Ik zou medelijden met je hebben als mijn werkrooster niet gewoon standaard kut was en het werkrooster in zijn algemeenheid altijd een puinhoop is bij onsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
heel even klagen hoor
vandaag mijn werkrooster gekregen
ik zou op woensdag vrij geroosterd worden ivm studie en tadaa uiteraard woensdag ingeroosterd
Naja de roosterheld heeft het al gefixt maar toch... hoe lastig zijn die dingen
ja oke maar ik moet gewoon uitgeroosterd zijn op die dag anders kan ik niet naar school die dagquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou medelijden met je hebben als mijn werkrooster niet gewoon standaard kut was en het werkrooster in zijn algemeenheid altijd een puinhoop is bij ons
ooh heb jij een goed raam? met spannende dingen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Ah, motoragent in pauperstraat. Had ik maar popcorn.
Snel geregeld!quote:
Pak het picknickkleed alvast, de burgemeester komt er zo aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Ah, motoragent in pauperstraat. Had ik maar popcorn.
Mijn werk heeft sinds vandaag een nieuwe intranet tool om je beschikbaarheid op te geven. Zal vast kut werken!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
heel even klagen hoor
vandaag mijn werkrooster gekregen
ik zou op woensdag vrij geroosterd worden ivm studie en tadaa uiteraard woensdag ingeroosterd
Naja de roosterheld heeft het al gefixt maar toch... hoe lastig zijn die dingen
Ja ach. Anders had het ook wel "Vakantierooster" geheten heh.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou medelijden met je hebben als mijn werkrooster niet gewoon standaard kut was en het werkrooster in zijn algemeenheid altijd een puinhoop is bij ons
Sinds vandaag weet ik met welk roosterprogramma jullie werken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:21 schreef Tegan het volgende:
Mijn werk heeft sinds vandaag een nieuwe intranet tool om je beschikbaarheid op te geven. Zal vast kut werken!
Er is maar een programma die vrijwel overal wordt gebruikt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds vandaag weet ik met welk roosterprogramma jullie werken.
dat klinkt wel ideaal!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:23 schreef Kasseistamper het volgende:
Ik geef gewoon iedere week op welke dagen ik de week daarop kan komen werken. En dat is dan prima.
OMG, T! Daar gaat je privacy!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds vandaag weet ik met welk roosterprogramma jullie werken.
Werkt niet handig met 3k+ medewerkers ofzo denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:23 schreef Kasseistamper het volgende:
Ik geef gewoon iedere week op welke dagen ik de week daarop kan komen werken. En dat is dan prima.
Bhehe, met die 5 van ons waarvan er 3 gewoon fulltime werken is het nog wel te overzienquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Werkt niet handig met 3k+ medewerkers ofzo denk ik.
Fatsoenlijke verlofadministratie kunnen ze ook al niet bijhoudenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:22 schreef Kasseistamper het volgende:
[..]
Ja ach. Anders had het ook wel "Vakantierooster" geheten heh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |