Daar fiets ik straks wel 1.5u voorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij wel, maar het is wel fucking veel kcal.
Die kijkt echt zo van: "Huh? Weet je het zekerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Zelfs in de tuin lig ik nooit op mijn rug
Elies jouw witte is cute maar deze ook vind ik
[ afbeelding ]
mooi zitten en dom kijken
Oognip balen dat je vandaag al weer naar school toe moest
Nou dan nog een keerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:37 schreef Greys het volgende:
Qwea vindt wat dubbele jubels vast niet erg indaha
Hij is prachtigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar hij is wel mooi he?
Oognip vindt ze in het echt mooier dan of de foto's
Ik niet, mijne is net weer wegquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:06 schreef ElisaB het volgende:
Iemand behoefte aan een beetje koppijn? Ik heb genoeg
ik ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Het is hier zo warmvolgens mij ga ik me nog maar even omkleden straks voordat ik uit eten ga
Hoe erg mis je haar?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:34 schreef ferrari_rood het volgende:
hier is het nu grijs en bewolkt
En hier ook geen interesse in de hoofdpijn. Die heb ik al vaak genoeg zelf.
Ik zit te twijfelen of ik ean nu zelf ga ophalen of dat mijn vriend haar over een uur haalt
Ik heb geen honger en geen dorst, dus ik ga ervan uit van welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:23 schreef Oognip het volgende:
Heb je wel genoeg gegeten en gedronken?
Maar het is niet onnodig want je kan haar zelf niet ophalen. Niet meer over nadenken, het gaat nu eenmaal niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is maar een klein stukje maar ik kan het nu niet lopen. En of ik echt kan autorijden betwijfel ik.
Maar ik verveel mij al wel een beetje de hele dag want ik kan bar weinig. En ik vind het onnodig haar bij de oppas te laten als ik zelf thuis ben
Ik vind het onnodig om gevaarlijk te gaan doen en auto te gaan rijden met een baby on board, terwijl ze toch over een uurtje thuis is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is maar een klein stukje maar ik kan het nu niet lopen. En of ik echt kan autorijden betwijfel ik.
Maar ik verveel mij al wel een beetje de hele dag want ik kan bar weinig. En ik vind het onnodig haar bij de oppas te laten als ik zelf thuis ben
Goed zo. Als je het wel had gedaan had ik stappen moeten ondernemen f_r!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Hij is onderweg naar haar dus het is niet nodig meer
Voor je hier bent was ik al weer thuis geweestquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed zo. Als je het wel had gedaan had ik stappen moeten ondernemen f_r!
Hee Grees, ging je dirrrtyradar af?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:01 schreef Greys het volgende:
Wat een moment weer om binnen te vallen.
Hiiiiiiii
Ja daar ben ik altijd graag bijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hee Grees, ging je dirrrtyradar af?
Zonder rijst bedoel je?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:05 schreef Greys het volgende:
Ik eet zo'n rijstpudding dingetje.
Kunnen ze die niet eens zonder flubbertjes maken?
Jij weet het wel heel aantrekkelijk te maken zegquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:05 schreef Greys het volgende:
Ik eet zo'n rijstpudding dingetje.
Kunnen ze die niet eens zonder flubbertjes maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |