SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EinschteinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Datdus's survival serverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Ceees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon![]()
tripo
en
Drumpie, als 1.8 komt en we een survival server heben, mag ik dan mn kathedraal in die wereld plaatsen?![]()
![]()
Drumpie zei dat er niets naar survival geimporteerd wordt. Anders is het meteen weer verpest.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef Flodder450 het volgende:
tripo
en
Drumpie, als 1.8 komt en we een survival server heben, mag ik dan mn kathedraal in die wereld plaatsen?
Misschien wel naar creative.Ik wacht al 4 topics.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:08 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ceees2 mafkees, hou eens op met je rare solo-lapohuntgedoe![]()
![]()
of ik bouw m gewoon in survival?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef Ceees2 het volgende:
[..]
Drumpie zei dat er niets naar survival geimporteerd wordt. Anders is het meteen weer verpest.
Misschien wel naar creative.
[..]
Ik wacht al 4 topics.![]()
![]()
doe mijn server in de op
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietzak, friettent, frietzaak, frietssaus, Franse frietjes, frietkraam, frituur en eigenlijk is het allemaal gewoon friet.
Frietrecepten Topic![]()
KUT VOLGENS MIJ IS BLAUW IN DE BASIS GEKOMEN! de farm is wel helemaal gegriefed!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
oh ook fijn dat jullie t respawn bed weghalen...
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Hoe dat dan?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
hoe bedoel je? t respawn bed is weg, dus ik ben nu bij de facking spawn... en de farm is gegriefd, al onze half slabs zijn weg, en t lijkt me sterk dat wij dat waren...Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOO.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:15 schreef bobbernaut het volgende:
KUT VOLGENS MIJ IS BLAUW IN DE BASIS GEKOMEN! de farm is wel helemaal gegriefed!
Gelukkig heb ik al een soort-van tweede basis op het oog.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Whehe. Knap gevonden dan. Wil wel weten hoe.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Tering zeg waarom altijd dat gehunt
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Alle spullen zijn er nog hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:44 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOO.
Gelukkig heb ik al een soort-van tweede basis op het oog.![]()
![]()
Ja dus?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar jij zit ook op een speciale school, dat is anders.
Nee joke..![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij zit op een pimp school. Dat is baas.![]()
Waarom heb ik dit hier nog niet gezien?
Made by two indie developers: Alexey Pajitnov and Markus Persson, the creators of Tetris and Minecraft respectively.![]()
![]()
Beetje duf.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
![]()
Waarom heb ik dit hier nog niet gezien?
Made by two indie developers: Alexey Pajitnov and Markus Persson, the creators of Tetris and Minecraft respectively.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik vind het goed.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:54 schreef Mender het volgende:
Mwa vindt het wel leuk om zelf te doen
Oja:
Iiedereen die morgen mee wil doen met de hunger games, pm me even.
Tijd: 20.00 tot +- 22.30 (iedeen mee eens? Kan nog veranderd worden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |