Er zit een gele sticker op. En er staat in mijn boekje de 1ste 3 weken niet. Maar goed, als ik me zo voel als nu, dan kan ik gewoon (afgezien van mijn voet dan weer maar dat terzijde) autorijden. Dus ik denk dat het per iedereen verschillend isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:16 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ibuprofen is niet zo goed voor je en helpt helemaal niet helaas
naar het schijnt is Lyrica het eerste internationale vastgestelde middel voor fibromyalgie. Ik heb al een zooi medicijnen gehad dus ik ben wel benieuwd, maar ik MOET mogen autorijden.
Hij ziet er wel lekker uit ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
Tof filmpje he Q?
Ik moest bijna janken toen hij met zijn vader en broer over de streep kwam bij de marathon.
En damn, wat een knappe kerel werd het
Gewoon lekker genieten!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:20 schreef Qwea het volgende:
We gaan zaterdag te party! Ik moet nog ff uitvogelen hoe ik dat ga doen
Dan ga ik het eens overleggen. Ik heb nu amitriptyline maar dat is ook een kutmiddelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er zit een gele sticker op. En er staat in mijn boekje de 1ste 3 weken niet. Maar goed, als ik me zo voel als nu, dan kan ik gewoon (afgezien van mijn voet dan weer maar dat terzijde) autorijden. Dus ik denk dat het per iedereen verschillend is
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:21 schreef ElisaB het volgende:
Moeten jullie ook zo ongelofelijk veel wateren van al dat water?
ja!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:21 schreef ElisaB het volgende:
Moeten jullie ook zo ongelofelijk veel wateren van al dat water?
+1quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja!
Serieus, ik ben in 1 uur 4x naar de plee geweest.
Uhu, maar ik denk niet dat het slim is om lekker aan de calorie volle bier te gaan.quote:
Ooh ja, gehad voor migraine. Deed ook geen fuckquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:21 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dan ga ik het eens overleggen. Ik heb nu amitriptyline maar dat is ook een kutmiddel
Het helpt wel, maar het heeft ook aardig irritante bijwerkingen, zoals niet kunnen slapen voor 4 uur 's nachts. En 27 kilo aankomenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, gehad voor migraine. Deed ook geen fuckIk begin immuun te worden
" Mag de film op pauze ik moet plassen!"quote:
Ja, dat heb ik door alle koffie en thee ook alquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja!
Jeuzus!quote:
Leuk hè, medicijnenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jeuzus!
Ik moest van de internist eigenlijk verder met mijn prednison, maar ik heb mooi gezegd dat hij de boom in kon. Ik probeer af te vallen, niet aan te komen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
Ja
Maar da's gezond, alle dirrrrrrrrrrrrrrrrrrrt leaves the building!
Mooi! Ik kan wel een studie gaan volgen op de pot; ik zit er vaak genoegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef Qwea het volgende:
ja!
ooh, dat kon ik toch al vanwege de crohn. Sessies die +- 10 min durenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Mooi! Ik kan wel een studie gaan volgen op de pot; ik zit er vaak genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |