OK deze is meesterlijk!!!quote:
hier heb je ons kanaalquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:20 schreef Incantrix het volgende:
Mijn liefje gaat zo mijn band plakken, dan ga ik filmpjes kijken
dat blijft leukquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:46 schreef princess-a het volgende:
Ik heb vandaag NYX- the taupe op mn nagels. Té mooiDus een collega zag dat en zei "Je hebt wel heel veel kleurtjes he?" Ik zei "mwoah". Zij; "zeker wel 20! Of niet?" Ik; "Hoest uche keer uche 15 hoest": na een tijd waaaat en dat meen je niet kwam ze met een tip; "ik weet wel een website waar je heel goedkoop nagellak kunt krijgen uit Amerika, moet je wel heeel veel bestellen maar dat doe jij vast wel"
Ik heb het maar in het midden gelaten of ik die site niet al kende
Echt he! Ook weer een lesje in 'niet alleen vanuit je eigen referentiekader denken'quote:
Inderdaad!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt he! Ook weer een lesje in 'niet alleen vanuit je eigen referentiekader denken'
Je suis abonneequote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier heb je ons kanaal
http://www.youtube.com/user/Skjoelin
De verwachtingen zijn enorm!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
whoa we hebben al kei veul leden!!11
Wat een drukquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn enorm!!!
Dat kunnen jullie aan.quote:
2 creatieve breinen FTWquote:
En anders brainstormen we gewoon mee.quote:
nondekneiter, je lijkt Chriet Titulaer welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:16 schreef Lindytje het volgende:
De laatste update van vandaag van mijn kant:
http://www.youtube.com/user/Skjoelin#p/a/u/0/axhn4lG3g_w
Verdomd!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nondekneiter, je lijkt Chriet Titulaer wel
ik heb daar echt een heel goed idee voor, die maak ik morgen welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ben voor een wenkbrauwentutorial.
Mental image.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef princess-a het volgende:
Of het 'sandwichen' van de lakkies
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb daar echt een heel goed idee voor, die maak ik morgen wel
'Bladeren' van nagellakquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef princess-a het volgende:
Of het 'sandwichen' van de lakkies
'peelen' van de nagels, met een peelingquote:
Heb er zin inquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Idem
Die ga ik voor mijn rekening nemen morgen!!
Maar ideeën spuien kan prima.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
we moeten niet alle goede ideeen in 3 dagen opgebruiken he, elke dag een filmpje is goed zat
Ohja!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
we moeten niet alle goede ideeen in 3 dagen opgebruiken he, elke dag een filmpje is goed zat
Ik kan me voorstellen dat als je eenmaal bezig bent, je soms ook net zo makkelijk meerdere filmpjes opneemt. En ze dan met één tegelijk per dag online zetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga jullie platmailen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:30 schreef Lindytje het volgende:
Aanvragen voor tutorials kunnen ook gemaild worden:
Skjoelintips bij gmail punt com
Ja, we hebben ook een heusch mailadres
Nightyquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:54 schreef Lindytje het volgende:
E.R. kijken in bedje
Tot morgen chicks
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:54 schreef Lindytje het volgende:
E.R. kijken in bedje
Tot morgen chicks
Klau had schoenen gekregen van Schutrups, wij zo van wtf?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die youtube-filmpjes.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wie ik geweldiger vind, jullie of Klau. Wil Klau zich niet bij jullie aansluiten?
Hehe, da's lachen.
kan iemand mij Schutrups trouwens uitleggen?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klau had schoenen gekregen van Schutrups, wij zo van wtf?
Maar het blijkt een degelijke schoenenzaak in Exloo te zijn
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:51 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben weg, tot over 2 uur Lin!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:52 schreef milka82 het volgende:
Hahaha,lin en sq,geniaal! Heb hardop gelachen en ze ook even aan SO laten zien,die moest ook lachen.
Verder weer thuis,een lading vakantiewas wegwerken. Ben ook nog eens ongesteld geworden (timing) dus alles MOET schoon en frisch!
pehehehe, ik loldequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
De tekenbeten zagen er goed uit en geen koorts, dus da's ok. Moet ze in de gaten houden. Ik maakte me zorgen om de ene, omdat ik die ontdekte toen het vliegtuig aan het landen was () en ik niet door had dat het een teek was. Dacht dat het een korstje was, dus trok dat van m'n huid af en zag toen pas dat het korstje pootjes had
. Maar blijkbaar heb ik dat met mijn handen bijzonder vakkundig gedaan
.
Voor de rest (trillen, duizeligheid enz die ik altijd wel heb maar nu echt veel erger zijn geworden) heb ik een mooi formuliertje voor een bloedonderzoek meegekregen. Ik vind mijn huisarts fijn.
Welcome home Milka!
Als je pootjes ziet; heb je meestal heel het kopje ook meequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
De tekenbeten zagen er goed uit en geen koorts, dus da's ok. Moet ze in de gaten houden. Ik maakte me zorgen om de ene, omdat ik die ontdekte toen het vliegtuig aan het landen was () en ik niet door had dat het een teek was. Dacht dat het een korstje was, dus trok dat van m'n huid af en zag toen pas dat het korstje pootjes had
. Maar blijkbaar heb ik dat met mijn handen bijzonder vakkundig gedaan
.
Voor de rest (trillen, duizeligheid enz die ik altijd wel heb maar nu echt veel erger zijn geworden) heb ik een mooi formuliertje voor een bloedonderzoek meegekregen. Ik vind mijn huisarts fijn.
Welcome home Milka!
Ik moest m'n moeder nog overtuigen he?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pehehehe, ik lolde
Gelukkig niks aan die handje!
Bwhehehehehhequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moest m'n moeder nog overtuigen he?.
Ik: Fuck dat is een teek!
moeder: Nee joh
Ik: Ma, het heeft pootjes!
Moeder: Maar het is veel te klein om een teek te zijn
Ik:
Whihihiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:42 schreef Holyme het volgende:
Als ik dat met m'n haar doe heb ik na 'n week nog klitten volgens mij
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whihihi![]()
Ik had ze er gelukkig zo weer uit gekamd
Als ik dat doe kan ik naar de kapper voor een pittig kort kapsel...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:42 schreef Holyme het volgende:
Als ik dat met m'n haar doe heb ik na 'n week nog klitten volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |