VVrolijk zwaaienquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Fok! in de lucht houden dus des te lastig, chapeau mensen...
Ohja zw@@@ien
zonder tabak kan wel, zonder kolen gaat lastig wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ok nice
Niet dat ik het zelf ooit doe.
Kan je eigelijk ook sisha zonder dat tabak en kolen?
Zo dan. Discipline hoor...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van de een op andere dag gestopt.
4 nachten niet geslapen.
Ja ik was jaloers op z'n krulletjes.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien heeft ze hem gepest, is zij indirect de oorzaak van de PVV.
mag ik ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik haat Venlo, kan me rug op
Precies, mensen die zeggen een site gehackt te hebben, terwijl ze zielig met scriptjes hebben lopen klooien waardoor de site opeens platligt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja dat zeker wel. Verschil kan niet groter.
Mooi. Dit wordt dus een directe aanval van coban op MarokkaanseKip.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien heeft ze hem gepest, is zij indirect de oorzaak van de PVV.
Maar dat kolen is toch juist het schadelijkst?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
zonder tabak kan wel, zonder kolen gaat lastig worden
Ik wil ook een omputerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:11 schreef Nectar het volgende:
hoeveel omputers heefty danny in zijn huis om fok in de lucht te houden?
quote:
Ik heb 1 server met 56 GB ramquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:11 schreef Nectar het volgende:
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Maar dat kolen is toch juist het schadelijkst?
Kom dan hehehehe bitchquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:12 schreef coban het volgende:
[..]
Mooi. Dit wordt dus een directe aanval van coban op MarokkaanseKip.
Jij hebt heel Venlo op je rug.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij hebt al een huis op je rug
pfff nee dusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij hebt al een huis op je rug
Jonge ik sla je watz je probleem dan kom dan ik prik je met kraspen.quote:
Danny heeft z'n hele kelder vol staan met computers, allemaal om FOK! draaiende te houden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:11 schreef Nectar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |