Kan mij wel iets vaags herinneren...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kreeg Feyenoord dat niet tegen PSV?
Ik zou hem bannen, Happel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Lompe harken in de verdediging:
Tiendalli, Cornelisse, Wisgerhof![]()
Inderdaad, gewoon op 0-0 spelen en gokken op een gluiperige corner in de 88e minuut...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Rap omschakelen naar een 4-4-2 en gokken op een counter, nu worden ze overlopen!
Jojoortje bant hier alleen maar, als je iets over Ajax zegt.quote:
Een schot vanaf middellijn op doel is ook een attemptquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Na 11 kansen nog geen doelpunt gemaakt, Benfica
Of niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:18 schreef Tallie1982 het volgende:
zul je zien dat twente dalijk scoort
Goal van Wisgerhof in de extra tijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon op 0-0 spelen en gokken op een gluiperige corner in de 88e minuut...
Al is dit wss. heel slecht Engels.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Een schot vanaf middellijn op doel is ook een attempt
Je kan natuurlijk gewoon normaal posten. Of wil je nu alweer weg?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
straks kaapt iemand anders door die 2 seconde tijdsverlies de onwerkelijke eer om het topic te openen!!!quote:
Venlo zou alleen maar in de CL van afstand belegeren zodat het lijkt dat ze nog tenminste goede kansen haddenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Een schot vanaf middellijn op doel is ook een attempt
Net voor rust de tegendraadse 0-1 maken. Zou ideaal zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:19 schreef NightDream het volgende:
Als we 0-0 houden tot de rust winnen we sowieso!
Wequote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:19 schreef NightDream het volgende:
Als we 0-0 houden tot de rust winnen we sowieso!
Gaarne.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk gewoon normaal posten. Of wil je nu alweer weg?
Hahaha.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
De beste kans was van Ruizquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:18 schreef Merkie het volgende:
Heerlijke ploeg wel dat Benfica hoor. Aanvallend, sterk, snel. Best een bazenteam.
Ik bedoel het sarcastischquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Na 11 kansen nog geen doelpunt gemaakt, Benfica
20 miljoentjes in de clubkas ja. Ajacied4lf zit ze al te tellenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Twente er uit, is dan de hele pot voor Ajax?
Ik vindt dat Twente niet zo goed speeld.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:21 schreef Evertjan het volgende:
ze houden wel stand. Als ze straks uitgeraasdt zijn dan tikt Janko de 0-1 in
Als ajacied zou je liever hebben dat twente doorgaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
20 miljoentjes in de clubkas ja. Ajacied4lf zit ze al te tellen
Ik moet zeggen dat het 't overwegen waard isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
20 miljoentjes in de clubkas ja. Ajacied4lf zit ze al te tellen
Scheidsrechtersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:21 schreef Gramulanion het volgende:
Dat is toch zeker wel een kaart.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:22 schreef muzas het volgende:
[..]
Als ajacied zou je liever hebben dat twente doorgaat.
Dat weet ik. Ajax heeft er ook baat bij als Twente fantastisch presteertquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:22 schreef muzas het volgende:
[..]
Omdat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:22 schreef muzas het volgende:
[..]
Gijpie zou er wel groen en geel aan ergerenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:22 schreef tong80 het volgende:
Lekker relaxte coach ook van Benfica.
Je bent als rechtbuiten blij dat ze de andere kant opspelen.
Nee, vertel. PSV haalde vorig seizoen 9 punten in de EL tegenover 10 van Twente/Ajax in de CL.quote:
Lotingspotten. Nederlandse coeffiecientpunten, etc. Die paar miljoen extra aan tvgelden als twente het niet haalt is 1 jaarsalaris van el ham.quote:
Wist ik. Laat zulk soort posts gewoon achterwege, wanneer het niet over de wedstrijd gaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel het sarcastischSorry Moderator Ernst Happel
Nee en daarom krijg ik ook geen miljoenen betaald om te voetballenquote:
Potten gaan we niet meer redden en Twente gaat meer punten halen in de EL.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Lotingspotten. Nederlandse coeffiecientpunten, etc. Die paar miljoen extra aan tvgelden als twente het niet haalt is 1 jaarsalaris van el ham.
Vrijdagavond zit ik in de kroeg.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrijdagavond 23:00 in de Kuip een potje voorzetten
okquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Wist ik. Laat zulk soort posts gewoon achterwege, wanneer het niet over de wedstrijd gaat.
Zoek een SC op ofzo, dit gaat over de wedstrijd hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrijdagavond 23:00 in de Kuip een potje voorzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al wordt Arsenal eruit geflikkerd vanavond, gaan ze nog naar de CLquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef Masterboy het volgende:
Goaaal Udinese!! Goal Di Natale!! #udiars #sport1
ja hij valt tegen, die gaat echt niet wegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ruiz faalt helaas net als vorige week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nee! Trabzonspor gaat naar de CL.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook al wordt Arsenal eruit geflikkerd vanavond, gaan ze nog naar de CL![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
Trabzonspor in de CL
stand ArsenalDie worden ook verdachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
Trabzonspor in de CL
stand Arsenalals de Turkse bond ze er niet uithaaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat helemaal zeker dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook al wordt Arsenal eruit geflikkerd vanavond, gaan ze nog naar de CL![]()
Bron? Trabzonspor zitten ook in dat onderzoek. Gaat de UEFA echt niet aandurven, veel waarschijnlijker dat ze voor de hoogst geklasseerde ploeg gaan die eruit geknikkerd worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee! Trabzonspor gaat naar de CL.
Suleyman Özturk. VI-redacteur.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Bron? Trabzonspor zitten ook in dat onderzoek. Gaat de UEFA echt niet aandurven, veel waarschijnlijker dat ze voor de hoogst geklasseerde ploeg gaan die eruit geknikkerd worden.
Ik lees het nu pas ja, net bekend geworden dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Suleyman Özturk. VI-redacteur.
Welke ploeg is dat tot nu toe, er van uitgaande dat Arsenal doorgaat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Bron? Trabzonspor zitten ook in dat onderzoek. Gaat de UEFA echt niet aandurven, veel waarschijnlijker dat ze voor de hoogst geklasseerde ploeg gaan die eruit geknikkerd worden.
google.nlquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand streampje voor Thailand - Singapore?
Beter voetballen dan ie nu doetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:27 schreef -Willempie- het volgende:
hoe heeft Brama ooit oranje kunnen halen ?
Hij gaat naar Ajaxquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja hij valt tegen, die gaat echt niet weg
FC Twente.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Welke ploeg is dat tot nu toe, er van uitgaande dat Arsenal doorgaat?
Ik wil een stream voor WKE - FC Berghuisquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand streampje voor Thailand - Singapore?
Wordt dus toch Trabzon, my bad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Welke ploeg is dat tot nu toe, er van uitgaande dat Arsenal doorgaat?
11-11 de bal is rond allles kan nog gebeurenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:28 schreef -Willempie- het volgende:
0-0 bij rust is al een topprestatie van Twente
Niet top, gewoon geluk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:28 schreef -Willempie- het volgende:
0-0 bij rust is al een topprestatie van Twente
CAMERAMANNEN MAAK EEN FOTO VAN DIE COACH GAST EN ZET 'M OP JE NACHTKASTJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus jij wilt zeggen dat de bal kan vervormen?
Dan kan je mooi Man City lotenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
Dan is trouwens nog wel hoop voor Ajax in Pot 2.
Zeg ik niet, maar die staat er niet in. Aantal ballen is geluk, aantal ballen is gewoon goed van de keeper.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:29 schreef Jahr00n het volgende:
alsof boschker die ballen niet gehad had.
'Voetbal is elf tegen elf en op het eind hebben de Duitsers gewonnen.'quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
11-11 de bal is rond allles kan nog gebeuren
twitter:FIFAcom twitterde op woensdag 24-08-2011 om 21:29:38Trabzonspor have been selected to replace Fenerbahce in the UEFA Champions League group stage draw - http://t.co/cnjU2f9 reageer retweet
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Barcelona
Ajax
Manchester City
FC Basel
Dortmund
AC Milanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Barcelona
Ajax
Manchester City
FC Basel
Benfica is gewoon een aantal klassen beter.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:31 schreef Plasterk het volgende:
Benfica heet zijn mensen goed staan
Pot 4 is echt de aids van de CL. Daar zit Ajax nog net boven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
oke, Bedankt. Op basis van wat eigenlijk? De laatste jaren presteerden ze bagger
??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:31 schreef Sasman het volgende:
Als Trabzonspor naar CL gaat is Anderlecht zeker van EL?
Pure feiten jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Pot 4 is echt de aids van de CL. Daar zit Ajax nog net boven.
Anderlecht moet tegen Bursaspor?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:31 schreef Sasman het volgende:
Wordt dat geen andere Turkse ploeg?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:31 schreef Sasman het volgende:
Oww...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Anderlecht moet tegen Bursaspor?
vraag ik me ook afquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Waarom is eigenlijk Trabzonspor erin ipv Fenerbace als die ook betrokken zijn bij het omkoopschandaal
Trabzon is nog niet schuldig bevonden. Zal ook wel niet gebeuren, al dan niet onder druk van de UEFA nuquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Waarom is eigenlijk Trabzonspor erin ipv Fenerbace als die ook betrokken zijn bij het omkoopschandaal
Inderdaad vreemd, ze zouden alle Turkse clubs eruit moeten gooien zolang het onderzoek looptquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Gewoon Turkije uit de UEFA flikkerenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad vreemd, ze zouden alle Turkse clubs eruit moeten gooien zolang het onderzoek loopt
mij nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ookal worden we afgemaakt, het lijkt me wel leuk ...
achja UEFA knows bestquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Trabzon is nog niet schuldig bevonden. Zal ook wel niet gebeuren, al dan niet onder druk van de UEFA nu
Mij niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fenerbace toch ook niet? De Turkse bond hebben ze gewoon niet ingeschreven ivm het schandaal, maar daar zit Trabzonspor net zo hard in.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Trabzon is nog niet schuldig bevonden. Zal ook wel niet gebeuren, al dan niet onder druk van de UEFA nu
nog beterquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon Turkije uit de UEFA flikkeren
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Berghuis, Tiendalli, Willem Janssen, Cornelisse. Allemaal lichtgewicht, hiermee ga je het niet redden. Bajrami, Bengtsson en Rosales erin, dan maak je nog een kans.
Ja? Jij zou voor schut willen staan voor europa? Liverpool - Besiktas 8-1, zoiets?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax afgeslacht zien worden is altijd leuk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik me er niet zo in verdiept heb, misschien weet die Turk in dit topic meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:34 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Fenerbace toch ook niet? De Turkse bond hebben ze gewoon niet ingeschreven ivm het schandaal, maar daar zit Trabzonspor net zo hard in.
Ik verwacht maximaal 4-0.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja? Jij zou voor schut willen staan voor europa? Liverpool - Besiktas 8-1, zoiets?
Ola wie? Juist, wat heeft hij bewezen? Bajrami speelt basis Zweden, Rosales heeft verdienstelijk gespeeld in de CL poule-fase vorig jaar.quote:
De Turkse voetbalbond heeft, één dag voor de loting, besloten Fenerbahçe terug te trekken uit de Champions League vanwege het grootschalige corruptieschandaal waarin het nationale voetbal zich momenteel bevindt. De landskampioen is een van de clubs die wordt verdacht van malversaties.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik me er niet zo in verdiept heb, misschien weet die Turk in dit topic meer.
quote:In een verklaring laat de Europese voetbalbond (UEFA) weten dat de Turkse voetbalbond de juiste keuze heeft gemaakt. 'Deze beslissing is om het voetbal te beschermen en volledig in lijn met ons zero-tolerancebeleid tegen match-fixing en corruptie.'
Die willen hun voetballers wel vaker overschatten. Het WK 2014 kan hun nog nauwelijks ontgaan...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:35 schreef Supersoep het volgende:
Je moet de Belgische commentator eens horen.Zodra Witsel de bal raakt, lijkt het net alsof Messi zelf bezig is. Wat een gegeil.
Heb je vorige week gekeken toen Bajrami in de basis stond? Werd compleet weggespeeld en Rosales is een matige back...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ola wie? Juist, wat heeft hij bewezen? Bajrami speelt basis Zweden, Rosales heeft verdienstelijk gespeeld in de CL poule-fase vorig jaar.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:37 schreef ShevaJB het volgende:
Heheh Jans, zou die nog wat over Adriaanse gaan zeggen?
Erg vaag allemaal, je zou denken dat je dan beter helemaal geen Turkse ploegen toelaat. Om de schijn van corruptie tegen te gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:37 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
De Turkse voetbalbond heeft, één dag voor de loting, besloten Fenerbahçe terug te trekken uit de Champions League vanwege het grootschalige corruptieschandaal waarin het nationale voetbal zich momenteel bevindt. De landskampioen is een van de clubs die wordt verdacht van malversaties.
In dat licht bezien vindt de Turkse bond het ongepast een team in te schrijven voor het belangrijkste clubtoernooi. Welk team de vrijgekomen plek van Fenerbahçe gaat innemen, is onduidelijk. Daarover moet de Europese voetbalbond UEFA nog een besluit nemen.
De Turkse runner-up Trabzonspor zal het waarschijnlijk niet worden. De ploeg werd in de voorronde uitgeschakeld door Benfica, woensdag tegenstander van FC Twente, maar is net als Fenerbahçe verdachte in de zaak die draait om omkoping.
&&
[..]
Almere City FC dan hihihiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Ben benieuwd wat Heerenveen er van had gebakken tegen Benfica hihi
Een slechte wedstrijd en al totaal afgeschreven? Bajrami speelt samen met Ibrahimovic bij Zweden, Ola John speelt vaker bij de reserves bij Twente dan in de basis. Ik weet wel wie meer krediet van mij verdient.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:38 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Heb je vorige week gekeken toen Bajrami in de basis stond? Werd compleet weggespeeld en Rosales is een matige back...
Ik zou Platje wel eens tegen een grote club in actie willen zien.quote:
Word jij nou nooit eens moe van die hemeltergend slechte grappen van je?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:39 schreef tong80 het volgende:
Kim Holland zit ook kort op de bal Ron Jans.
daarom kijk ik Sport1quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:39 schreef alors het volgende:
Goede analyse Jans, nu nog even je eigen rommel fixen.
Jansquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:39 schreef alors het volgende:
Goede analyse Jans, nu nog even je eigen rommel fixen.
Met goede spelers om je heen speel je natuurlijk ook veel beter en ik heb geen enkele goede wedstrijd tot nu toe gezien van Bajrami in het shirt van Twente. Hij scoorde tegen Heerenveen wel een mooie goal.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Een slechte wedstrijd en al totaal afgeschreven? Bajrami speelt samen met Ibrahimovic bij Zweden, Ola John speelt vaker bij de reserves bij Twente dan in de basis. Ik weet wel wie meer krediet van mij verdient.
die van Spanje wel dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:42 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Hoe kan het trouwens dat die Portugezen het zo goed doen op voetbalgebied? Die hele economie stelt toch niks voor daar?
Prettige omgeving voor Zuid-Amerikanen? Vergelijkbare taal, vergelijkbaar weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:42 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Hoe kan het trouwens dat die Portugezen het zo goed doen op voetbalgebied? Die hele economie stelt toch niks voor daar?
Musa zijn kwaliteiten zouden ook niet misstaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:42 schreef Caland het volgende:
Deze wedstrijd heeft meer Ruben Schaken nodig.
Het land voor Zuid-Amerikanen om naartoe te gaan voor je ontwikkeling. Verder moet je de grootte van een club als Benfica niet onderschatten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:42 schreef PaulieWalnuts het volgende:
tenenkrommend.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:43 schreef Gramulanion het volgende:
Scheren verandert in glijden, en scepsis in geloven.
dus alle twente spelers aan de shave en dan winnenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:43 schreef Gramulanion het volgende:
Scheren verandert in glijden, en scepsis in geloven.
Bajrami heeft Europese en internationale ervaring die heeft bewezen op hoog niveau te kunnen presteren, een jonge gast als Ola John heeft met alle respect niets bewezen en bij zo'n belangrijke play-off waarin je al zoveel onervarenheid in de basis hebt staan, is een Ola John erbij een doodsteek.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:41 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Met goede spelers om je heen speel je natuurlijk ook veel beter en ik heb geen enkele goede wedstrijd tot nu toe gezien van Bajrami in het shirt van Twente. Hij scoorde tegen Heerenveen wel een mooie goal.
Valt wel mee. Alleen Benfica en Porto zijn wel aardige clubs. Sporting iets minder.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:42 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Trabzonspor. Is hierboven al gezegd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:45 schreef GGMM het volgende:
Nu Fenerbahçe eruit ligt ben ik benieuwd wie er voor in de plaats komt.
Braga stond in de finale van de EL vorig jaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:44 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Valt wel mee. Alleen Benfica en Porto zijn wel aardige clubs. Sporting iets minder.
Typische vrouwenhumor, waarschijnlijk vond jij ook de lama's hilarisch.quote:
Die staan ook onder verdenking, net als Fenerbace.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Trabzonspor. Is hierboven al gezegd.
ze gooien wel altijd Nederlandse clubs eruit andersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:44 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Valt wel mee. Alleen Benfica en Porto zijn wel aardige clubs. Sporting iets minder.
Trabzonspor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:45 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:45 schreef GGMM het volgende:
Dat was per ongeluk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:45 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Braga stond in de finale van de EL vorig jaar.
ja dat zag ik, maar heeft dat nog enige betekenis? en zoja welke?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit probeerde hij.
UEFA heeft het net officieel bekend gemaakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die staan ook onder verdenking, net als Fenerbace.
En toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die staan ook onder verdenking, net als Fenerbace.
Brama toch ook? en faalt vanavond ook erg hard net als vorige week.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bajrami heeft Europese en internationale ervaring die heeft bewezen op hoog niveau te kunnen presteren, een jonge gast als Ola John heeft met alle respect niets bewezen en bij zo'n belangrijke play-off waarin je al zoveel onervarenheid in de basis hebt staan, is een Ola John erbij een doodsteek.
Aha, duidelijk. Belachelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
UEFA heeft het net officieel bekend gemaakt.
Waarom?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:47 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
Zij kon beter een paar ijsjes minder eten.
Waarom zouw hij Ruiz eruit laten? Is de beste man bij Twente...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:45 schreef NightDream het volgende:
Sowieso Ruiz erin laten, speelde vorige week 1e helft ook slecht maar de 2e helft weer goed.
Ja en Brigitte Kaandorp en Tineke Schouten en Sara Kroos, fantastisch, wat een humorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Typische vrouwenhumor, waarschijnlijk vond jij ook de lama's hilarisch.
Is er meer plaats voor worst.quote:
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en Brigitte Kaandorp en Tineke Schouten en Sara Kroos, fantastisch, wat een humor
Sowieso belachelijk dat een andere Turkse club die onder dezelfde verdenking staat als Fener die plaats krijgt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom sluiten ze de Turken niet uit voor CL/EL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |