schreef coban het volgende:
[..]
A34CK5B, alleen voor de coole users.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:57 schreef speedking het volgende:
as yvonne dat zei had ik het gezegt
Haha jaquote:
Magtie ie niet meer internettenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dan gaan we naar je ouders toe.
Beer?quote:
Inderdaad. Één team.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof Gamezz mij ooit zou bannen.We zijn al collega's sinds IND.
Bruin is de standaard kleur voor users die om een kleur vragenquote:
Brrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:58 schreef coban het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik ben lekker spontaan, voel me als 20, heb een rood hip kortgekapt kapsel. Gemillimeterd ofc. Ook beetje paarse highlights. En koop kleding bij de coolcat.
Nu je het zegt, Olep ook ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bruin is de standaard kleur voor users die om een kleur vragen
Ik ben ook een paar dagen bruin geweest!
agossie. (Maarja als ik mijn rekening niet betaal ben ik ook de lul.quote:
Wat praat jij over mijn moederquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:58 schreef coban het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik ben lekker spontaan, voel me als 20, heb een rood hip kortgekapt kapsel. Gemillimeterd ofc. Ook beetje paarse highlights. En koop kleding bij de coolcat.
Haten op gamezz en GGMM. Ware liefde ditdat en dan ga jij ze uitlachen. Laf hoor.quote:
rokersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:59 schreef GGMM het volgende:
Zo irritant is dat als je asbak vol is. Dan probeer ik altijd een soort toren te maken, totdat de hele boel instort.
Stoppen danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:59 schreef GGMM het volgende:
Zo irritant is dat als je asbak vol is. Dan probeer ik altijd een soort toren te maken, totdat de hele boel instort.
Ja, da's stomquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja had geedit was quote vergeten.
Verkapt ikrook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:59 schreef GGMM het volgende:
Cobanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:00 schreef coban het volgende:
[..]
Haten op gamezz en GGMM. Ware liefde ditdat en dan ga jij ze uitlachen. Laf hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |