Huh, kan dat zomaar?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:57 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Mijn vakantie zou tot volgende week duren, krijg ik gister een mailtje dat ik vandaag al naar school moet![]()
Dus lekker naar school zo
Mogguh!quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik ben wel een klein beetje trotsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:01 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het is je gegund, ik heb echt gehoopt dat je die 2 kg zou halen die je graag wilde
Je moet echt HEEL trots zijn, niet een klein beetjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben wel een klein beetje trots
Maar, het zou er niet af zijn gegaan zonder jullie.![]()
![]()
Heel veel motiverenderquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet echt HEEL trots zijn, niet een klein beetje
Een beetje samen doen is veel motiverender he?Op naar de volgende kilo!
Ik ga het zo wel doen, maar eigenlijk pas zondagquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heel veel motiverenderWanneer moet jij je wegen?
Pas Zondag doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga het zo wel doen, maar eigenlijk pas zondag
Of zal ik het dan pas zondag doen?
Welke Suske & Wiske ligt er?quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:31 schreef indaha het volgende:
Even snel tussendoor want ik heb geen tijd , maar was wel nieuwsgierig naar Qwea![]()
Qwea geweldig gedaan![]()
![]()
en sterkte bij de tandarts
![]()
Ben weer weg
Bij Saxion kan dat zomaar jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh, kan dat zomaar?
Wat als je nou een vakantie geboekt had en nog in het buitenland zat? Ze kunnen toch niet een dag van te voren zeggen 'morgen melden!'?
[..]
Mogguh!
Doen, heel gezond! wel ongezouten nemenquote:
Keejquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Doen, heel gezond! wel ongezouten nemen
Voor jou of voor de tandarts?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pas Zondag doen![]()
Ik ga naar de tandarts *ril*
Als ik over een uur niet terug ben, kun je beter hulpdiensten sturen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben wel een klein beetje trots
Maar, het zou er niet af zijn gegaan zonder jullie.![]()
![]()
Ik heb het idee dat mijn broek losser zit dan andersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed bezig wijffie
Voel je het al? Zie je het al?
En?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een foto van mijn knieën gemaakt
Ik kan niet op mijn rug slapen dus na 10min een beetje gedraaid paar min later doet toch wel pijn dus draai weer op mijn rug. 10min later probeer in na de andere kant de draaien auw auw mijn gezicht dus ik draai weer terug enz enz. Heb wel iets geslapen maar werd telkens wakkerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En?
Heb je wel een beetje geslapen vannacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij wel, maar het is wel fucking veel kcal.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:14 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een klein portie kibbelingen meegenomendat kan wel toch?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan niet op mijn rug slapen dus na 10min een beetje gedraaid paar min later doet toch wel pijn dus draai weer op mijn rug. 10min later probeer in na de andere kant de draaien auw auw mijn gezicht dus ik draai weer terug enz enz. Heb wel iets geslapen maar werd telkens wakkerDat ziet er inderdaad pijnlijk uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ja kan me voorstellen dat je dat het ergst vindt. Zit alles nog wel op zijn plek in je schouder?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:30 schreef ferrari_rood het volgende:
vanavond is mijn vriend er niet maar komt mijn moeder helpen met ean. Mijn schouder heeft dus ook een tik gekregen en dat vind ik eigenlijk het ergst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |