OK deze is meesterlijk!!!quote:
hier heb je ons kanaalquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:20 schreef Incantrix het volgende:
Mijn liefje gaat zo mijn band plakken, dan ga ik filmpjes kijken
dat blijft leukquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:46 schreef princess-a het volgende:
Ik heb vandaag NYX- the taupe op mn nagels. Té mooiDus een collega zag dat en zei "Je hebt wel heel veel kleurtjes he?" Ik zei "mwoah". Zij; "zeker wel 20! Of niet?" Ik; "Hoest uche keer uche 15 hoest": na een tijd waaaat en dat meen je niet kwam ze met een tip; "ik weet wel een website waar je heel goedkoop nagellak kunt krijgen uit Amerika, moet je wel heeel veel bestellen maar dat doe jij vast wel"
Ik heb het maar in het midden gelaten of ik die site niet al kende
Echt he! Ook weer een lesje in 'niet alleen vanuit je eigen referentiekader denken'quote:
Inderdaad!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt he! Ook weer een lesje in 'niet alleen vanuit je eigen referentiekader denken'
Je suis abonneequote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier heb je ons kanaal
http://www.youtube.com/user/Skjoelin
De verwachtingen zijn enorm!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
whoa we hebben al kei veul leden!!11
Wat een drukquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn enorm!!!
Dat kunnen jullie aan.quote:
2 creatieve breinen FTWquote:
En anders brainstormen we gewoon mee.quote:
nondekneiter, je lijkt Chriet Titulaer welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:16 schreef Lindytje het volgende:
De laatste update van vandaag van mijn kant:
http://www.youtube.com/user/Skjoelin#p/a/u/0/axhn4lG3g_w
Verdomd!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nondekneiter, je lijkt Chriet Titulaer wel
ik heb daar echt een heel goed idee voor, die maak ik morgen welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ben voor een wenkbrauwentutorial.
Mental image.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef princess-a het volgende:
Of het 'sandwichen' van de lakkies
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb daar echt een heel goed idee voor, die maak ik morgen wel
'Bladeren' van nagellakquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef princess-a het volgende:
Of het 'sandwichen' van de lakkies
'peelen' van de nagels, met een peelingquote:
Heb er zin inquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Idem
Die ga ik voor mijn rekening nemen morgen!!
Maar ideeën spuien kan prima.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
we moeten niet alle goede ideeen in 3 dagen opgebruiken he, elke dag een filmpje is goed zat
Ohja!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
we moeten niet alle goede ideeen in 3 dagen opgebruiken he, elke dag een filmpje is goed zat
Ik kan me voorstellen dat als je eenmaal bezig bent, je soms ook net zo makkelijk meerdere filmpjes opneemt. En ze dan met één tegelijk per dag online zetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga jullie platmailen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:30 schreef Lindytje het volgende:
Aanvragen voor tutorials kunnen ook gemaild worden:
Skjoelintips bij gmail punt com
Ja, we hebben ook een heusch mailadres
Nightyquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:54 schreef Lindytje het volgende:
E.R. kijken in bedje
Tot morgen chicks
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:54 schreef Lindytje het volgende:
E.R. kijken in bedje
Tot morgen chicks
Klau had schoenen gekregen van Schutrups, wij zo van wtf?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die youtube-filmpjes.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wie ik geweldiger vind, jullie of Klau. Wil Klau zich niet bij jullie aansluiten?
Hehe, da's lachen.
kan iemand mij Schutrups trouwens uitleggen?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klau had schoenen gekregen van Schutrups, wij zo van wtf?
Maar het blijkt een degelijke schoenenzaak in Exloo te zijn
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:51 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben weg, tot over 2 uur Lin!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:52 schreef milka82 het volgende:
Hahaha,lin en sq,geniaal! Heb hardop gelachen en ze ook even aan SO laten zien,die moest ook lachen.
Verder weer thuis,een lading vakantiewas wegwerken. Ben ook nog eens ongesteld geworden (timing) dus alles MOET schoon en frisch!
pehehehe, ik loldequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
De tekenbeten zagen er goed uit en geen koorts, dus da's ok. Moet ze in de gaten houden. Ik maakte me zorgen om de ene, omdat ik die ontdekte toen het vliegtuig aan het landen was () en ik niet door had dat het een teek was. Dacht dat het een korstje was, dus trok dat van m'n huid af en zag toen pas dat het korstje pootjes had
. Maar blijkbaar heb ik dat met mijn handen bijzonder vakkundig gedaan
.
Voor de rest (trillen, duizeligheid enz die ik altijd wel heb maar nu echt veel erger zijn geworden) heb ik een mooi formuliertje voor een bloedonderzoek meegekregen. Ik vind mijn huisarts fijn.
Welcome home Milka!
Als je pootjes ziet; heb je meestal heel het kopje ook meequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
De tekenbeten zagen er goed uit en geen koorts, dus da's ok. Moet ze in de gaten houden. Ik maakte me zorgen om de ene, omdat ik die ontdekte toen het vliegtuig aan het landen was () en ik niet door had dat het een teek was. Dacht dat het een korstje was, dus trok dat van m'n huid af en zag toen pas dat het korstje pootjes had
. Maar blijkbaar heb ik dat met mijn handen bijzonder vakkundig gedaan
.
Voor de rest (trillen, duizeligheid enz die ik altijd wel heb maar nu echt veel erger zijn geworden) heb ik een mooi formuliertje voor een bloedonderzoek meegekregen. Ik vind mijn huisarts fijn.
Welcome home Milka!
Ik moest m'n moeder nog overtuigen he?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pehehehe, ik lolde
Gelukkig niks aan die handje!
Bwhehehehehhequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moest m'n moeder nog overtuigen he?.
Ik: Fuck dat is een teek!
moeder: Nee joh
Ik: Ma, het heeft pootjes!
Moeder: Maar het is veel te klein om een teek te zijn
Ik:
Whihihiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:42 schreef Holyme het volgende:
Als ik dat met m'n haar doe heb ik na 'n week nog klitten volgens mij
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whihihi![]()
Ik had ze er gelukkig zo weer uit gekamd
Als ik dat doe kan ik naar de kapper voor een pittig kort kapsel...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:42 schreef Holyme het volgende:
Als ik dat met m'n haar doe heb ik na 'n week nog klitten volgens mij
Dat klinkt echt heel dubieusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:03 schreef Diconnected het volgende:
Dumdumdum wachten op de trein is saai, ik ga maar even spuiten
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
net het filmpje even helemaal uit gekeken, hij is weer mooi Lin![]()
De zijscheiding geeft zeker wat extra's!quote:
Het houdt nooit op!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De zijscheiding geeft zeker wat extra's!
Ik heb nu weer inspiratie voor een volgend filmpje dankzij de jouwe, waar houdt het op
mijn lievelingskleurenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het houdt nooit op!!
Moet je even niet onder onze naam kijken op het Skjoelin-kanaal. Hij heeft mooie kleurtjes en een beschrijving gekregen
Klaudia! Het grote voorbeeldquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:48 schreef Whoopdidoo het volgende:
Die filmpjesVooral de chips
Nee de verschillende kleuren make up is leuker.
Was dat de aanleiding van de filmpjes of wat anders?
dat waren alleen de shoplogs / what's in my bek, daarna liep het een beetje uit de handquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Klaudia! Het grote voorbeeld
Normaal was ik het, masker er in (beide van lakme, voor droog haar) dan biosilk er in of chi infusion en steil maken maar!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:41 schreef Holyme het volgende:
Maarre Lin, wat gebruik jij voor je haar?
Nee, want wij geven gewoon briljante tips!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat waren alleen de shoplogs / what's in my bek, daarna liep het een beetje uit de handde filmpjes op ons kanaal hebben eigenlijk niet zo heel veel raakvlak met Klau
Ok thanksquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Normaal was ik het, masker er in (beide van lakme, voor droog haar) dan biosilk er in of chi infusion en steil maken maar!
Voor het filmpje alleen shampoo en masker
SQLin, spiek out as Skjoelinquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:29 schreef milka82 het volgende:
Jij ook wb Nagelschaartje,mooie pics (mijne staan nog niet op de comp).
I heart Skjoelin (hoe komen jullie op die naam?)
welke heb je?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien kunnen jullie ook een filmpje maken voor mij... mijn crackle crackt niet. Echt niet.
OPI silver shatter. Dinsdag deed 'ie het nog gewoon. Schudden helpt niets. Misschien is het te warm of zoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welke heb je?
Flesje hard schudden helpt meestal wel trouwens
Pehehehe, je kan het altijd proberenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:43 schreef Sjeen het volgende:
http://cgi.ebay.nl/P2-Col(...)c69ca9d#ht_558wt_905
is dit aso of wat...
1,80 geloof ikquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pehehehe, je kan het altijd proberen
Die dingen kosten toch een euro ofzo in de winkel?
enablerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
bwhahahah mijn teamleidster die dus ook peridot op had hield eerst niet van nagellak, nu had ze groene op, en ze is gek van smurfen en hello kittty en dat soort meuk, dus ik stuur haar de poster van opi muppets collectie door, krijg ik een mail jaaa doe mij dat ene lakje maar ... daarna nog een mail jaaa deze ook ... nog een mail jaaa doe die ook maar ... etc etc
laatste mailtje: WAAR KAN IK DIT BESTELLEN!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
bwhahahah mijn teamleidster die dus ook peridot op had hield eerst niet van nagellak, nu had ze groene op, en ze is gek van smurfen en hello kittty en dat soort meuk, dus ik stuur haar de poster van opi muppets collectie door, krijg ik een mail jaaa doe mij dat ene lakje maar ... daarna nog een mail jaaa deze ook ... nog een mail jaaa doe die ook maar ... etc etc
laatste mailtje: WAAR KAN IK DIT BESTELLEN!
yay congratz!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:00 schreef Dwyn het volgende:
Voor diegenen die mijn tentamenperikelen hebben gevolgd, ik heb het vak gehaald met een 7! Wat dus ook betekent dat ik mijn bachelor binnen heb!
Omdat ik een versneld programma volg, heb ik al mastervakken mogen volgen. Ik moet aankomend half jaar nog 1 mastervak en mijn scriptie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu alleen nog een jaar master?
Wooeeeehooeeequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:00 schreef Dwyn het volgende:
Voor diegenen die mijn tentamenperikelen hebben gevolgd, ik heb het vak gehaald met een 7! Wat dus ook betekent dat ik mijn bachelor binnen heb!
sow, intercity!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Omdat ik een versneld programma volg, heb ik al mastervakken mogen volgen. Ik moet aankomend half jaar nog 1 mastervak en mijn scriptie.
ja, alle studiepunten binnen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wooeeeehooeee
Ik ook! Geen tentamen gehaald ofzo, wel mn scriptie. Dus afgestudeerd![]()
OMG nog cuterderder!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb vandaag 1e dag uni gehad
ga je dan ook WGR volspammeren?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Over een half jaar ben ik meester(es), ja!
ja en onder je kinnetje kriebelenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kom je me nu in mijn wang knijpen?
Hahaha, nee. Over mijn vakgebied zie ik niet zoveel voorbij komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je dan ook WGR volspammeren?
doe je TBS-ers enzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hahaha, nee. Over mijn vakgebied zie ik niet zoveel voorbij komen.
Oh dat is wel interessant ja! Ik heb ooit in een AZC stage gelopen. Heel interessant!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Op het moment veel uit Somalie enzo inderdaad.
hoevaak ben je verkracht?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh dat is wel interessant ja! Ik heb ooit in een AZC stage gelopen. Heel interessant!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoevaak ben je verkracht?
(SQ denkt, blonde rondborstige/billige jonge vrouw in een kamp vol negers, dat kan nooit goed gaan![]()
)
Niet verkracht. Wel een keer dat we over de intercom hoorden dat er een steekpartij bij de bewoners aan de gang was, maar toen mocht ik niet mee naar binnen want ik was nog niet verzekerdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoevaak ben je verkracht?
(SQ denkt, blonde rondborstige/billige jonge vrouw in een kamp vol negers, dat kan nooit goed gaan![]()
)
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Niet verkracht. Wel een keer dat we over de intercom hoorden dat er een steekpartij bij de bewoners aan de gang was, maar toen mocht ik niet mee naar binnen want ik was nog niet verzekerd. Oh en er was eens een gozer die TBC had en dreigde te stoppen met medicatie en daarmee een gevaar was als hij zijn zin niet zou krijgen.
Oh, en ik ben eens ten huwelijk gevraagd door een bezoeker van een bewoner. Hij had al een verblijfsvergunning
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:16 schreef Lindytje het volgende:
Lindy heeft Dico verlaten, madam moest poepen.
http://www.google.nl/imgr(...)r:11,s:0&tx=65&ty=51quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Omdat ik een versneld programma volg, heb ik al mastervakken mogen volgen. Ik moet aankomend half jaar nog 1 mastervak en mijn scriptie.
Gratzquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wooeeeehooeee
Ik ook! Geen tentamen gehaald ofzo, wel mn scriptie. Dus afgestudeerd![]()
duh je bent een ukkiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tsss ik heb nog steeds geen KPD toegang, HALLO IK MAILDE 2 WEKEN GELDEN.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:11 schreef Lindytje het volgende:
Shoarmaaaaaaa opnu meuren we lekkah
Dat was Dico dusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:16 schreef Lindytje het volgende:
Lindy heeft Dico verlaten, madam moest poepen.
Whihihi! En dan nu op haar site zetten dat ze een copycat isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:14 schreef BBQ-kip het volgende:
"Iemand" heeft volgens mij jullie geweldige "Wat's in joor bek" filmpje gezien en had inspiratie voor een artikeltje
http://www.beautygloss.nl/2011/08/25/beauty-inhoud-van-je-tas/
En zelf geeft ze meteen wellicht nieuwe inspiratie voor een nieuw filmpje voor jullie?![]()
http://www.beautygloss.nl(...)ulsie-gratis-sample/
![]()
![]()
Dan kan ze weer op haar persoonlijk blog zetten hoe zwaar ze het heeftquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whihihi! En dan nu op haar site zetten dat ze een copycat is
Wel natuurlijk op ons joeptjoepkanaal, maar je maakt maar een eind wegquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan kan ze weer op haar persoonlijk blog zetten hoe zwaar ze het heeft.
Hebben jullie een alleenrecht op de onwijze beautyfilmpjes? I haz a idea!![]()
Yep!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
en we staan open voor gastfilmpjes hoortoch?
Ik heb er ook weer twee bijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een vijfde briljante idee trouwens
Whehehehe! Goed idee!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whihihi! En dan nu op haar site zetten dat ze een copycat is
Die Mascha heeft het zo intens zwaar, misschien overtreft dat wel het een na zwaarste in haar leven, namelijk dat ze haar favoriete lipgloss niet in haar tas heeft zitten als ze van huis isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan kan ze weer op haar persoonlijk blog zetten hoe zwaar ze het heeft.
Hebben jullie een alleenrecht op de onwijze beautyfilmpjes? I haz a idea!![]()
Vraag anders of Mascha van Beautygloss een gastfilmpje wil makenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
en we staan open voor gastfilmpjes hoortoch?
Ja, maar dat is ook écht een wereldschokkend probleem hoor. Dat moet je niet onderschattenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die Mascha heeft het zo intens zwaar, misschien overtreft dat wel het een na zwaarste in haar leven, namelijk dat ze haar favoriete lipgloss niet in haar tas heeft zitten als ze van huis is![]()
Ik kan me er zķ in inleven, vreselijk moet dat zijn!
En daarna een camouflage-filmpje makenquote:
Ik zie het helemaal voor me ook echtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef Incantrix het volgende:
Zjn er ķķrlogen tussen blogs? WTF? Hot damn, ben ik blij dat ik geen beautyblog hebHet zal je gebeuren dat er één of andere Claudia guerilla ligt te wezen in je voortuin met haar nieuwste Paul en Frank camo-palette
Nog 108 minutenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef Incantrix het volgende:
En ik ben benieuwd naar je gastblog, schaarke
Ik ken 1 gozer die Jur heet en da's echt zo'n sukkel die een relatie zou kunnen hebben met die Klau.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:30 schreef Mss het volgende:
Ik denk dat ze daar Jur voor inzet! En dat hij Schutrups legerlaarzen aanheeft.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ken 1 gozer die Jur heet en da's echt zo'n sukkel die een relatie zou kunnen hebben met die Klau.
En hij heeft een hazelip, bedenk dan maar eens hoe hij Schutrupslieslaarzen zou moeten uitspreken
Haar parijs-foto's kijken. Dan snap je het welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Er staat trouwens een foto van Jur op Klau d'r blog, misschien is het 'm wel.
Doe eens een linkje daar naartoe danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Er staat trouwens een foto van Jur op Klau d'r blog, misschien is het 'm wel.
www.dollishcake.comquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Doe eens een linkje daar naartoe dan
Zal hem wel niet zijn, de Jur die ik ken heeft een vriendin met 2 verschillende kleuren chocoladekindjes en wordt bedreigd door haar ex
Whut? Link naar berenpak!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Zit ik foto's van Eric Northman (True Blood, Alexander Skarsgard) te kijken op de True Blood Facebook, zie ik Gael Garcia Bernal aan een drumstel zitten in berenpakje op tv
![]()
Mijn avond kan niet meer stuk, en dan moet ik dat filmpje van SQ nog kijken
Nederland 3, VPROquote:
Berenpakquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Google, I love it!![]()
[ afbeelding ]
Betreffende film: La Science des ręves [The Science of Sleep]
Gij dommerd, gij!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:11 schreef bleiblei het volgende:
SQ on behalf of bleiblei:
ik zette de PC uit terwijl het filmpje nog aan het oplaaien was. Ik ben een ezel!
Übercute he!quote:
Ben je ook gezwichtquote:
* BBQ-kip de tv op stil zet en ademloos gaat zitten kijkenquote:
Heel natuurlijke look.quote:
jaaaaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben je ook gezwicht
Leuk lampje/kaarsjeshoudertje/ding ook op de achtergrond
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en SQ, wat zie je er mooi uit in dat filmpje! Vind je haar ook leuk, zo los.
Serieus! Filmje begon net en ik dacht "wat ziet ze er leuk uit". Komt misschien ook omdat je de vorige keer een paars doekje om had.quote:
Ik vind het ook hoor! Je bent prachtig naturel!quote:
Dat dus!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vind het ook hoor! Je bent prachtig naturel!
yes thats my defense mechanism against hippopotamus picsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Joh, je ziet er hartstikke goed uit, weet je stiekem zelf ook wel, al zit je jezelf steeds af te zeiken als je de kans krijgt![]()
You know better then doing that lady!
had ik al verteld over mijn creditcardfraude?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Godver, hebben ze nu ook al wachtwoorden voor gebruik van creditcards op internet... arggg, kan ik nog geen Dermalogica bestellen (vent ligt al te tukken).
Toen ik vroeg om zijn creditcard zei hij nog "je wordt nog eens mijn faillissement"
Maar valt mee hoor
Pahaha ik had hem niet doorquote:
quote:
Zeker een goeden tip!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Leuke filmpjes weer meiden![]()
Het enge is nog dat het filmpje van SQ op mijn mac firefox laat crashen, firefox sluit af incl alle tasks, maar SQ lult nog wel door op mijn PC! Ik heb er en filmpje van gemaakt maar weet niet echt of het te zien is
![]()
oh en kreeg net deze:haha die heb ik ook van een klant gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
stresskipjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jeuj, net jankerd werk op gebeld dat ik vanaf a.s. maandag niet kan komen werken. Nu sta ik iig 2 maanden op non actief en kan ik nog zien wat ik doe.
Wordt nu al knettergek van mezelf en ik ben nog niet eens begonnen met school
tevens: dikke onweer
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die bang zijn voor onweer
sorry
Oh sorry, ik moest meteen aan de Jur van fok denken en die is best jummyquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ken 1 gozer die Jur heet en da's echt zo'n sukkel die een relatie zou kunnen hebben met die Klau.
En hij heeft een hazelip, bedenk dan maar eens hoe hij Schutrupslieslaarzen zou moeten uitspreken
Ik ben er ook retebang van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bij mijn ouders is het een keer ingeslagen vandaar.
Kunnen ze hem niet per post opsturen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:05 schreef Mss het volgende:
Ik wil mijn laptop formatteren, maar de windows cd ligt bij mn ouders. Nu moet ik nog weken wachten met een trage pc, of helemaal naar limburg om een cd te halen
welke windows heeft u nodig mevrouw?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:05 schreef Mss het volgende:
Ik wil mijn laptop formatteren, maar de windows cd ligt bij mn ouders. Nu moet ik nog weken wachten met een trage pc, of helemaal naar limburg om een cd te halen
Kun je dat eigenlijk zelf opnieuw installeren? als leek zijnde zeg maar? Nu ik afgestudeerd ben wil ik al mn school shizzle wel weggooien en even opnieuw beginnen met de laptop. Of heb je daar bepaalde kennis voor nodig?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welke windows heeft u nodig mevrouw?
oh als je er geen verstand van hebt doe het please niet en vraag gewoon iemand om je te helpen wanneer diegene tijd heeft, ik heb een hekel aan die mensen die zelf installeren, dat het niet lukt en dan moet het in paniek ala de minuut gedaan worden waardoor jij op een rot moment weer tot laat bezig bent om alles te fixenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kun je dat eigenlijk zelf opnieuw installeren? als leek zijnde zeg maar? Nu ik afgestudeerd ben wil ik al mn school shizzle wel weggooien en even opnieuw beginnen met de laptop. Of heb je daar bepaalde kennis voor nodig?
Mmmh als ik dit zo lees denk ik dat ik binnenkort beter iemand die weet wat ie doet, kan betalen om het voor me te doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh als je er geen verstand van hebt doe het please niet en vraag gewoon iemand om je te helpen wanneer diegene tijd heeft, ik heb een hekel aan die mensen die zelf installeren, dat het niet lukt en dan moet het in paniek ala de minuut gedaan worden waardoor jij op een rot moment weer tot laat bezig bent om alles te fixen
mocht je een recovery cd van je laptop gebruiken die erbij geleverd is kun je het meestal nog wel zelf doen, maak een backup van je spulletjes die je wilt houden, hou er rekening mee dat al je programmas weg zijn dus zorg dat je daar ook de cds van hebt om opnieuw te installeren, en de drivers zitten al vaak op de recovery cd dus die zijn dan al klaar!
Je mag natuurlijk wel altijd even bellen als iets niet lukt ofzo hoor
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mmmh als ik dit zo lees denk ik dat ik binnenkort beter iemand die weet wat ie doet, kan betalen om het voor me te doenMocht ik toch gaan prutsen en het lukt niet, bel ik jou
thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |