Ze zijn van tamaris. Zocht een niet te dure schoen voor 1 avond(bruiloft) en had al erg veel besteed aan 2 jurken voor die dagquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:03 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Ooh wat leuk ik ben er echt helemaal verliefd op, voor mijn zijn het de perfecte pumps![]()
Waar heb jij ze gekocht?
Ik wil ze hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Deze zijn echt heel erg mooi!!! Heel classy!
Ze zijn echt prachtig hequote:Op zondag 11 september 2011 01:20 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik wil ze hebbenik moest van mezelf kiezen tussen deze of een jurkje.. en heb uiteindelijk een bikini besteld
hahaha.. Maar ik vind ze echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg mooi! Dus als je (princess-a) ze gaat bestellen, graag veel foto's ervan
![]()
![]()
haha zijn ze megagroot? zit op mn tel dus kan t niet zo goed zien haha zijn dus ook telefoon foto'squote:
Nee, maar behoorlijk bewogen.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:43 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
haha zijn ze megagroot? zit op mn tel dus kan t niet zo goed zien haha zijn dus ook telefoon foto's
oh echt???? op mn tel zien ze dr goed uit haha ik maak zo wel nieuwe met een gewone cameraquote:Op woensdag 14 september 2011 19:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, maar behoorlijk bewogen.
Oeh leuk! Hoe vond je Madrid? Was lekker weer he.. Mn zus kwam maandag weer terugquote:Op woensdag 14 september 2011 19:57 schreef DarkElf het volgende:
Geweldige pumps Gekocht bij unisa in Madrid!
Foto volgt maar ik ben er zo blij mee! Ik moest t even vertellen.
Voor de schoenenliefhebbers: Madrid is een aanrader!
Die zwarte dichte zijn echt heel erg gaaf, waar zijn ze ook alweer van?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:38 schreef ChicaChula het volgende:
Hier wat betere foto's haha
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yes!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:38 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Supertrash again haha staan nu 5 dozen van Supertrash op elkaar gestapeld met allemaal nieuwe schoenen erin die ik nog nooit gedragen heb hahaha mn moeder zei vanochtend (heel serieus, helaas): op internet kun je heel veel dingen vinden over shopverslaving enzo he dan kun je kijken aan hoeveel punten je voldoetquote:Op woensdag 14 september 2011 20:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die zwarte dichte zijn echt heel erg gaaf, waar zijn ze ook alweer van?
Geweldig leuke stad!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:38 schreef ChicaChula het volgende:
Oeh leuk! Hoe vond je Madrid? Was lekker weer he.. Mn zus kwam maandag weer terug
Zijn ze duur? (ik blijf er naar kijken ik wil ze ookquote:Op woensdag 14 september 2011 20:44 schreef ChicaChula het volgende:
Of als je die bovenste bedoelde, die zijn van Topshop!
62 pond zijn ze.. op de doos staat trouwens 94 euroquote:Op woensdag 14 september 2011 20:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zijn ze duur? (ik blijf er naar kijken ik wil ze ook)
Dat is idd een flinke wisselkoers hahaquote:Op woensdag 14 september 2011 20:52 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
62 pond zijn ze.. op de doos staat trouwens 94 euroruime wisselkoers hebben zij haha want ik heb 72 euro betaald ofzo..
Zo mooi!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:18 schreef -Peach het volgende:
[..]
Denk niet dat het 'm precies is, maar lijkt er iig wel op : http://www.cafemoda.nl/laarzen/269/lichtbruine-laars-suede
Zijn dat die van topshop?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:38 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |