Ik weet niet hoe het precies zit, maar ze heeft een blauw en een groen oog en hoort in elk geval aan één van beide oren (want ze mist he-le-maal nixquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:52 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat een schatjes!
En voordat je het vraagt: nee, ik wil ze niet adopteren![]()
Witte katten zijn toch meestal doof of blind? Of is dat een fabeltje?
Meen je niet... helemaal wit en een blauw én groen oog? En ze heet Moortje? Smelt...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het precies zit, maar ze heeft een blauw en een groen oog en hoort in elk geval aan één van beide oren (want ze mist he-le-maal nix)
Ze heeft volgens mij een zweempje rossig in haar staart, maar alleen als het licht er op de juiste wijze op valt. En ze heeft op zeker al een nieuw huis; ze is geadopteerd door een vriendinquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:20 schreef skunkasaur het volgende:
Meen je niet... helemaal wit en een blauw én groen oog? En ze heet Moortje? Smelt...
Als over drie maanden nog niemand zich gemeld heeft voor de adoptie dan neem ik dr![]()
![]()
Yep Zeker als je een wat betere videokaart voor PS hebt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:05 schreef wonderer het volgende:
Kusje voor B-E
[..]
True. Ik weet ook nog niet of het echt echt echt nodig is of niet. Als de laptop in kwestie maar HDMI-uitgang heeft, maar dat hebben de moderne tegenwoordig toch wel?
Dan komt het vast wel goed, one way or the otherquote:Op donderdag 25 augustus 2011 05:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Yep Zeker als je een wat betere videokaart voor PS hebt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:20 schreef Bakfiets. het volgende:
Het huis is veel te leeg zonder huisdieren.Ik mis ze al naeen weekje.
Ja, waar hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:46 schreef Nirak het volgende:
Als onze jongens er niet meer zijn over een jaar of 10, dan komen er geen andere katten meer.. Why:
[..knip..]
En ik heb het idee dat het ze dan minder bang maakt voor dieren. Ik vind niks zo irritant als iemand die bij de aanblik van een hond al niet meer over straat durftquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:00 schreef skunkasaur het volgende:
Oh, en ik vind het heel belangrijk dat mijn kinderden later opgroeien met huisdieren. Dat geeft toch een vorm van respect voor het leven mee dat je anders of mist, of op een andere manier moet aanvullen.
Hmm, dat ligt ook aan je eigen gedrag als je met dieren omgaat, dat kijken kinderen ook bij je af. Maar ik bedoel vooral dat als kinderen met een kat of hond opgroeien, dat ze dan het respect voor dieren mee krijgen. En niet als een gek achter geiten gaan aanhollen en aan staarten trekken als ze dan ineens op een kinderboerderij belanden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En ik heb het idee dat het ze dan minder bang maakt voor dieren. Ik vind niks zo irritant als iemand die bij de aanblik van een hond al niet meer over straat durft.
-edit- Dan bedoel ik vooral dat ze er dus niet schrikkerig en dus onverantwoord mee om gaan/op reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |