Kan mij wel iets vaags herinneren...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kreeg Feyenoord dat niet tegen PSV?
Ik zou hem bannen, Happel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Lompe harken in de verdediging:
Tiendalli, Cornelisse, Wisgerhof![]()
Inderdaad, gewoon op 0-0 spelen en gokken op een gluiperige corner in de 88e minuut...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Rap omschakelen naar een 4-4-2 en gokken op een counter, nu worden ze overlopen!
Jojoortje bant hier alleen maar, als je iets over Ajax zegt.quote:
Een schot vanaf middellijn op doel is ook een attemptquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Na 11 kansen nog geen doelpunt gemaakt, Benfica
Of niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:18 schreef Tallie1982 het volgende:
zul je zien dat twente dalijk scoort
Goal van Wisgerhof in de extra tijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon op 0-0 spelen en gokken op een gluiperige corner in de 88e minuut...
Al is dit wss. heel slecht Engels.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Een schot vanaf middellijn op doel is ook een attempt
Je kan natuurlijk gewoon normaal posten. Of wil je nu alweer weg?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
straks kaapt iemand anders door die 2 seconde tijdsverlies de onwerkelijke eer om het topic te openen!!!quote:
Venlo zou alleen maar in de CL van afstand belegeren zodat het lijkt dat ze nog tenminste goede kansen haddenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Een schot vanaf middellijn op doel is ook een attempt
Net voor rust de tegendraadse 0-1 maken. Zou ideaal zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:19 schreef NightDream het volgende:
Als we 0-0 houden tot de rust winnen we sowieso!
Wequote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:19 schreef NightDream het volgende:
Als we 0-0 houden tot de rust winnen we sowieso!
Gaarne.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk gewoon normaal posten. Of wil je nu alweer weg?
Hahaha.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
De beste kans was van Ruizquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:18 schreef Merkie het volgende:
Heerlijke ploeg wel dat Benfica hoor. Aanvallend, sterk, snel. Best een bazenteam.
Ik bedoel het sarcastischquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Na 11 kansen nog geen doelpunt gemaakt, Benfica
20 miljoentjes in de clubkas ja. Ajacied4lf zit ze al te tellenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Twente er uit, is dan de hele pot voor Ajax?
Ik vindt dat Twente niet zo goed speeld.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:21 schreef Evertjan het volgende:
ze houden wel stand. Als ze straks uitgeraasdt zijn dan tikt Janko de 0-1 in
Als ajacied zou je liever hebben dat twente doorgaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
20 miljoentjes in de clubkas ja. Ajacied4lf zit ze al te tellen
Ik moet zeggen dat het 't overwegen waard isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
20 miljoentjes in de clubkas ja. Ajacied4lf zit ze al te tellen
Scheidsrechtersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:21 schreef Gramulanion het volgende:
Dat is toch zeker wel een kaart.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:22 schreef muzas het volgende:
[..]
Als ajacied zou je liever hebben dat twente doorgaat.
Dat weet ik. Ajax heeft er ook baat bij als Twente fantastisch presteertquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:22 schreef muzas het volgende:
[..]
Omdat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:22 schreef muzas het volgende:
[..]
Gijpie zou er wel groen en geel aan ergerenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:22 schreef tong80 het volgende:
Lekker relaxte coach ook van Benfica.
Je bent als rechtbuiten blij dat ze de andere kant opspelen.
Nee, vertel. PSV haalde vorig seizoen 9 punten in de EL tegenover 10 van Twente/Ajax in de CL.quote:
Lotingspotten. Nederlandse coeffiecientpunten, etc. Die paar miljoen extra aan tvgelden als twente het niet haalt is 1 jaarsalaris van el ham.quote:
Wist ik. Laat zulk soort posts gewoon achterwege, wanneer het niet over de wedstrijd gaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel het sarcastischSorry Moderator Ernst Happel
Nee en daarom krijg ik ook geen miljoenen betaald om te voetballenquote:
Potten gaan we niet meer redden en Twente gaat meer punten halen in de EL.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Lotingspotten. Nederlandse coeffiecientpunten, etc. Die paar miljoen extra aan tvgelden als twente het niet haalt is 1 jaarsalaris van el ham.
Vrijdagavond zit ik in de kroeg.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrijdagavond 23:00 in de Kuip een potje voorzetten
okquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Wist ik. Laat zulk soort posts gewoon achterwege, wanneer het niet over de wedstrijd gaat.
Zoek een SC op ofzo, dit gaat over de wedstrijd hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrijdagavond 23:00 in de Kuip een potje voorzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al wordt Arsenal eruit geflikkerd vanavond, gaan ze nog naar de CLquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef Masterboy het volgende:
Goaaal Udinese!! Goal Di Natale!! #udiars #sport1
ja hij valt tegen, die gaat echt niet wegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ruiz faalt helaas net als vorige week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nee! Trabzonspor gaat naar de CL.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook al wordt Arsenal eruit geflikkerd vanavond, gaan ze nog naar de CL![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
Trabzonspor in de CL
stand ArsenalDie worden ook verdachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
Trabzonspor in de CL
stand Arsenalals de Turkse bond ze er niet uithaaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat helemaal zeker dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook al wordt Arsenal eruit geflikkerd vanavond, gaan ze nog naar de CL![]()
Bron? Trabzonspor zitten ook in dat onderzoek. Gaat de UEFA echt niet aandurven, veel waarschijnlijker dat ze voor de hoogst geklasseerde ploeg gaan die eruit geknikkerd worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee! Trabzonspor gaat naar de CL.
Suleyman Özturk. VI-redacteur.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Bron? Trabzonspor zitten ook in dat onderzoek. Gaat de UEFA echt niet aandurven, veel waarschijnlijker dat ze voor de hoogst geklasseerde ploeg gaan die eruit geknikkerd worden.
Ik lees het nu pas ja, net bekend geworden dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Suleyman Özturk. VI-redacteur.
Welke ploeg is dat tot nu toe, er van uitgaande dat Arsenal doorgaat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Bron? Trabzonspor zitten ook in dat onderzoek. Gaat de UEFA echt niet aandurven, veel waarschijnlijker dat ze voor de hoogst geklasseerde ploeg gaan die eruit geknikkerd worden.
google.nlquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand streampje voor Thailand - Singapore?
Beter voetballen dan ie nu doetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:27 schreef -Willempie- het volgende:
hoe heeft Brama ooit oranje kunnen halen ?
Hij gaat naar Ajaxquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja hij valt tegen, die gaat echt niet weg
FC Twente.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Welke ploeg is dat tot nu toe, er van uitgaande dat Arsenal doorgaat?
Ik wil een stream voor WKE - FC Berghuisquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand streampje voor Thailand - Singapore?
Wordt dus toch Trabzon, my bad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Welke ploeg is dat tot nu toe, er van uitgaande dat Arsenal doorgaat?
11-11 de bal is rond allles kan nog gebeurenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:28 schreef -Willempie- het volgende:
0-0 bij rust is al een topprestatie van Twente
Niet top, gewoon geluk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:28 schreef -Willempie- het volgende:
0-0 bij rust is al een topprestatie van Twente
CAMERAMANNEN MAAK EEN FOTO VAN DIE COACH GAST EN ZET 'M OP JE NACHTKASTJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus jij wilt zeggen dat de bal kan vervormen?
Dan kan je mooi Man City lotenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
Dan is trouwens nog wel hoop voor Ajax in Pot 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |