Hou nou eens een keer opquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:55 schreef Kutstudent het volgende:
Ik lees net dat er afgelopen avond en nacht 12000 liter bier is gezopen op de toko.Met een mannetje of 2000.
Zo rollen we in Delft. Volgens mij een nieuw record voor een nacht.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:31 schreef vandermar het volgende:
Jahaa, voor het eerst 100+ kills.
111-42 0 plants 2 defuses op nuketown en maar 2 choppers gehaald.
Speelde wel wat defensief omdat ik de G11 had.
dat is jou meningquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:42 schreef Kutstudent het volgende:
Ik moet trouwens even zeggen dat ik het een bijzonder matige TT vind.
Vuile... Never mind, alles wat ik hierop kan zeggen vat je waarschijnlijk op als 'kwetsend' of 'gezeur'.quote:
Dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vuile... Never mind, alles wat ik hierop kan zeggen vat je waarschijnlijk op als 'kwetsend' of 'gezeur'.
Die kant gaan we niet meer op
Nee ik laat het wel achterwegequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op.Je mag toch wel wat terug zeggen, dat vat ik echt niet als gezeur op hoor. Lol.
En ik was overigens aan het dollen.
En gegooid niet te vergeten. Maar dan blijft net nog ziek veel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:38 schreef dreamzk het volgende:
KK, zoveel bier is niet zo moeilijk op een groot feest. Er wordt tering veel weggezet of omgestoten
Dus?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast, die heb ik 2 weken geleden nog gepost
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gasten die meedoen aan Holland in de hood.
Ik heb bozz al gespot.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gasten die meedoen aan Holland in de hood.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan hoor ik nog liever de verhalen van KK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |