Ik weet nu al hoe ik volgende keer met carnaval gaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:32 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nelspet_gadaffi.html
true bozzzzz
Ik ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik weet nu al hoe ik volgende keer met carnaval ga
Dat klinkt behoorlijk als mijn kamer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik doe alleen mijn kamer, maar er liggen hier wat kleren met een aardige bierlucht te rotten op de vloerAlsmede wat pizzadozen. En wat lege blikken bier. En een paar volle asbakken.
En mijn mamsie houdt van schone huizenEn aangezien ik haar daarna niet meer zie voor 4 weken, en daarna niet meer zie voor een maand of 4, ga ik uiteraard wel even mijn best doen!
fixed.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat klinkt behoorlijk als mijn kamer.Gister zag ik tijdens het studeren een spin die een web aan het maken was, en ik heb hem gewoon laten doen.
Ook de fruitbiervliegjes spreken voor zich.
Dat zijn toch gewoon dezelfde vliegjes?quote:
Eckt niet, deze zijn dronkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon dezelfde vliegjes?
Ik ben toch ook niet ineens iemand anders als ik dronken ben.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
Eckt niet, deze zijn dronken
jawel dan post je opeens nog irritantere dingenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben toch ook niet ineens iemand anders als ik dronken ben.
Biergoggles afzetten Pietertjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:23 schreef PierreTT het volgende:
Ik ben Tauch nog steeds niet tegengekomen tijdens de intro trouwens
Ik ga het proberen, ik denk dat het wel lukt. Ik moet alleen vanavond eerst werken tot 11 en daarna meehelpen bij mijn vaste kroeg als de kroegentocht van de intro losbarst. Schrik dus niet als je mij morgen ziet en schrik ook niet als ik cola aan het drinken benquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Biergoggles afzetten Pietertje
Weet je trouwens al of je morgen definitief wel of niet gaat? Zo ja, op welke trein gok je, dan probeer ik dezelfde te pakken
Ik dacht op vleesboek te lezen dat de intro in de boekanier al eerder deze week was?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga het proberen, ik denk dat het wel lukt. Ik moet alleen vanavond eerst werken tot 11 en daarna meehelpen bij mijn vaste kroeg als de kroegentocht van de intro losbarst. Schrik dus niet als je mij morgen ziet en schrik ook niet als ik cola aan het drinken ben
Pierre speelt gewoon hard to getquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht op vleesboek te lezen dat de intro in de boekanier al eerder deze week was?
Nu weet ik wat dit betekend "Rum bum bum bumquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:41 schreef dreamzk het volgende:
Als dit waar is http://www.powned.tv/nieu(...)hanna_opgedoken.html![]()
![]()
Ze zal binnenkort wel een nieuw album uitbrengen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:41 schreef dreamzk het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jawel dan post je opeens nog irritantere dingen
Ik ben in eens zeer voorstander voor persvrijheid en dat alle documenten altijd openbaar moeten zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:41 schreef dreamzk het volgende:
![]()
Mwoah, ik hou niet zo van te bruin vlees. Het moet een beetje rozig zijn, dan is het het lekkerstquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:41 schreef dreamzk het volgende:
![]()
Dat is ze ook, van binnenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mwoah, ik hou niet zo van te bruin vlees. Het moet een beetje rozig zijn, dan is het het lekkerst
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mwoah, ik hou niet zo van te bruin vlees. Het moet een beetje rozig zijn, dan is het het lekkerst
zo lang het niet naar vis ruikt vind ik het primaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ook hardstyle hitje voor de liefhebbers:quote:
Whats the problem? Ik heb mn royal stufi binnen gehad hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:56 schreef Kutstudent het volgende:
IB-groep.![]()
Wat kunnen die mensen weinig.
Ik heb m'n stufi aangepast naar stufi + lening. Krijg ik alleen de lening binnen. Kan ik weer gaan lopen bellen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:58 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Whats the problem? Ik heb mn royal stufi binnen gehad hoor
Geen BPM >140?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:02 schreef SoldMayor het volgende:
Echte muziek voor onze negers hier:
oude gen.
new gen:
Zou ik vandaag niet meer doen, zit je meer dan een uur aan de tel. Morgenochtend vroeg opstaan en dan bellen, gaat een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb m'n stufi aangepast naar stufi + lening. Krijg ik alleen de lening binnen. Kan ik weer gaan lopen bellen.
Zelfde gelazer, kan vanaf 9 uur bellen, maar ik heb van 9 tot 12 tentamen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zou ik vandaag niet meer doen, zit je meer dan een uur aan de tel. Morgenochtend vroeg opstaan en dan bellen, gaat een stuk makkelijker.
1 pot nat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:12 schreef Rossdale het volgende:
IB? Dat heet toch DUO tegenwoordig?
quote:
Ja ik zat al te wachten tot je me uit ging vragen loop je zo door.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:45 schreef Bozz187 het volgende:
Oh hoe stom, zegt een leuk meisje hoi, zeg je hoi terug. En dan blijf ik weer steevast doorlopen!! Hoe stom!
Dit vind ik al vanaf de eerste keer dat ik 'm ooit hoorde samen met crypsis - tuatara de beste hardstylenummers die er zijn. Het is gewoon echt puur lomp, maar toch ontzettend verfijnd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef Xblister het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag ging deze live zooo haard, die kick
Vanaf 0.50![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:51 schreef Xblister het volgende:
Idd, zit een bepaalde sfeer in die echt geniaal is.
Fire up high, and fire below![]()
Is gewoon de hele weekquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht op vleesboek te lezen dat de intro in de boekanier al eerder deze week was?
bij blackops kreeg je toch ook geld om wapens en mods te kopen? en in 2012 komt er een nieuwe CS hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:16 schreef dreamzk het volgende:
Waarom is er nooit meer zo'n geniale shooter geweest als CS? Per kill krijg je geld en met dat geld kan je betere wapens kopen. Oersimpel concept maar werkte wel top. Wil terug naar die goede tijd![]()
Ik had het gisteren tijdens ons potje MW2 nog over de nieuwe Counter-Strike die volgend jaar uitkomtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:16 schreef dreamzk het volgende:
Waarom is er nooit meer zo'n geniale shooter geweest als CS? Per kill krijg je geld en met dat geld kan je betere wapens kopen. Oersimpel concept maar werkte wel top. Wil terug naar die goede tijd![]()
Blackops telt niet als spel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
bij blackops kreeg je toch ook geld om wapens en mods te kopen? en in 2012 komt er een nieuwe CS he
Jammer dat deze mongool het niet op VS bodem heeft gedaan. Dan zou die niet met deze lage straf wegkomen.quote:Een man stopte zijn kat in een magnetron, nadat het dier hem had gekrabd. De 20-jarige inwoner van de Britse plaats Portsmouth plaatste het dier in het keukenapparaat en liet hem vijf seconden lang ‘koken’. Hoewel het dier bloot werd gesteld aan schadelijke straling, overleefde de kat wonderwel de nachtmerrie. Wel liep het huisdier brandwonden op.
De man kreeg een voorwaardelijke celstraf en mag de rest van zijn leven geen huisdieren meer bezitten.
Bron
Ik weet wel een goede straf, zijn hoofd 10 seconden in de magnetron.
so truequote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Blackops telt niet als spel.
I know, maar ben benieuwd of die aan het oude niveau kan tippen. Source was namelijk ook hetzelfde concept maar dat zoog harde ballenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had het gisteren tijdens ons potje MW2 nog over de nieuwe Counter-Strike die volgend jaar uitkomt
OMG GOTY ALLESquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:16 schreef dreamzk het volgende:
Ja het komt naar Xbox Live Arcadequote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
I know, maar ben benieuwd of die aan het oude niveau kan tippen. Source was namelijk ook hetzelfde concept maar dat zoog harde ballenWeet je trouwens of die ook op console komt? Mijn laptop gaat dat spel nooit kunnen runnen.
Geef het nou maar op, niemand gaat die mappack kopenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die easter egg van Moon is toch epic.
Give a fuck? Ik raad het ook niet aan. Zeg alleen dat die shit epic is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geef het nou maar op, niemand gaat die mappack kopen
Aarde doet boem, nou nou poeh poehquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Give a fuck? Ik raad het ook niet aan. Zeg alleen dat die shit epic is.
Stuk langzamer en tactischer dan CS, speel je met 4 anderen die het spel ook begrijpen en je kan echt lachen.quote:
Ach MW3 en FIFA 12 en ik kan weer een jaar gamenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Stuk langzamer en tactischer dan CS, speel je met 4 anderen die het spel ook begrijpen en je kan echt lachen.
Arme Rossdale toch.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aarde doet boem, nou nou poeh poeh
Shit, en ik dacht nog wel underground te blijvenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:44 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe job, Pietertje?
Ik ben omquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:27 schreef KneusTeun het volgende:
PierreTT heeft deze ook geschreven!
Mijn tweede hit!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:27 schreef KneusTeun het volgende:
PierreTT heeft deze ook geschreven!
Ben zuipen dus neequote:
Ja, ik ben vanaf half 12 in de stad, eerst even werken tot 11. Zeer waarschijnlijk bij de Boekanier, maar ik stuur wel even wat als ik er benquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pietertje ik ben vanavond in Chillburg ga jij nog de stad in?
Morgen wel b-boyquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oh shit, nu kunnen we ook niet meer gamen.
Wop wop wel even gewoon smsen want mijn whatsapp is gaar aan het doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, ik ben vanaf half 12 in de stad, eerst even werken tot 11. Zeer waarschijnlijk bij de Boekanier, maar ik stuur wel even wat als ik er ben
Dealquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wop wop wel even gewoon smsen want mijn whatsapp is gaar aan het doen
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Shit, en ik dacht nog wel underground te blijvenMaar klopt ja, ik draai vooral slechte Duitse feesthits als "Ich hab dich auch schon mal schlanker gesehen" van Buddy of "Arsch im Sand" van de Lollies
Nee man, ik heb het over dit soort dingen!quote:
Carnaval in Hoogland.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee man, ik heb het over dit soort dingen!
huh?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:21 schreef badboynova het volgende:
Eindelijk eens aan BF1 begonnen, wat een humor in dat spel. waarom ben ik er niet eerder aan begonnen? hierna ga ik gelijk door met BF2 (dan ben ik tenminste helemaal bij als BF3 uit komt).
Ze staan met 4-0 voor tegen SV Ried is dat zo bijzonder?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:25 schreef SoldMayor het volgende:
Wat gebeurd er allemaal bij PSV!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Wat een wedstrijd![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Potentieel slechtste muziek ooit geproduceerd
Doe je dat ook al speciaal voor mij? Toch geen vlot en pittig rood kapsel mag ik hopen?quote:
Ja, ik doe alles voor jou, weet je toch.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Doe je dat ook al speciaal voor mij? Toch geen vlot en pittig rood kapsel mag ik hopen?
nouja zeg!!! En vanmiddag maar moeilijk doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, ik doe alles voor jou, weet je toch.
Nee chocoladebruin.
Ja kom op Boz, dit is Maurice kijk hoe lekker hij is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nouja zeg!!! En vanmiddag maar moeilijk doen
Daar ben ik blij om. Maar ik hoop toch niet dat je dat speciaal voor die meet echt nu hebt gedaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, ik doe alles voor jou, weet je toch.
Nee chocoladebruin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |