Nou, faal-verhalen zijn het niet echt,quote:Op donderdag 1 september 2011 23:04 schreef Weissman het volgende:
[..]tell me more, please
we willen faal-verhalen horen
QFTquote:Op donderdag 1 september 2011 23:18 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Nou, faal-verhalen zijn het niet echt,
Gewoon niet goed genoeg om mij te plezieren
QFT ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ieder zijn ding.
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:23 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
QFT ?Quoted For TruthSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maw, die persoon is het er mee eens"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
Ik vind het heerlijk...gelijk omdraaien en slapen.quote:Op zondag 28 augustus 2011
17:54 schreef Karina het volgende:
OT: nog een do: naspelniet meteen omdraaien en snurken.
Sommige meiden zelf ook nietquote:Op donderdag 1 september 2011 22:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben geen idee wat ze aan het doen zijn.
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:31 schreef Tanin het volgende:
[..]
Quoted For Truth
Maw, die persoon is het er mee eens
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:37 schreef Lastpost het volgende:
Drugs gebruiken tijdens de seks was met vier exen wel echt een to-do ding.
ik staar mijn liefdebedrijfpartner altijd aan zodat ze weten dat ik van ze houd. Ook probeer ik niet te knipperen omdat ik dan langer van genieten van haar verschijning.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:51 schreef Tamashii het volgende:
Ogen af en toe dicht doen. Srsly, niet constant open houden want dan lijkt t net alsof je niet geniet.
Voelen is leuker dan kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:52 schreef MASD het volgende:
[..]
ik staar mijn liefdebedrijfpartner altijd aan zodat ze weten dat ik van ze houd. Ook probeer ik niet te knipperen omdat ik dan langer van genieten van haar verschijning.
quote:
En je kan niet fluisteren in haar oor 'ik hou van je' terwijl je in haar zit met je ogen dicht?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:52 schreef MASD het volgende:
[..]
ik staar mijn liefdebedrijfpartner altijd aan zodat ze weten dat ik van ze houd. Ook probeer ik niet te knipperen omdat ik dan langer van genieten van haar verschijning.
Dat moet je sowieso niet zeggen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En je kan niet fluisteren in haar oor 'ik hou van je' terwijl je in haar zit met je ogen dicht?
Why not?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso niet zeggen.
Tuurlijk niet, ik moet wel kunnen zien waar ik mik enzo, voor hetzelfde geld zit ik in het verkeerde gat. Daarnaast weet ik niet wanneer de volgende keer kan zijn dat ik irl gratis tieten zie, dus die kans grijp ik.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En je kan niet fluisteren in haar oor 'ik hou van je' terwijl je in haar zit met je ogen dicht?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En ik kan mijn ogen sowieso niet continu open hebben, ze gaan vanzelf af en toe dicht van het genot
Best kansloos als je dat niet kan zonder te kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik moet wel kunnen zien waar ik mik enzo, voor hetzelfde geld zit ik in het verkeerde gat. .
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Best kansloos als je dat niet kan zonder te kijken.
quote:
Ik denk dat dat wel als vanzelfsprekend gezien wordtquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:53 schreef Aneurism het volgende:
Don't:
Ruften als je gerimmed wordt.
Verbaasd me dat deze niet eerder voorbij kwam.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:53 schreef Aneurism het volgende:
Don't:
Ruften als je gerimmed wordt.
Liefde bedrijven.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Why not?
Als je romantisch de liefde bedrijfd kun je dat best zeggen naar mijn mening, maar als je een vluggertje hebt ofso dan tuurlijk niet
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel als vanzelfsprekend gezien wordtToch?
Altijd alleen maar keihard rammenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Liefde bedrijven.
Alsjeblieft zeg.
Babyquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Liefde bedrijven.
Alsjeblieft zeg.
En wel volwassen.quote:
quote:
Treinen naar den bosch blijven rijden s'nachts he.quote:
Ik ook, alleen op seksgebied niet echt denk ik.quote:
Ik weet het hosselaarquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Treinen naar den bosch blijven rijden s'nachts he.
I'm just saying.![]()
Don't: vrouwen die preuts zijn
quote:
2 QFT'squote:Op vrijdag 2 september 2011 23:07 schreef stefanhaan het volgende:
Do: Vrouwen die midden in de nacht wakker worden voor seks
Do: Een film niet af kunnen kijken, doordat er in de reclame gebatst word.
Ik beschouw mezelf als maagd, omdat ik mijn sexual encounters op 2 handen kan tellen. en ze nou niet bepaald om over naar huis te schrijven zijn.quote:
Ja dat zeg ik netquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:16 schreef muhahaha het volgende:
Wat jij beschouwd boeit me weinig, heb je nou geneukt of niet lullo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |