Wat dacht jij dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begin jou steeds meer te mogen.
Hmmm...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begin jou steeds meer te mogen.
Oldskoolquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Danny heeft z'n hele kelder vol staan met computers, allemaal om FOK! draaiende te houden.
kom bei k-eiiland dan ik laat je zien ik heb 9mm en schroevedraaier in me nektasje van prada kom dan hehequote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:14 schreef coban het volgende:
[..]
Jonge ik sla je watz je probleem dan kom dan ik prik je met kraspen.
serieusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Danny heeft z'n hele kelder vol staan met computers, allemaal om FOK! draaiende te houden.
Wat voor bandbreedte dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:14 schreef Oerbeer het volgende:
Even iets heel anders he, waar zie je op FOK! eigenlijk de laatste leden?
Boze Marokkaanalert. Terugtrekken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kom bei k-eiiland dan ik laat je zien ik heb 9mm en schroevedraaier in me nektasje van prada kom dan hehe
Zoals in forumusers ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hij bedoelt laatst geregistreerde enzo.
Nee, niet serieus.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
serieus?
hoe werkt dat eigenlijk
Ik kom ook nog met me neven dus geen kans we komen aan je deur geen gezeurquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:16 schreef coban het volgende:
[..]
Boze Marokkaanalert. Terugtrekken.
Volgende keer beter lezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik las 'ijsbeer', dat zou nergens op slaan. Dit is een stuk logischer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |