Klopt, de cholesterol maakt je vanzelf dood!quote:
Ja die, thanks!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja!
Vanaf 2 minuut 50 geloof ik, briljant
Ja he? Oneerlijk gewoonquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die, thanks!
Mooi!
En wat ziet ze er toch allejezus goed uit.
En de beste tieten van de wereld hebben!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja he? Oneerlijk gewoon
En kunnen zingen en er zo uitzien!
Gloria heeft de beste tieten van de wereldquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En de beste tieten van de wereld hebben!
18.00quote:
Modern Family Gloria?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gloria heeft de beste tieten van de wereld
Owquote:
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Modern Family Gloria?
Die heeft sowieso het tofste accent van de wereld
Ik vond dat serieus reuuuuuuuuze meevallen met dat afdakjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:40 schreef ElisaB het volgende:
Trouwens, girlz: ik kan mijn tattoo weer zien zonder eerst het afdakje omhoog te trekken
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja
Ik vind haar zo gaaf
WELL, in Colooooombia we couldn't go rooonning to the hooospital for every dislocated shouuulder.
*Ramt schouder tegen muur*
Wij (meneer Maes en ik) vinden haar ook superquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja
Ik vind haar zo gaaf
WELL, in Colooooombia we couldn't go rooonning to the hooospital for every dislocated shouuulder.
*Ramt schouder tegen muur*
Manny "you were born 16" lol. Ik krijg soms jeuk van hem en zijn burgundy dinner jacket.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is alleen zo'n onlogisch koppel met Al Bundy.
Maar ergens ook wel weer tof. En dat kind van ze
Ik heb maar broccoli gemaakt met een taraartje... en aangezien ik op 1350 ofzo zit, met allerlei tussendoortjes die ik nog mag, heb ik mezelf de helft van de helft (ik eet echt zo zelden vla en als ik het eet is het normaal 2 lepels. Ik snap echt niet hoe mensen bakken met vla wegkrijgen) griesmeelpudding belooftquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:29 schreef Greys het volgende:
Heb je een broodrooster of grillpan Q?
Rooster je brood dan en doe er kaas met komkommer en peper op
En dan nog eentje met kaas en een beetje sweet chili saus
Ja, maar dat kwam omdat ik het op de foto aan de kant sleurdequote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:41 schreef Greys het volgende:
Ik vond dat serieus reuuuuuuuuze meevallen met dat afdakje
Ik ga de foto nog eens goed bekijken
Heb je een tattoo op je schaamheuvel?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow
Ik neem een pakje melk; ook lekker
Trouwens, girlz: ik kan mijn tattoo weer zien zonder eerst het afdakje omhoog te trekken
Motiverend!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar dat kwam omdat ik het op de foto aan de kant sleurde
Als ik nu naar beneden kijk, zie ik 'm weer van eigens. Járen niet gezien
Bizar, of niet soms
Neequote:
Heel verstandig! Meten is weten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:55 schreef Maes het volgende:
Ik heb me niet gewogen maar dat kan ook niet want ik heb geen weegschaalJaren geleden door meneer Maes het raam uit gegooid, heel ander verhaal. Anyway ik denk dat ik maar ga meten. Borstomvang, buikomvang, heupomvang enz,
HEUJquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er van schrik een plons melk in gegooid
Ik weet alleen dat ik te dik ben, het er niet afgaat etc. Ik heb geen weegschaal, maar moest me laten wegen in het ziekenhuis, zo'n vier jaar geledenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:55 schreef Maes het volgende:
Ik heb me niet gewogen maar dat kan ook niet want ik heb geen weegschaalJaren geleden door meneer Maes het raam uit gegooid, heel ander verhaal. Anyway ik denk dat ik maar ga meten. Borstomvang, buikomvang, heupomvang enz,
Van 6 tot 8 pakjes per dag (minimaal) naar 2 pakjes per dag (maximaal) is toch heel netjes? Dit was mijn eerste (halve) pakje van vandaagquote:
Niet alleen GB hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Tweekommatwee![]()
Goed bezig Q![]()
En de knietjes van F_R, pijnlijk![]()
Voor de rest niet bijgelezen, eerst ff shaken en boodschappen doen.
Fruitjes halen, anders wordt GB boos op mij
Kooo Kirrrlllllquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van 6 tot 8 pakjes per dag (minimaal) naar 2 pakjes per dag (maximaal) is toch heel netjes? Dit was mijn eerste (halve) pakje van vandaag
Je had het over een plons, dat klonk als een tsunami ipv een half pakjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van 6 tot 8 pakjes per dag (minimaal) naar 2 pakjes per dag (maximaal) is toch heel netjes? Dit was mijn eerste (halve) pakje van vandaag
PlonsJE danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:29 schreef Greys het volgende:
Je had het over een plons, dat klonk als een tsunami ipv een half pakje
Ieks, Greys, dan moet je naakt!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef Greys het volgende:
Nou gaat het potverrrrjakkes alwéér regenen dit weekend
Ik wil buiten zitten op ons saunadagje. Met badjas. Anders moeten we veel te veel nakende binnenactiviteiten doen.
Wat let je! Sjampoow mee, kun je gratis buiten je haar wassenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef Greys het volgende:
Ik wil buiten zitten op ons saunadagje. Met badjas. Anders moeten we veel te veel nakende binnenactiviteiten doen.
Ow, die gaten in de grond? Ik hou het liever op dan dat ik daar boven ga hangenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ieks, Greys, dan moet je naakt!In de sauna! Da's eng
Fort was tof trouwens, heel interessantEn met echte Franse toilettes: te smerig voor woorden
Het blijft eng, hoe vaak ik ook gaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ieks, Greys, dan moet je naakt!In de sauna! Da's eng
Huuuuuuuuquote:Fort was tof trouwens, heel interessantEn met echte Franse toilettes: te smerig voor woorden
Rookhokjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef Greys het volgende:
aaaaaaahquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee
Op mijn buik, rechts, zo ongeveer halverwege navel en ondertussen
Ja en misschien hebben we zoals de voorgaande keren geluk dat het nog wel meevalt op de dag zelf, dat het 's middags droog wordt ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Rookhokje![]()
Maar wel klote, inderdaadGelukkig zijn de relaxruimtes binnen ook fijn!
Ja, precies! Vandaag heeft het ook geregend én is het zonnig geweestquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en misschien hebben we zoals de voorgaande keren geluk dat het nog wel meevalt op de dag zelf, dat het 's middags droog wordt ofzo
Ga jij weer drijven?
We zijn er eerder aangekomen met regen weet je nog? En toen viel het de rest van de dag meequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, precies! Vandaag heeft het ook geregend én is het zonnig geweest![]()
Hm, ik denk het wel. Hangt er even vanaf of er al meer mensen gaan drijven. M'n buikje drijft maar vrolijk mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |