Stel watjesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gofter Ll
Nu heb ik zelfs trek in een broodje bal met majo
Ik kon wel zwangert wezen
[..]
Ik lust geen katjang, dus dit boeit me niet
[..]
Zeg
Chocola doe ik niet aanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
sterkte voor je vriend en neem een zelf een stukkie chocolade
Is dat nou nog wat? Want een onzin is dat eigenlijk. Ik trap altijd mijn flesje in de vriezer 20 min. Dan issie ook ijs en ijskoud!quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
Elies, heb je yoghurt? Ja toch zeker? Jij en yoghurt
Doe er wat ketchup en flink wat peper door en roer dat.
En dip daarin met komkommert
Ik ben jaloers, mijn ruimte is opquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
Ik had die ruimte nog in mijn lijstje, ik vrat leeg omdat het KON!
Nah het is wel echt wat anders dan gewoon een koud biertje, het is zo'n glas met dubbele wanden en dan een vloeistof er tussen, die bevries je dus, en dan giet je daar gewoon bier in wat normaal gekoeld is. Het schuim word dan wat steviger, en de restjes schuim bevriezen, en je bier wordt gewoon kouder en kouder, voor het mooie 10 minuutjes laten staan en dan heb je echt een heerlijk koud pilsje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is dat nou nog wat? Want een onzin is dat eigenlijk. Ik trap altijd mijn flesje in de vriezer 20 min. Dan issie ook ijs en ijskoud!
Hoezo?quote:
Ja, maar ketchup???quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo?
Je hebt toch ook mayo die op yoghurt is gebaseerd?
En tzaziki is ook gewoon yoghurt met knoflook en komkommer er in
Nou, dan moet ik ook maar zo'n doos met glas kopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah het is wel echt wat anders dan gewoon een koud biertje, het is zo'n glas met dubbele wanden en dan een vloeistof er tussen, die bevries je dus, en dan giet je daar gewoon bier in wat normaal gekoeld is. Het schuim word dan wat steviger, en de restjes schuim bevriezen, en je bier wordt gewoon kouder en kouder, voor het mooie 10 minuutjes laten staan en dan heb je echt een heerlijk koud pilsje.
*ril*quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan wordt het een soort magere cocktailsaus
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
Mayo met ketchup is lekker (vind ik dan).
En yoghurt met ketchup iets minder, maar toch goed te doen om je komkommert of worteltjes in te dippen.
hihiihihihihiiihihiihihihihi!!!quote:
Mayo met ketchup is idd lekker maar als je zelf al zegt dat yoghurt met ketchup minder is...quote:
Ik heb echt geen idee. Ik ga maar uit van het ergste ; 500grquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoeveel verwacht je afgevallen te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |