Ooh wat leuk ik ben er echt helemaal verliefd op, voor mijn zijn het de perfecte pumpsquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
he zo'n soort, zelfde kleur, zelfde hak en hoogte heb ik ook
Mooie kleur!! Sowieso leuk modelquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:56 schreef Skitzofrenix het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik vandaag gekocht
Bij de shoe line, maar bij de tango verkopen ze ze ook!quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:13 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Mooie kleur!! Sowieso leuk modelwaar gekocht?
Ze zijn ook maar 45 euro!! Er zit geen shoeline in Haarlem volgens mij.. Vallen ze groter of kleiner uit oid? Dan kan ik ze miss ook online bestellenquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:14 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Bij de shoe line, maar bij de tango verkopen ze ze ook!
Op 1 oktober krijg je 20 of 25% korting, Glamourdayquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:19 schreef Tamashii het volgende:
Zucht, ik wil heel Men At Work leegkopen met de schoenen van Supertrash!
Ook in de webshop?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Op 1 oktober krijg je 20 of 25% korting, Glamourday
Jep! Als abonnee 25% en met een andere code uit de Glamour (denk ik) 20%.quote:
Qua lengte vallen ze normaal, in de breedte vallen ze vrij smal maar lopen wel erg uit!quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:54 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ze zijn ook maar 45 euro!! Er zit geen shoeline in Haarlem volgens mij.. Vallen ze groter of kleiner uit oid? Dan kan ik ze miss ook online bestellen![]()
vind ze echt leuk!
Hihi, geweldig! Maar sorry, geen idee.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:38 schreef princess-a het volgende:
Weet iemand van jullie waar ik deze kan vinden? Suede laarzen, cognac kleur, plateau is ongeveer een centimeter en de schacht zakt een beetje af zeg maar.. zag ze vanmiddag bij een meisje in de bus (vandaar de k**foto) en ik MOET ze hebben
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:38 schreef princess-a het volgende:
Weet iemand van jullie waar ik deze kan vinden? Suede laarzen, cognac kleur, plateau is ongeveer een centimeter en de schacht zakt een beetje af zeg maar.. zag ze vanmiddag bij een meisje in de bus (vandaar de k**foto) en ik MOET ze hebben
[ afbeelding ]
Klopt, ik maakte de foto en toen dacht ik ach care, ik vraag het gewoon, en toen stond ze ineens op en liep ze snel de bus uit omdat we blijkbaar bij haar halte stondenquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Waarom vroeg je het niet gewoon aan het meisje in de bus? Heb al zo vaak aan iemand gevraagd waar ze die te gekke schoenen/tas/jurk gekocht hebben. Eigenlijk nooit echt een vervelende ervaring mee gehad.
ooooh ik wil ze ookquote:Op donderdag 8 september 2011 22:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb deze laarzen tijden terug bij Topshop gekocht, volgens mij waren ze wel redelijk snel binnen maar belangrijker, ze zijn echt geweldig!
[ afbeelding ]
Denk niet dat het 'm precies is, maar lijkt er iig wel op : http://www.cafemoda.nl/laarzen/269/lichtbruine-laars-suedequote:Op zaterdag 10 september 2011 18:38 schreef princess-a het volgende:
[ afbeelding ]
Whooaaaaahhquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:18 schreef -Peach het volgende:
[..]
Denk niet dat het 'm precies is, maar lijkt er iig wel op : http://www.cafemoda.nl/laarzen/269/lichtbruine-laars-suede
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
WhooaaaaahhIk ga morgen mn banksaldo checken en dan hopelijk bestellen, thanks!!
Deze zijn echt heel erg mooi!!! Heel classy!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:18 schreef -Peach het volgende:
[..]
Denk niet dat het 'm precies is, maar lijkt er iig wel op : http://www.cafemoda.nl/laarzen/269/lichtbruine-laars-suede
Dat je er nog over twijfelt haha ik dacht je moet er lang voor sparen ofzo omdat je het had over erop aasen..quote:Op zondag 4 september 2011 10:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik zit op deze laarzen te aasen:
[ afbeelding ]
Ik heb zin in iets stoers voor de winter.
Verrek, wat een leuke schoenen daar.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:57 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Dat je er nog over twijfelt haha ik dacht je moet er lang voor sparen ofzo omdat je het had over erop aasen..ze zijn maar 20 euro, en nog in elke maar! http://www.alysamode.nl/sale-laarzen/stephanie-beige.html
Echt? Of grapje? Ik vind 9/10 echt horrible!quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Verrek, wat een leuke schoenen daar.
Half om half.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:11 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Echt? Of grapje? Ik vind 9/10 echt horrible!
Misschien is de site minder erg dan de winkel.. Daar stonden sleehakken in kerst kleur (groen met rood, ja serieus) en fel roze bont laarsjes met gouden kettinkjes.. Ik moest bijna huilen.
Ze zijn van tamaris. Zocht een niet te dure schoen voor 1 avond(bruiloft) en had al erg veel besteed aan 2 jurken voor die dagquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:03 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Ooh wat leuk ik ben er echt helemaal verliefd op, voor mijn zijn het de perfecte pumps![]()
Waar heb jij ze gekocht?
Ik wil ze hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Deze zijn echt heel erg mooi!!! Heel classy!
Ze zijn echt prachtig hequote:Op zondag 11 september 2011 01:20 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik wil ze hebbenik moest van mezelf kiezen tussen deze of een jurkje.. en heb uiteindelijk een bikini besteld
hahaha.. Maar ik vind ze echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg mooi! Dus als je (princess-a) ze gaat bestellen, graag veel foto's ervan
![]()
![]()
haha zijn ze megagroot? zit op mn tel dus kan t niet zo goed zien haha zijn dus ook telefoon foto'squote:
Nee, maar behoorlijk bewogen.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:43 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
haha zijn ze megagroot? zit op mn tel dus kan t niet zo goed zien haha zijn dus ook telefoon foto's
oh echt???? op mn tel zien ze dr goed uit haha ik maak zo wel nieuwe met een gewone cameraquote:Op woensdag 14 september 2011 19:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, maar behoorlijk bewogen.
Oeh leuk! Hoe vond je Madrid? Was lekker weer he.. Mn zus kwam maandag weer terugquote:Op woensdag 14 september 2011 19:57 schreef DarkElf het volgende:
Geweldige pumps Gekocht bij unisa in Madrid!
Foto volgt maar ik ben er zo blij mee! Ik moest t even vertellen.
Voor de schoenenliefhebbers: Madrid is een aanrader!
Die zwarte dichte zijn echt heel erg gaaf, waar zijn ze ook alweer van?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:38 schreef ChicaChula het volgende:
Hier wat betere foto's haha
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yes!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:38 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Supertrash again haha staan nu 5 dozen van Supertrash op elkaar gestapeld met allemaal nieuwe schoenen erin die ik nog nooit gedragen heb hahaha mn moeder zei vanochtend (heel serieus, helaas): op internet kun je heel veel dingen vinden over shopverslaving enzo he dan kun je kijken aan hoeveel punten je voldoetquote:Op woensdag 14 september 2011 20:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die zwarte dichte zijn echt heel erg gaaf, waar zijn ze ook alweer van?
Geweldig leuke stad!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:38 schreef ChicaChula het volgende:
Oeh leuk! Hoe vond je Madrid? Was lekker weer he.. Mn zus kwam maandag weer terug
Zijn ze duur? (ik blijf er naar kijken ik wil ze ookquote:Op woensdag 14 september 2011 20:44 schreef ChicaChula het volgende:
Of als je die bovenste bedoelde, die zijn van Topshop!
62 pond zijn ze.. op de doos staat trouwens 94 euroquote:Op woensdag 14 september 2011 20:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zijn ze duur? (ik blijf er naar kijken ik wil ze ook)
Dat is idd een flinke wisselkoers hahaquote:Op woensdag 14 september 2011 20:52 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
62 pond zijn ze.. op de doos staat trouwens 94 euroruime wisselkoers hebben zij haha want ik heb 72 euro betaald ofzo..
Zo mooi!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:18 schreef -Peach het volgende:
[..]
Zijn dat die van topshop?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:38 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |