wie?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen ie daar half lag te sterven?
Vanilletheequote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik ben meer van de zoete geurtjes, en vanille
Wel een ander pasje tochquote:
Ja okee, maar wanneer heeft ze dan aan mij gesnuffeld?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck snuffelt vast graag aan KSC-heren.
Die is echt heel lekker jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind American Cream heel lekker, terwijl ik normaal helemaal niet van vanille houd
Dat vind ik dan weer niksquote:
Lenen ofzo?quote:
Ehm. Laat maar gewoon, okee?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck snuffelt vast graag aan KSC-heren.
Okee, ik had het over de band Supertramp..quote:
Walgelijkquote:
Curly Wurly is ook fijn jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die is echt heel lekker ja
En ik hou van Curly Wurly
[..]
Dat vind ik dan weer niksIk lust ook geen vanille ijs of vanille vla
[..]
Lenen ofzo?
Curly Wurly, Big en I Love Juicy zijn suf. Krijg ik uitslag van op mn hoofdhuidquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die is echt heel lekker ja
En ik hou van Curly Wurly
[..]
Dat vind ik dan weer niksIk lust ook geen vanille ijs of vanille vla
[..]
Lenen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Curly Wurly, Big en I Love Juicy zijn suf. Krijg ik uitslag van op mn hoofdhuid
En ik doe even met muck meeEendjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
Wat doe je?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Als het nodig wordt dat jij je jong gaat blijven voelen. In 2046 ongeveer dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
Wanneer komt de ik-smeer-graag-poep-of-andere-vunzige-dingen-op-mijn-gezicht-omdat-ze-zeggen-dat-ik-dan-jong-blijf-meet?
Mn hoofdje insmeren met gepureerde bananenamandeltroep van lush?quote:
Whyquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mn hoofdje insmeren met gepureerde bananenamandeltroep van lush?Ik had ook catastrophe cosmetic kunnen doen, dan was ik smurfin geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Omdat dan mn wangetjes zo weer lekker zacht en aaibaar zijnquote:
Is geen lush trouwensquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Omdat dan mn wangetjes zo weer lekker zacht en aaibaar zijn.
en ik zit nu in de maandelijkse puistenfase
Hahaha, joysa je ziet groen!
Haarmasker + gezichtsmasker + hoofdmassage + voetmassage. En dan een full body massagequote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wil jij geen lekker maskertje en een voetmassage? Of liever pas na je verhuizing?
Hou eens op met die onzin zegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wil jij geen lekker maskertje en een voetmassage? Of liever pas na je verhuizing?
Dat regel je maar met die woestequote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haarmasker + gezichtsmasker + hoofdmassage + voetmassage. En dan een full body massage
Niet, er loopt iemand te schelden via whatsapp over het voetbalquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:31 schreef MPG het volgende:
Sinds wanneer volg jij de voetbal, Joysa?
OOOOH JAAAAAquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet, er loopt iemand te schelden via whatsapp over het voetbal
Eendjequote:
Hij doet het eerste deel van zijn FOK!-naam eer aan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet, er loopt iemand te schelden via whatsapp over het voetbal
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij doet het eerste deel van zijn FOK!-naam eer aan?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |