Hou nou eens een keer opquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:55 schreef Kutstudent het volgende:
Ik lees net dat er afgelopen avond en nacht 12000 liter bier is gezopen op de toko.Met een mannetje of 2000.
Zo rollen we in Delft. Volgens mij een nieuw record voor een nacht.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:31 schreef vandermar het volgende:
Jahaa, voor het eerst 100+ kills.
111-42 0 plants 2 defuses op nuketown en maar 2 choppers gehaald.
Speelde wel wat defensief omdat ik de G11 had.
dat is jou meningquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:42 schreef Kutstudent het volgende:
Ik moet trouwens even zeggen dat ik het een bijzonder matige TT vind.
Vuile... Never mind, alles wat ik hierop kan zeggen vat je waarschijnlijk op als 'kwetsend' of 'gezeur'.quote:
Dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vuile... Never mind, alles wat ik hierop kan zeggen vat je waarschijnlijk op als 'kwetsend' of 'gezeur'.
Die kant gaan we niet meer op
Nee ik laat het wel achterwegequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op.Je mag toch wel wat terug zeggen, dat vat ik echt niet als gezeur op hoor. Lol.
En ik was overigens aan het dollen.
En gegooid niet te vergeten. Maar dan blijft net nog ziek veel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:38 schreef dreamzk het volgende:
KK, zoveel bier is niet zo moeilijk op een groot feest. Er wordt tering veel weggezet of omgestoten
Dus?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast, die heb ik 2 weken geleden nog gepost
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gasten die meedoen aan Holland in de hood.
Ik heb bozz al gespot.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gasten die meedoen aan Holland in de hood.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan hoor ik nog liever de verhalen van KK
Waarom vertel je deze verhaaltjes in dit topic... Daar is het BO topic voor. Het is namelijk echt niet interessant. Elke neger in dit topic kan dat soort scores halen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:58 schreef vandermar het volgende:
LOOOOOOOOOL, ik kom in een game SnD ze staan 1-3 achter. Ik maak er even een 4-3 overwinning van op een 3 barChopper gunner nog in de lcuht gekregen als een baas. ging 10-1 en final kill van mij was op een ghost pro bitch
Verder heb ik alleen maar binnenpretjes te vertellen meer nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom vertel je deze verhaaltjes in dit topic... Daar is het BO topic voor. Het is namelijk echt niet interessant. Elke neger in dit topic kan dat soort scores halen.
Behalve rossdale misschien.
Ga dan eens naar buiten, wat meemaken. Vroeger zaten we niet heel de zomer naar een scherm te kijken, maar gingen we voetballen, of naar het zwembad, om met je zonnebril op chicks te spotten. Of datzelfde, maar dan op het terras.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verder heb ik alleen maar binnenpretjes te vertellen meer niet
Lekker is dat wanneer het de hele dag regent. BIj mooi weer ben ik zeker niet binnen maar wanneer het regent is er geen ene fuck te doen. Dus... jouw theorie gaat niet op helaas bij mijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ga dan eens naar buiten, wat meemaken. Vroeger zaten we niet heel de zomer naar een scherm te kijken, maar gingen we voetballen, of naar het zwembad, om met je zonnebril op chicks te spotten. Of datzelfde, maar dan op het terras.
Brommer is inderdaad wel makkelijk ja. Ik heb een fiets en ben niet van plan 8 km door de regen te fietsen en een ov chipkaart heb ik nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:22 schreef Kutstudent het volgende:
Manmanman al stormde het dan ging ik nog door weer en wind op de brommer naar de stad. Gewoon, omdat het zoveel beter is dan thuis zitten.
Dat heb ik ook gewoon gedaan tot m'n 17e, en dat was 11 kilometer. Dus 22 per nacht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Brommer is inderdaad wel makkelijk ja. Ik heb een fiets en ben niet van plan 8 km door de regen te fietsen en een ov chipkaart heb ik niet
In die tijd was ik ook nog fanatiek maar nu nekt het mijn bankrekening en ik moet op donderdag vroeg werken net als vrijdag en zondag vroeg voetballenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gewoon gedaan tot m'n 17e, en dat was 11 kilometer. Dus 22 per nacht.
Toen was ik in ieder geval nog niet vadsig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Liever jij dan ik in dat geval
Als ik ergens een tyfus hekel aan heb is het fietsen. Ik ren lieverquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Toen was ik in ieder geval nog niet vadsig.
True that, ik ga liever hardlopen dan fietsen. Het kutste van voetbal vind ik het er naartoe fietsen, sta ik op het veld ga ik 90 minuten los en daarna weer naar huis fietsen is ook kutquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik ergens een tyfus hekel aan heb is het fietsen. Ik ren liever
Met de auto naar training is genieten lekker stoom afblazen en dan met een chill muziekje naar huisquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
True that, ik ga liever hardlopen dan fietsen. Het kutste van voetbal vind ik het er naartoe fietsen, sta ik op het veld ga ik 90 minuten los en daarna weer naar huis fietsen is ook kut
Om nou 500 meter in de auto te gaanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met de auto naar training is genieten lekker stoom afblazen en dan met een chill muziekje naar huis
Klagen om 500 meter te fietsen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Om nou 500 meter in de auto te gaan
Met een dikke sporttas op het stuur tegen de wind in en je haar door de war is niet fijn kan ik je vertellen. Als ik op het veld sta moet het wel goed zittenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Klagen om 500 meter te fietsen?
Dit is precies wat ik bedoel man.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Om nou 500 meter in de auto te gaan
WIj hadden vroeger best wel een groot huis en ben ook wel een verwend krengquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:59 schreef Kutstudent het volgende:
Nou ben ik wel in een boerenfamilie opgegroeid, misschien dat dat iets scheelt.
Wij hadden ook een groot huis maar dat maakte geen bal uit, m'n ouders schopten me gewoon op de fiets naar school.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
WIj hadden vroeger best wel een groot huis en ben ook wel een verwend kreng
Ik heb ook altijd gefietst hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wij hadden ook een groot huis maar dat maakte geen bal uit, m'n ouders schopten me gewoon op de fiets naar school.
Nee, dat was ik dan weer niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd gefietst hooren was altijd keurig op tijd.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met een dikke sporttas op het stuur tegen de wind in en je haar door de war is niet fijn kan ik je vertellen. Als ik op het veld sta moet het wel goed zitten
Oh my gawd, ik ben dan wel 97 kilo maar zo zie ik er niet uitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:15 schreef Kutstudent het volgende:
Als je niet fietst dan word je ook zo.
Je hebt geen fuck aan die fitness als je niet gezond eet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh my gawd, ik ben dan wel 97 kilo maar zo zie ik er niet uitmaar er mag wel wat af, heb dan ook een jaar niet gesport hehe. Nu weer begonnen met voetbal en vanaf september ook nog fitness 3x per week erbij en dan moet het prima zijn. Ik wil weer in broekmaat 34, 38 vind ik niet leuk
Zo'n harem ding?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:16 schreef Bozz187 het volgende:
Aaah gay zit ik net in de trein, zat er schuinachter me een blondine die er wel nice uit zag, staat ze op heeft ze gvd zo'n faggot hipster broek aan. Ja dan hoeft het van mij niet meer
weet ik veul, zo'n ding waar het kruis echt tot de knieen zit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo'n harem ding?of wat bedoel je.
Ja een harem broek dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
weet ik veul, zo'n ding waar het kruis echt tot de knieen zit.
ja wat is er gebeurt met de minirokjes, hotpants en andere dingen waar een vrouw er wel sexy in uit zietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja een harem broek dus.oftewel een drollenvanger, verschrikkelijk.
Niet echt het weer voor he.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja wat is er gebeurt met de minirokjes, hotpants en andere dingen waar een vrouw er wel sexy in uit ziet
Wel zo 1 die het juist *PETS* geluid kan makenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet echt het weer voor he.Ik trek zo lekker mijn spijkerbroek aan.
Jij trekt uiteraard wel wat heets aan naar de meet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet echt het weer voor he.Ik trek zo lekker mijn spijkerbroek aan.
juistquote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wel zo 1 die het juist *PETS* geluid kan maken
zo hoort het geen gezeur, gewoon werken voor je geldquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:04 schreef KneusTeun het volgende:
Nou straks meteen een tentamenlekker begin van het schooljaar............
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom vertel je deze verhaaltjes in dit topic... Daar is het BO topic voor. Het is namelijk echt niet interessant. Elke neger in dit topic kan dat soort scores halen.
Behalve rossdale misschien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]Gerum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]Jij bent juist de reden dat wij die scores halen,omdat jij altijd fungeert als schietschijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Speciaal voor jou.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij trekt uiteraard wel wat heets aan naar de meet?
Volgens mij kun je beter op hockey gaan, want je klinkt als een nichtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met een dikke sporttas op het stuur tegen de wind in en je haar door de war is niet fijn kan ik je vertellen. Als ik op het veld sta moet het wel goed zitten
Netjesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:36 schreef KneusTeun het volgende:
Nou het tentamen volgens mij geowned als een malle! Er stond 1,5 uur voor en binnen 20 minuten stond ik al weer buiten.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter op hockey gaan, want je klinkt als een nicht
Ik stond na een half uur weer buiten, maar dat was omdat je pas na een half uur weg mocht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:36 schreef KneusTeun het volgende:
Nou het tentamen volgens mij geowned als een malle! Er stond 1,5 uur voor en binnen 20 minuten stond ik al weer buiten.
Ik vraag me af of een uur daar genoeg voor zou zijn bij mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:21 schreef PierreTT het volgende:
Mijn ma komt zo langs om te lunchen, gezelligEerst maar eens een uur hard schoonmaken hier thuis
Ik doe alleen mijn kamer, maar er liggen hier wat kleren met een aardige bierlucht te rotten op de vloerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een uur daar genoeg voor zou zijn bij mij.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:21 schreef PierreTT het volgende:
Mijn ma komt zo langs om te lunchen, gezelligEerst maar eens een uur hard schoonmaken hier thuis
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:00 schreef SoldMayor het volgende:
Kermis Oss alles... Bier, chiks en bier en beetje bier...
nu afgelopen kut zooi.
volgend jaar weer, over paar uur weer naar school ... lekker hoor![]()
kusje voor pierre en de kids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |