abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:57:07 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101137181
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_101137208
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik vanavond niet zoveel meer zal eten. :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_101137329
wohooooo dit is een goede dag..

Vanaf 1 september heb ik een andere baan _O_
We gaan een nieuwe uitdaging aan met een bedrijf in Amerika.
De baas van dat bedrijf is in NL al eens 5 jaar mijn baas geweest, dus dat zit wel goed.

Ik werd laatst gebeld of ik hun platform wilde onderzoeken.
Dat heb ik helemaal afgekraakt :@
En mijn ex-baas wilde graag weer met mij samenwerken omdat hij mij kent en vertrouwd.
En wij (ik + man) hebben een goed platform en de mensen die nu al voor ons werken wilden mee naar de nieuwe situatie. Dus Jippie.

Eindelijk weer meer zekerheid en een leuke nieuwe uitdaging *O*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_101137390
Maria: *O* _O- voor de titel :*

Progje: goed nieuws :D Hurrah! *O*

Ewelina: ik snap hem! Donkerbruin want poep! Amiright? :s)
pi_101137449
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

Ewelina: ik snap hem! Donkerbruin want poep! Amiright? :s)
:') .
pi_101137474
Progje tofheid!! *O*

Ewelina succes, niet teveel pijn ervan hoop ik? :*

Ik heb nog een kom warme griesmeel gedaan na m'n D en nu zit ik wel vol ;) De komende tijd tapas en gambas en wijntjes en geroosterde sardientjes en paella O+
pi_101137509
Nee, geen pijn (het betrof een 'aangeplakt' stukje aan mijn tand dat er 2 jaar geleden is opgezet) maar wel heel vervelend.
pi_101137585
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:05 schreef Ewelina het volgende:
Nee, geen pijn (het betrof een 'aangeplakt' stukje aan mijn tand dat er 2 jaar geleden is opgezet) maar wel heel vervelend.
LOL! Oh, sorry, niet leuk voor jou natuurlijk :* Maar ik heb dat helemaal gemist :D Ik dacht echt dat je subtiel meedeelde dat je diarree had ofzo _O-
pi_101137642
Overigens heb ik nu wel ontdekt dat mijn kroon (die er sowieso toch op moest komen) aftrekbaar is van de belasting. 8-)
pi_101137708
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

LOL! Oh, sorry, niet leuk voor jou natuurlijk :* Maar ik heb dat helemaal gemist :D Ik dacht echt dat je subtiel meedeelde dat je diarree had ofzo _O-
quote:
15s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:49 schreef Ewelina het volgende:
Great. Net nu mijn tandarts weg is, breekt mijn tand af. Joepie. :{
;)
pi_101137794
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:08 schreef Ewelina het volgende:
Overigens heb ik nu wel ontdekt dat mijn kroon (die er sowieso toch op moest komen) aftrekbaar is van de belasting. 8-)
Owhey dat wist ik nog niet :D (ik heb ook twee aanplaktanden sinds mijn 12e ongeveer en daarna nog wel es opnieuw wegens KRAK :') )
pi_101137799
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:09 schreef Ewelina het volgende:

[..]

[..]

;)
Ik vond het het echt zo logisch dat je diarree had _O- Daarom vond ik mijn zogenaamd-snuggere post extra grappig :D Omdat iedereen meteen zou snappen dat het buikgerelateerd was, doh :')

Maar dat is wel shit, ja. Beterschap! :*
pi_101137896
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:11 schreef MarMar het volgende:

[..]

Owhey dat wist ik nog niet :D (ik heb ook twee aanplaktanden sinds mijn 12e ongeveer en daarna nog wel es opnieuw wegens KRAK :') )
Ja, dat is dus vanavond gebeurd. Volgens mijn tandarts nog een wonder dat ie het 2 jaar uitgehouden heeft, want het was een provisorisch stukje werk. En echt precies dat aangeplakte gedeelte is afgebroken.

Zoeken op 'kroon' en 'tandarts' levert best wat bruikbaars op.

http://www.dentalinfo.nl/artikelen/t0/n720/belasting-aftrek-ziektekosten-tandarts-en-mondhygienist.html
pi_101137968
Oh en ik heb mijn lillike maar o zo makkelijk inpakbare siliconenbakvorm en mijn receptenschrift in de koffer O+
Als ik zo naar buiten kijk heb ik het idee dat we gaan overwinteren :D
pi_101138150
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:15 schreef MarMar het volgende:
Oh en ik heb mijn lillike maar o zo makkelijk inpakbare siliconenbakvorm en mijn receptenschrift in de koffer O+
Als ik zo naar buiten kijk heb ik het idee dat we gaan overwinteren :D
ik vraag me dan ook af waarom je een bakvorm meeneemt op vakantie. Hoe lang ging je weg?
pi_101138277
Bijna 2 weken en omdat quiche lekker is en omdat ik ruimte over had en omdat áls we eten gaan maken daar het spul is wat je eerder klaar kan maken en als je wilt eten zo in elkaar zet ;) Er zijn zulke fijne producten te koop daar op de markt, de kans om daar iets lekkers van te maken wil ik niet missen O+
We hebben overigens maar 1 grote koffer, 1 kleinere koffer en dan als handbagage een klein weekendtasje, een rugzak die leeg is zodra we het vliegtuig ingaan want proviand voor onderweg en een handtas bij ons, vind ik toch knap :D
Inpakskilzz i has them!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:38:04 #18
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_101138929
Ik heb al meer als een jaar niet op een weegschaal gestaan dus geen idee of ze mij gunstig gezind zijn. Ik bibber bij het idee aan weegschalen!

Lijstje:
O: peche
T: 20 mini tomaatjes
L: 3 volkorenboterhammen met light kruidenkaas, bak groenten, soep
T: 3 wortels, een halve peche (ze was echt niet lekker), yogurtje
D: half volkoren spagetti/half courgettespagetti met basilicum, opgebakken nootjes, zongedroogde tomaten en geitenkaas. 1 opgebakken courgette met 3 paprika's
T: iets lekkers van drank of eten
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_101138997
219 sit ups
72 push ups

en nu naar de sportschool voor een 'introductieles fitness', voor de 3e keer, maargoed, elke sportschool stelt 't verplicht!
Ja doei.
pi_101139153
Ik kan prima nee zeggen 8-) En ik heb mijn Mar(c)k-quotum al bereikt (Mark I, Mark II en Marc). Ik heb nooit dudes met een exotische naam, het is altijd Sander/Frank/Mark etc. Hmz.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:45:09 #21
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_101139171
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:01 schreef progje het volgende:

De baas van dat bedrijf is in NL al eens 5 jaar mijn baas geweest, dus dat zit wel goed.

En mijn ex-baas wilde graag weer met mij samenwerken omdat hij mij kent en vertrouwd.
En wij (ik + man) hebben een goed platform en de mensen die nu al voor ons werken wilden mee naar de nieuwe situatie. Dus Jippie.

Wow Prog, wat ontzettend gaaf!!!! *O* *O* *O* Gefeliciteerd meid!!! :*
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:46:34 #22
105888 renzell
pi_101139215
Bodypump! *O*

Ik voel mijn spieren zo lekker nagloeien weet je wel. O+ Zo van dat je serieus gewerkt hebt.
En dan nu een heel groot bord kip met groenten. :9 Hongerrrr!

[ Bericht 15% gewijzigd door renzell op 24-08-2011 19:54:54 ]
pi_101139224
Gefeli voor Prog!!

Waarom is het zo vaak dat als ik het heb over gezond eten dat mensen zeggen dat t een obsessie is? }:|
Be someone that makes you happy
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:48:38 #24
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_101139282
Feli Prog! Drink er maar een glaasje op!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:50:18 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101139338
Progje! *O*

Meh sta ik omgekleed en wel klaar om eindelijk weer es te gaan sporten, krijg ik weer buikrommels :'( Het is de laatste tijd wel heel irritant :( Ik heb nog getest of ik het kon proberen door wat door de huiskamer heen de springen en rennen, maar dat was al geen succes :')

}:|
pi_101139381
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Progje! *O*

Meh sta ik omgekleed en wel klaar om eindelijk weer es te gaan sporten, krijg ik weer buikrommels :'( Het is de laatste tijd wel heel irritant :( Ik heb nog getest of ik het kon proberen door wat door de huiskamer heen de springen en rennen, maar dat was al geen succes :')

Bij mij helpt sporten dus voor de buikrommels!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:52:48 #27
105888 renzell
pi_101139416
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

Irritant! }:|

Misschien toch proberen, maar rustig aan?
pi_101139477
quote:
Oooh, die zag ik ooit in de Quest. Hij is lief en freaky tegelijk, edoch meer freak dan lief :)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:55:10 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101139485
Bladiebla.

[ Bericht 99% gewijzigd door MariaEtcetera op 24-08-2011 20:03:53 ]
pi_101139535
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:01 schreef progje het volgende:

Gefeliciteerd! w/

Maar hoe werkt het precies? Jullie nemen je bedrijf onder de arm en gaan werken voor een ander bedrijf? Of worden jullie integraal overgenomen?
pi_101139566
Ohh :'( Dan zou ik t ook niet doen nee.. ik krijg wel veel borrels enzo, maar dan zakt t na kwartiertje allemaal weg en heb ik 's avonds rustige buik.
Ik ga trouwens ook maar daar de dokter vrijdag. Die buikpijn van de laatste dagen is echt niet normaal.

[ Bericht 63% gewijzigd door Nallie op 24-08-2011 20:12:40 ]
pi_101139627
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Bij mij niet, dan krijg ik buikkramp en ehh :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Ik durf niet meer zo, paar keer heel gênant tijdens groepsles moeten stoppen en daar de wc moeten disrespecten die nogal ehh open zijn (van die grote open stukken onder de deur enzo :') ) ;(
Ah bah! Ik ga echt nooit "naar de wc", bij zulke toiletten. Maar de andere sporters weten toch niet dat jij aan het disrespecten was? Die dachten misschien dat je even ging tingelen.

Wel suckie die buikrommels. :*
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:58:53 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101139634
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:56 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ohh :'( Dan zou ik t ook niet doen nee.. ik krijg wel veel borrels enzo, maar dan zakt t na kwartiertje allemaal weg en heb ik 's avonds rustige buik.
Ik ga trouwens ook maar daar de dokter vrijdag. Die buikpijn van de laatste dagen is echt niet normaal.
Oe dat klinkt best fijn :Y
Dokter is vast een goed idee! Al schijnt er tegen dat PDS niet echt wat te wezen. Maarja, je weet maar nooit enzo! :Y
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:00:20 #34
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_101139686
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dokter is vast een goed idee! Al schijnt er tegen dat PDS niet echt wat te wezen. Maarja, je weet maar nooit enzo! :Y
Je kunt wel iets nemen dat zorgt dat de buikrommelingen heel wat minder zijn type Spasmomen, en dat is hier bij ons zelfs vrij verkrijgbaar. Duurt wel een tijdje tegen dat het werkt.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_101139689
:W dag schatten! Laptop gaat uit, wekker gaat heul vroeg morgen!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:01:32 #36
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_101139729
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:00 schreef MarMar het volgende:
:W dag schatten! Laptop gaat uit, wekker gaat heul vroeg morgen!
Goede reis!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:01:32 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101139730
C'est du blaat >:O
pi_101139735
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja anders misschien dietist, vind t moeilijk om te vinden wat nou werkt en wat niet? En misschien is het iets anders? Ff uitsluiten enzo, heb ook wel een fijne huisarts.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:02:48 #39
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_101139779
quote:
Ik heb dat ook soms (had het enorm op reis en dan loop je daar op een gigantische zoutvlakte zonder boom...) dus ik zou in ieder geval niets raar van je denken. Maar het blijft genant natuurlijk

[ Bericht 73% gewijzigd door Sjaapje op 24-08-2011 20:09:16 ]
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_101139826
Fijne vakantie Marmar!

quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:00 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Je kunt wel iets nemen dat zorgt dat de buikrommelingen heel wat minder zijn type Spasmomen, en dat is hier bij ons zelfs vrij verkrijgbaar. Duurt wel een tijdje tegen dat het werkt.
Ja, maar ik probeer t liever zonder echte medicatie. Heb nu wel probiotica besteld van Solgar.
pi_101139835
quote:
-O- Dat lijkt me heel vervelend, bah. Ik vind de hele situatie maar stom!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:04:53 #42
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_101139877
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:03 schreef Nallie het volgende:
Fijne vakantie Marmar!

[..]

Ja, maar ik probeer t liever zonder echte medicatie. Heb nu wel probiotica besteld van Solgar.
Probiotica zijn ook 'medicatie' ;).
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_101139879
Bonnes vacances MarMar!
pi_101139894
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:04 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Natuurlijke stoffen is wat anders
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:06:01 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101139921
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:03 schreef anna82 het volgende:

[..]

-O- Dat lijkt me heel vervelend, bah. Ik vind de hele situatie maar stom!
Ja en ik voel me vaak zo'n aansteller, want waar hebben we het nou over _O- Maar ik durf dus minder goed oO< Maar het is ook vaker als ik stressig ben ofzeu, dus volgens mij is het een soort vicueuze cirkel :') (keer fout gaan --> volgende keer bang dat weer gebeurt --> zenuwachtig --> tadaa).

Maar goed >:O Ik ga morgenochtend wel naar Zumba, dan heb ik tenminste bijna geen eten in m'n systeem :+
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:07:32 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101139966
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:04 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Ja mijn dok zei dat Yakult bij sommige mensen helpt! Ik was verbaasd :+

Zou jij trouwens de kwoot van mijn poopsymekkerpost leeg willen halen? :Y) Thankies :D
pi_101139973
Ik heb pillen uit Duitsland :7 Bij nadere bestudering zit er simeticon in en dat zit kennelijk ook in Rennie Deflatine. Als ik een opgevreten voetbalgevoel heb (zoals gisteren dus) dan neem ik voor het slapen 2 tabletten en 1 ibuprofen (tegen die drukkende pijn).

Ik heb kauwtabletten en capsules, werken beide. Al ging vandaag de pijn pas na de middag weg. Ik hoefde alleen geen wc te disrespecten, ik was bij mijn ouders en die wc kent me nog :+

Zaterdag gaan we naar de Griek met de familie, ik ga echt heel weinig eten, heb geen zin in een pijnlijke zondag oO<
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:09:39 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101140048
Ohja ik ga morgen dus uit eten ook! Hopelijk zonder last, de vorige paar keer ging het niet super ):O

Maar goed, positieve noot: morgen diploma ophalen! *O*
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:11:12 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101140118
Fijne vakantie, MarMar! Weet niet hoe je dat in het Spaans zegt. Bueno vacanciones ofzo? :').
Niet meer actief op Fok!
pi_101140142
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:46 schreef Nallie het volgende:
Gefeli voor Prog!!

Waarom is het zo vaak dat als ik het heb over gezond eten dat mensen zeggen dat t een obsessie is? }:|
Nou, echt, net nog een discussie met mijn vriend gehad! Die wilde als avondeten een half stokbrood met gebakken kip, bacon en daaroverheen gesmolten kaas en ik zei dat hij dat mocht, maar dan maakte ik een quinoa salade voor mezelf. Zei hij dat het héél normaal avondeten was en ik me niet zo moest aanstellen en dat ik obsessief bezig was met gezond eten -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101140237
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ja mijn dok zei dat Yakult bij sommige mensen helpt! Ik was verbaasd :+

Zie hier een tabel met allerlei 'zogenaamd gezonde middeltjes' met hun wetenschappelijk bewijs en zoek in de bolletje probiotics op 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:14:34 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101140244
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:11 schreef Viking84 het volgende:
Fijne vakantie, MarMar! Weet niet hoe je dat in het Spaans zegt. Bueno vacanciones ofzo? :').
¡Pásala bien en tus vacaciones!

pi_101140289
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, echt, net nog een discussie met mijn vriend gehad! Die wilde als avondeten een half stokbrood met gebakken kip, bacon en daaroverheen gesmolten kaas en ik zei dat hij dat mocht, maar dan maakte ik een quinoa salade voor mezelf. Zei hij dat het héél normaal avondeten was en ik me niet zo moest aanstellen en dat ik obsessief bezig was met gezond eten -O-
In welk universum is dat normaal avondeten?!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:16:31 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101140320
quote:

[..]

Misschien ben ik teveel beïnvloed door vooroordelen op tv en zo, maar was jouw vriend geen Amerikaan? :@

Ik geef je trouwens geen ongelijk, het klinkt als een Broodje Hartaanval :Y) (broodje gebakken kip, okay. Maar ook nog bacon en gesmolten kaas? Da's toch niet eens meer lekker _O- ).
pi_101140321
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haaaaaaaaaaaaaaahahahahaa, die uil!! :D :'( :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:16:52 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101140345
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wtf? Ik zit er maar één letter naast w.b. vakantie! *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_101140470
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

Misschien ben ik teveel beïnvloed door vooroordelen op tv en zo, maar was jouw vriend geen Amerikaan? :@

Ik geef je trouwens geen ongelijk, het klinkt als een Broodje Hartaanval :Y) (broodje gebakken kip, okay. Maar ook nog bacon en gesmolten kaas? Da's toch niet eens meer lekker _O- ).
Hij is Engelsman, bijna net zo erg met vet en ongezond eten (serieus).
Ik sneerde nog dat het idd normaal eten was voor de meer dan 60% mensen in de Westerse wereld met overgewicht :X

Hij heeft idd zijn broodje Triple Bypass gehad en ik mijn overheerlijke quinoa salade :Y)
pi_101140483
:W haaai! Massage was echt heavenly. Mocht iemnd no een masseur zoeken in de omgeving amsterdam, he is your man!
pi_101140585
En mijn D is 1 oranje paprika met hummus, plus 1/3e broccoli en aardappeltjes van gisteren met een beetje kaas uit de oven. :9
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:21:51 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101140591
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij is Engelsman, bijna net zo erg met vet en ongezond eten (serieus).
Ik sneerde nog dat het idd normaal eten was voor de meer dan 60% mensen in de Westerse wereld met overgewicht :X

Hij heeft idd zijn broodje Triple Bypass gehad en ik mijn overheerlijke quinoa salade :Y)
Ahh Pubfood O+ :+ Ik vond die gravy-meuk ook niet echt te eten _O-

Iedereen blij :P Al weet iedereen natuurlijk dat dunne mensen ongezonder van binnen kunnen wezen dan dikke mensen, maar goei! Ik neem aan dat ie niet iedere dag zo eet :+
pi_101140612
Volgens mij is het wel een lekkere combinatie :9 maar idd een broodje hartaanval.
Ik deed wel eens een ei met spek bakken, op een snee brood met kaas leggen zodat de kaas smolt en dan nog 1 of 2 sneetjes brood bakken in de pan. Mmmmmm.

Terwijl ik het nalees krampt mijn buik samen Waag het niet me zoiets te voeren de komende weken :(

Ik at het wel als brunch, niet als avondeten oO<
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:23:04 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101140646
Broodje Triple Bypass _O-. Die houden we erin.
Niet meer actief op Fok!
pi_101140668
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ahh Pubfood O+ :+ Ik vond die gravy-meuk ook niet echt te eten _O-

Iedereen blij :P Al weet iedereen natuurlijk dat dunne mensen ongezonder van binnen kunnen wezen dan dikke mensen, maar goei! Ik neem aan dat ie niet iedere dag zo eet :+
Nah, normaal eet hij wat ik klaar maak en dat is veel lean protein en groente met volkoren pasta, aardappelen of rijst 8-)

Hij is ook dol op pasteien. En nou is er met de inhoud vaak niet eens zoveel mis, maar dan moet je van het pasteideeg niet eten :D
pi_101140774
Lijstje vandaag trouwens:

O: Nectarine
O2: Twee sneetjes volkoren met pindakaas en stroop
T: Twee zandkoekjes
L: Twee sneetjes roggebrood met oude kaas
D: Gekookte aardappels met jus, snijbonen met spekjes, braadworstje
T: Twee kanelly's

Twee O+
pi_101140866
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:26 schreef Syrena het volgende:
Lijstje vandaag trouwens:

O: Nectarine
O2: Twee sneetjes volkoren met pindakaas en stroop
T: Twee zandkoekjes
L: Twee sneetjes roggebrood met oude kaas
D: Gekookte aardappels met jus, snijbonen met spekjes, braadworstje
T: Twee kanelly's

Twee O+
Jan de Bouvrie fan :{w
pi_101140876
O: 2 boterhammen pindakaas
T: banaan, volkoren koekje
L: mie met groente
T: mineola, lychee, volkoren koekje
D: gegrilde vis, pasta met pesto, spinazie
T: yoghurt met muesli

*burp*
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:28:51 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101140898
Nom spinazie! :9~.

Wij hadden Turkse tortilla's. Die als altijd weer heavenly waren _O_.
Niet meer actief op Fok!
pi_101140931
Mijn lijstje:

O: 150 yoghurt met kwart meloen en 4 el muesli
L: halve gerookte kipfilet
L: 200 gr rauwkost met dressing en 1 gekookt ei, kokossoepje
T: tarwebroodje pindakaas
T: banaan, peer
B: 2x20 minuten fietsen
T: handje gemengde noten
O: uur massage O+
D: 1 rauwe paprika met hummus, 1/3e broccoli en aardappeltjes met beetje kaas uit de oven
T: 3 volkorenkoekjes
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:30:26 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101140982
Wat een keurig lijstje, Perruche!
Niet meer actief op Fok!
pi_101141015
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Wat een keurig lijstje, Perruche!
Thanks! Het is veel, maar wel allemaal gezond geloof ik. Nu nog volhouden voor langer dan 2 dagen :P

Edit; dit is ongeveer 1900 kcals volgens eetmeter :o
pi_101141017
Lijstje vandaag:

O: 2 crackers met muisjes
T: nectarine
L: pistolet zeeuws spek met honingmosterdsaus
T: 2 nectarines
T: haring
T: ijsje
D: wat aardappeltjes met spekjes :')
pi_101141093
Ik ben trouwens een documentaire aan het kijken; Fat, Sick and nearly Dead. Over een Australische man die veel te dik is en besluit 60 dagen te gaan sapvasten.
pi_101141115
Progje! Gefeliciteerd! Wat super! O+ *O*

Zo, introductieles gehad, stelde uiteraard geen reet voor, meteen weer naar huis gegaan en zo maar 's koken. :9 hongerrrrrrr

Wel een fancy gym met tv's op elk cardioapparaat :') maar ga vooral de krachttraining doen voordat ik ga spinnen denk ik :) mooie combinatie van eerst kracht, daarna cardio (spinnen dus).
Ja doei.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:34:42 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101141187
Oh ja, gefeliciteerd progje! ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_101141285
Ohja ik was het vergeten maar gefeliciteerd!!
pi_101141313
Al mijn metertjes bij eetmeter zijn groen en een paar geel :7 . Geen rood!
pi_101141324
Ik wilde gaan hardlopen, maar ik heb pas net gegeten en tegen de tijd dat het gezakt is, is het al donker :{ Morgenochtend dan maar 8-)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:38:25 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101141348
Ahw men, ik ben echt verkouden. Zit de hele tijd uit m'n mond te ademen, dat sucks :P. Ik hoop niet dat m'n neus vannacht dicht gaat zitten, want ik wil nu wel weer eens een goeie nacht hebben.
Niet meer actief op Fok!
pi_101141453
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:56 schreef anna82 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! w/

Maar hoe werkt het precies? Jullie nemen je bedrijf onder de arm en gaan werken voor een ander bedrijf? Of worden jullie integraal overgenomen?
We gaan echt een nieuwe BV starten. Ik ga in loondienst en mijn man werkt via zijn eigen BV via een management contract.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:40:45 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101141455
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zie hier een tabel met allerlei 'zogenaamd gezonde middeltjes' met hun wetenschappelijk bewijs en zoek in de bolletje probiotics op 8-)

SPOILER
Ik ga maar eens Yakult scoren morgen :+

quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:37 schreef Perruche het volgende:
*stickert* O+
pi_101141633
Bah Maria wat vervelend van je buik/darmen ;( :*
pi_101141673
Tof Prog! En zo stoer zakelijk ook 8-)

Maria, wordt het niet eens tijd om met je geborrel naar de huisarts te gaan? Je klaagt er best vaak over! Misschien eens naar laten kijken?
pi_101141693
Heeft ze vandaag gedaan als ik me niet vergis...
pi_101141762
Oh sorry, dat heb ik dan gemist :@ Maar hey, dat geeft in ieder geval aan dat ik niet met stomme ideeën kom hè 8-)
pi_101141807
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:46 schreef Amsel het volgende:
Oh sorry, dat heb ik dan gemist :@ Maar hey, dat geeft in ieder geval aan dat ik niet met stomme ideeën kom hè 8-)
:D nee kei-slimme ideeen juist!

Wanneer ga je trouwens naar Australie en heb je al een itenary? *O*
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:48:26 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101141845
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:47 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D nee kei-slime ideeen juist!

Slijmerige ideeën? 8-).
Niet meer actief op Fok!
pi_101141934
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Slijmerige ideeën? 8-).
lalalalaa
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:50:58 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101141963
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:50 schreef Perruche het volgende:

[..]

lalalalaa
Ik ben toch niet vervelend hè? O-) .

No worries: over een uurtje ben ik weg :Z .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:52:54 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101142056
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:46 schreef Amsel het volgende:
Ik was daar gisteren! :D En vanochtend bloed laten prikken *) En ja, het was idd tijd om eens te laten checken :+ Zelfs ik kon dit niet meer zien als een normaal iets wat misschien bovengemiddeld vaak voorkomt _O-

Oh en ik ga nu niet meer klagen want ik heb thee :D >:O
pi_101142101
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:47 schreef Perruche het volgende:

In december! Ik weet m'n begin en eindpunt, verder nog helemaal niks. Heb nog drie maanden om het uit te zoeken :) Maar ik vind het in ieder geval helemáál niet vervelend dat ik er m'n 30e verjaardag en de feestdagen vier (lees: oversla) 8-)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:58:13 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101142360
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:53 schreef Amsel het volgende:

[..]

In december! Ik weet m'n begin en eindpunt, verder nog helemaal niks. Heb nog drie maanden om het uit te zoeken :) Maar ik vind het in ieder geval helemáál niet vervelend dat ik er m'n 30e verjaardag en de feestdagen vier (lees: oversla) 8-)
Kan je het vieren met een barbie met je nieuwe Ozzie cobbers :7 *O*
  woensdag 24 augustus 2011 @ 21:01:07 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101142534
Oh en wombats spotten! Ik vind wombats zo geniaal O+

_O-

O+
pi_101142612
Wombats O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_101142807
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:38 schreef Viking84 het volgende:
Ahw men, ik ben echt verkouden. Zit de hele tijd uit m'n mond te ademen, dat sucks :P. Ik hoop niet dat m'n neus vannacht dicht gaat zitten, want ik wil nu wel weer eens een goeie nacht hebben.
Heb je geen neusspray? Als ik verkouden ben doe ik voor het slapengaan ff een shotje :9 (en meer niet, ben bang dat ik mijn slijmvlies vernaggel :') , gebruik al dagelijks een speciale spray).
pi_101142958
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:37 schreef Perruche het volgende:
Jeeej! Mijn ijzer is vaak rood :( Maar eet ook weinig vlees. Ik had 1820 calorieen, maar die zijn te danken aan de chocola die ik nu aan t eten ben :) Enjoying it. Anders had ik te weinig...
  woensdag 24 augustus 2011 @ 21:12:28 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101143077
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:06 schreef Syrena het volgende:

[..]

Heb je geen neusspray? Als ik verkouden ben doe ik voor het slapengaan ff een shotje :9 (en meer niet, ben bang dat ik mijn slijmvlies vernaggel :') , gebruik al dagelijks een speciale spray).
Dacht ik ook al aan, maar heb ik niet ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_101143178
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:09 schreef Nallie het volgende:

[..]

Jeeej! Mijn ijzer is vaak rood :( Maar eet ook weinig vlees. Ik had 1820 calorieen, maar die zijn te danken aan de chocola die ik nu aan t eten ben :) Enjoying it. Anders had ik te weinig...
Denk dat het komt omdat ik ook veel groenten had, eet ook weinig vlees. Maar 200 gr rauwkost, 1 paprika en broccoli did the trick blijkbaar :D
pi_101143243
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:14 schreef Perruche het volgende:

[..]

Denk dat het komt omdat ik ook veel groenten had, eet ook weinig vlees. Maar 200 gr rauwkost, 1 paprika en broccoli did the trick blijkbaar :D
Ja je broccoli denk ik! Heb vandaag 400gr groente op en 2 tomaten :9
  woensdag 24 augustus 2011 @ 21:17:04 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101143311
Goed bezig, mademoiselles :7 *schouderklopje*
pi_101143353
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed bezig, mademoiselles :7 *schouderklopje*
_O_ Dank u
  woensdag 24 augustus 2011 @ 21:18:04 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101143377
Ik heb vast ook alleen maar groen en geel, uhuh :').
Niet meer actief op Fok!
pi_101143662
Mijn god, die mannen van die documentaire hebben er in 60 dagen 40 kilo af door sapvasten. En ze hielden het eraf. Echt fantastisch. Ik word er bijna emotioneel van :P
pi_101143688
G
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en wombats spotten! Ik vind wombats zo geniaal O+

[ afbeelding ]

_O-

[ afbeelding ]

O+
Ik heb nog ergens een foto van mezelf en een baby wombat! O+

Vik, voor he verstopte neus: een doorgesneden ui naast je bed. Dan kun je weer gewoon ademhalen en de stank valt reuze mee!

Ik ga geen lijstje door de eetmeter halen. Die is nl vast niet goed. Hoop dat ik snel weer een stuk fitter ben, ben het nu na 2 dagen wel zat. :{
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_101143944
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
G

[..]

Vik, voor he verstopte neus: een doorgesneden ui naast je bed. Dan kun je weer gewoon ademhalen en de stank valt reuze mee!

Ik ga geen lijstje door de eetmeter halen. Die is nl vast niet goed. Hoop dat ik snel weer een stuk fitter ben, ben het nu na 2 dagen wel zat. :{
Nog steeds misselijk? Komt het door lichtelijke oververmoeidheid? Rustig aan doen en beterschap!
pi_101144149
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:28 schreef anna82 het volgende:

[..]

Nog steeds misselijk? Komt het door lichtelijke oververmoeidheid? Rustig aan doen en beterschap!
Nog steeds misselijk. En moe. En hoofdpijn, buikpijn, you name it.
En ik ben mijn gevoel voor humor kwijt. Mijn collega's lijden mee. :P

Maar heb vandaag wel 3 boterhammen op. En net nog een restje pasta, wat soep en 2 crackers.
En nu ben ik weer misselijk. :{

Ga zo denk maar lekker naar bed. O+
Gelukkig heb ik een heerlijk bed. O+
Doe wat je niet durft.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 21:32:20 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101144150
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
G

[..]

Zieeeen! O+

Ik heb een wombat knuffel O+ Ook gekocht in Australië >:O En ik heb ze daar in de dierentuin (die van Steve Irwin) gezien :D En daar mocht ik ook een koala knuffelen :7

En beterschap natuurlijk, Henk!
pi_101144290
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Nog steeds misselijk. En moe. En hoofdpijn, buikpijn, you name it.
En ik ben mijn gevoel voor humor kwijt. Mijn collega's lijden mee. :P

Maar heb vandaag wel 3 boterhammen op. En net nog een restje pasta, wat soep en 2 crackers.
En nu ben ik weer misselijk. :{

Ga zo denk maar lekker naar bed. O+
Gelukkig heb ik een heerlijk bed. O+
zou je je niet twee dagne ziekmelden, zodat je even uit kunt zieken, en na het weekeind weer beter bent? Ditklinkt niet gezond, namelijk.

Volgens mij heb jij soms een lesje op jezelf passen nodig!
pi_101144611
Ik heb al mijn afspraken afgezegd en pak nu echt even mijn rust.
Gewoon te veel gedaan de afgelopen weken. :)
Doe wat je niet durft.
pi_101144699
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
blijf je ook thuis van het werk?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 21:44:16 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101144788
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

blijf je ook thuis van het werk?
Klinkt wel als een goed idee, inderdaad!

Check, Willie de Wombat veilig op reis door Australië O+
pi_101145002
Progje :s) wat een tof nieuws!

Vroeg in bed, morgen mn eerste bereikbaarheidsdienst (avond en nacht), wie weet kan ik morgen niet slapen!
pi_101145503
Lijstje:

O - m'n standaard dosis straciatellakwarkyoghurt
L - kop kippensoep, bruin broodje met geprakt ei, beetje mayonaise en sla (zelfgeprakte eiersalade dus), beker melk, paar happen rauwkost maar die was niet zo lekker
T - halve appel, banaan, beker optimel
D - tagliatelle met tomatensaus
T - paar toastjes met rode pesto, glas limonade
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:03:37 #113
105888 renzell
pi_101145964
quote:

[..]

Mannen! :D
Geloven ook alles wat hen goed uit komt, de arme zielen. :')

Mijn uiteindelijke lijstje:

O - 2 gekookte eitjes, plak ham, paar plakjes kaas met mosterd
L - kwark, aardbei, bosbes, hand gemengde noten, kokosschaafsel
T - 1 gekookt eitje
T - stuk rettich + vodkaatje
S - bodypump
D - scharrelkip met roerbakgroenten (broccoli, tauge, paprika, bosui, prei, courgette)
T - handje noten, handje aardbei + bosbes, vodkaatje

Ei nr 4 vervangen door rettich en net nog wat gezond snaaisel, omdat ik geen weerstand kon bieden en het beter was dan tosti's. :P
pi_101146477
Nu heb ik ook trek in een gekookt ei renzell! :9
pi_101147069
En ik heb maar wodka gepakt in plaats van grand marnier :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_101147117
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef V1z0R het volgende:
En ik heb maar wodka gepakt in plaats van grand marnier :')
wodka O+

Al kan grand marnier ook erg lekker zijn O-)
pi_101147495
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
dat was jij toch met die 10/12 urige werkdagen? :? O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:28:19 #118
105888 renzell
pi_101147611
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:10 schreef Amsel het volgende:
Nu heb ik ook trek in een gekookt ei renzell! :9
Gekookte eitjes zijn en blijven lekker! :Y Die gaan echt nooit vervelen!!!
pi_101147700
Pff, ik ben ook poofy. Buik is opgezet en ik houd vocht vast }:|

En het kersje op de taart is dat mijn directeur me belt dat hij morgen niet naar de zaak komt....maar ik wel mijn flaptop heb laten liggen....waardoor ik alsnog om 0600 mijn bed uit moet *sad*

Lijstje vandaag

O: smoothie+nootjes
T: aardappeltjes+kalkoenfilet
L: rijst, kip en doperwten
T: havermoutshake
S: benen en cardio
T: druivensap+bcaa
T:rijstewafels+pindakaas, biefstuk
D: chinees, rijst en wat babi pangang en wat vlammende kip :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:30:02 #120
105888 renzell
pi_101147737
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:20 schreef progje het volgende:

[..]

wodka O+

Al kan grand marnier ook erg lekker zijn O-)
Ah nee gatver: alleen van het lezen van Grand Marnier krijg ik al kokhalsneiginen! :') (serieus! :o )
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:31:07 #121
105888 renzell
pi_101147797
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:29 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, ik ben ook poofy. Buik is opgezet en ik houd vocht vast }:|

En het kersje op de taart is dat mijn directeur me belt dat hij morgen niet naar de zaak komt....maar ik wel mijn flaptop heb laten liggen....waardoor ik alsnog om 0600 mijn bed uit moet *sad*

Lijstje vandaag

O: smoothie+nootjes
T: aardappeltjes+kalkoenfilet
L: rijst, kip en doperwten
S: benen en cardio
T: druivensap+bcaa
T:rijstewafels+pindakaas, biefstuk
D: chinees, rijst en wat babi pangang en wat vlammende kip :P
Wat is bcaa _aurum_?
pi_101147865
Branched-chain Amino Acids :) Aminozuren dus :@
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:33:06 #123
105888 renzell
pi_101147920
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:32 schreef V1z0R het volgende:
Branched-chain Amino Acids :)
Which are..? :D
pi_101147928
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:31 schreef renzell het volgende:

[..]

Wat is bcaa _aurum_?
heel kort door de bocht, bcaa is een onderdeel van eiwit. Alleen een snelle vorm, die icm het druivensap snel opgenomen wordt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Branched-chain_amino_acids
pi_101147967
oh en Progje gefeli!! Hopelijk wordt het werk leuker, je werkdagen korter en al met al minder stressy enzo *O*
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:34:38 #126
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_101148021
Hmm ik zit maar aan 1333 kcal, misschien moet ik dat wel meer eens invullen.;..
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_101148232
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:34 schreef Sjaapje het volgende:
Hmm ik zit maar aan 1333 kcal, misschien moet ik dat wel meer eens invullen.;..
Geen 1337? ;(
Ja doei.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:39:26 #128
105888 renzell
pi_101148287
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:33 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

heel kort door de bocht, bcaa is een onderdeel van eiwit. Alleen een snelle vorm, die icm het druivensap snel opgenomen wordt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Branched-chain_amino_acids
Thanks! :)
pi_101148394
Boh, boven hond is weer aan het janken. Rotgeluid en ik wil slapen. Morgen maar eens aanbellen als ze thuis zijn en zeggen dat ik het niet zo tof vind..
pi_101148522
*O* huis is aan kant en ben klaar voor morgen!
De supermarkt gaat om 7 uur open en ga er vroeg heen om verse broodjes te halen voor mijn moeder en tante O+ Ze hebben een verse bakker in de supermarkt en wil al sinds we hier wonen een keer brood en broodjes daar halen!

Wow, de keuken is echt schoon *kijkt om zich heen* awesome! *)
Ja doei.
pi_101148538
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:30 schreef renzell het volgende:

[..]

Ah nee gatver: alleen van het lezen van Grand Marnier krijg ik al kokhalsneiginen! :') (serieus! :o )
ik vind het af en toe wel eens lekker, maar wel met veel ijs anders is het echt veul te zoet.
pi_101148585
Oh, en schoonmams was daarnet even achter de webcam en ze zag er goed uit! En ze was érg blij met de zonnebloemen O+ *O*
Ja doei.
pi_101149246
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en schoonmams was daarnet even achter de webcam en ze zag er goed uit! En ze was érg blij met de zonnebloemen O+ *O*
*O* en Welterusten! :W
pi_101150078
Wat fijn MoBlo!
pi_101150277
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_101150306
Ze ging zelfs een borreltje drinken op haar verjaardag 8-)

Like a boss! _O_
Ja doei.
pi_101150449
Er mag een gekookt eitje bij op mijn lijstje. Trusten! :W
pi_101150502
Welterusten Amsel!
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 24 augustus 2011 @ 23:35:25 #139
70532 loveli
N
pi_101151236
Tralalavp
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 24 augustus 2011 @ 23:46:51 #140
70532 loveli
N
pi_101151811
Kudo's voor de baan (en bijbehorende leasebak?) van Progje.

Henk, beterschap!
crap in = crap out
pi_101151898
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:35 schreef loveli het volgende:
Tralalavp
Heuii daar hebbenwenknoppievoor!

Truste :W
  Vis een optie? woensdag 24 augustus 2011 @ 23:50:27 #142
70532 loveli
N
pi_101151974
Ook trusten. Knoppie? O-)

Spierpijn hier. En vrijdag mag ik op tafel bij m'n favo masseusse.
crap in = crap out
pi_101152002
Morgen fysio *O* heb nog steeds spierpijnachtige gedoetjes van niks :')

Massage O+
  Vis een optie? woensdag 24 augustus 2011 @ 23:54:15 #144
70532 loveli
N
pi_101152146
Ik twijfel nog over deze.
Hoef ik niet meer over te twijfelen.
crap in = crap out
pi_101152340
Dat was 't! Shiatsu massage heb ik een keer gehad :@
Gaan ze op allerlei verschillende punten drukken en zo, snapte het niet echt :{
pi_101152453
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef renzell het volgende:

[..]

Gekookte eitjes zijn en blijven lekker! :Y Die gaan echt nooit vervelen!!!
Tot je een keer een hap neemt van een gekookt ei en je er bijna van over je nek gaat terwijl er niets mis is met dat ei. ;( . Ik kan ze echt niet meer eten en ik ruik overal de geur van verrotte eieren.

Balen en ik begrijp echt niet hoe het kan...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2011 @ 00:04:07 #147
70532 loveli
N
pi_101152579
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:58 schreef V1z0R het volgende:
Dat was 't! Shiatsu massage heb ik een keer gehad :@
Gaan ze op allerlei verschillende punten drukken en zo, snapte het niet echt :{
Als die punten in de knoop zitten snap je het wel ;)
crap in = crap out
pi_101154189
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 00:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Als die punten in de knoop zitten snap je het wel ;)
Mochten ze ooit in de knoop raken ga ik het proberen ^O^

Oh en nogmaals, wat een baas!
pi_101160237
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:26 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

dat was jij toch met die 10/12 urige werkdagen? :? O-)
Ja, dat was ik. Tel daarbij nog een uur reistijd enkele reis, en dan weet je dat het bikkelen is.
Maar voorlopig weer even normaal, alhoewel het ik oktober wel weer heel druk gaat worden.

Maar, so far so good, ik ben nog niet misselijk en voel me nog niet ellendig vandaag! *O*
Doe wat je niet durft.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 08:07:55 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101160315
Goeiemorgen. Verkouden zijn is zó vermoeiend en ik heb het voorgevoel dat dit zó'n dag wordt waarop alles misgaat. Meh. On the bright side: dit weekend naar Melancholia van Lars von Trier, lijkt me echt een goeie film!
Niet meer actief op Fok!
pi_101160334
Goedemorgen!

Soort van, althans. Ik moet over 1.5 uur bij de tandarts zijn om een verstandskies te laten trekken. Bluh.

Eetlijstje weet ik dus ook nog niet:
O: twee sneetjes roggebrood met kaas
L: iets vloeibaars
T: iets vloeibaars
D: iets vloeibaars
pi_101160356
Beterschap Henk en Vik!

Mo, fijn dat het met schoonmams weer wat beter gaat!

Progje, gefeliciteerd!! *O*

Edit: oi, sterkte ppp... Hopelijk valt het mee.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_101160357
:W mogge!!

PPP het valt vast enorm mee :Y
pi_101160463
Nja, vier jaar geleden zijn er al twee getrokken, die waren toen ontstoken. Daar ben ik echt een week flink ziek van geweest (40 graden koorts enzo). Zie er nu wel een beetje tegenop dus, maar gelukkig is die kies nu niet ontstoken, maar moet hij er gewoon uit. Hoop dat het dan wel meevalt.
pi_101160475
O: boterham pindakaas, banaan
T: boterham pindakaas
L: pistoletje filet americain, kom soep
T: mineola, lychees, bakje yoghurt
D: rijst, kip, groente

En ik blijf gewoon aankomen met dit soort lijstjes, lijkt het wel. Ben wel een beetje ziek en opgeblazen en ik kan ook niet sporten op het moment, maar toch ;( Zondag toch maar weer proberen te sporten, want ik wordt hier een beetje moe van. -O-
pi_101160529
Goedemorgen!
Succes PPP!
Ik was een schoolvoorbeeld qua verstandskiezen trekken: allen bij de tandarts en geen enkele ontsteking oid.
Nu ff brieven tikken, saai!
pi_101160603
Súper.. in geen dagen regen, behalve vandaag natuurlijk O+
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2011 @ 08:41:57 #158
70532 loveli
N
pi_101160642
Zon is hier, voor de verandering.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2011 @ 08:45:22 #159
70532 loveli
N
pi_101160731
Morning! Even een planning en dan snel aan het werk!

O: dubbele vk boterham kaas/ham
T: 1/3e komkommer en kwart meloen
L: runderbouillon, 1 boterham en 200 gr rauwkost
T: 3 volkoren koekjes + banaan
D: gevulde pasta met tomatensaus (die eigenlijk voor gisteren was)
S: bodycombat
T: aardbeien met yoghurt

*O*
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2011 @ 08:54:22 #161
70532 loveli
N
pi_101160786
Wekker vergeten te zetten, moest eigenlijk om 9 uur bij de garage zijn...
crap in = crap out
pi_101161159
Ben benieuwd hoe ik mijn dag vandaag ik ga vullen pfff, aan de ene kant wel blij dat dit mijn laatste vrije week is! Lang genoeg geweest ! :P

lijstje;

O: yoghurt met noten, lijnzaad en kiwi
S: uurtje fitness
T: melk met whey
L: salade met veel rauwkost, tonijn en een ei
T: boterham kipfilet
D: spaghettie bolognese
T: yoghurt met lijnzaad
T: kiwi
pi_101161203
Goedemorgen!

Succes PPP! Als t de vorige x zo erg was, dan is de kans groot dat t nu meevalt!

Ik heb nieuwe tussendoortjes nodig.. variatie.. maar ben ongeinspireerd!
pi_101161265
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 09:22 schreef Nallie het volgende:
Goedemorgen!

Succes PPP! Als t de vorige x zo erg was, dan is de kans groot dat t nu meevalt!

Ik heb nieuwe tussendoortjes nodig.. variatie.. maar ben ongeinspireerd!
Wat neem je nu dan zoal? Mijn tussendoortjes:
- gekookt ei
- handje noten
- paprika ofzo met hummus :9
- boterham pindakaas
- stuk fruit
- stukje gerookte kip of vis
- yoghurt

Soms ook:
- taart
- brownies
- ijs

maar dat raad ik je niet aan :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Perruche op 25-08-2011 09:31:19 ]
pi_101161389
Mijn weegschaal is op dieet :'( Hij blijft maar afvallen en ik geloof er helemaal niks van :')
Op mijn werk wel ongeveer stabiel namelijk :D
pi_101161465
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 09:25 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wat neem je nu dan zoal? Mijn tussendoortjes:
- gekookt ei
- handje noten
- paprika ofzo met hummus :9
- boterham pindakaas
- stuk fruit
- stukje gerookte kip of vis
- yoghurt

Creatief he? :P
Soms ook:
- taart
- brownies
- ijs

maar dat raad ik je niet aan :')
Ik heb vooral fruit, soms cherrytomaatjes, eitje, rozijnen, yoghurt, crackers. Denk dat ik wat meer voor de groenten ga ter afwisseling. paprika/komkommer met hummus is wel strak plan :Y Vind t wel fijn om mn tussendoortjes beetje lowcarb te houden.
Vandaag heb ik trouwens een NAKD bar bij me :9~ de berry versie :)
pi_101161723
goedemorgen c_/
pi_101161806
Ik dreig mijn stem kwijt te gaan raken. Hij is hees en mn keel doet pijn. Over een paar dagen moet ik 3 uur achter elkaar praten (eerste lessen geven, kennismaking met mijn groepjes enzo) en dat is echt niet ok zonder stem. Bwuh }:|. /klaag

Sterkte Mo!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_101162114
Goedemorgen :)
pi_101163087
Zo, ben weer terug. Viel op zich wel mee, ze hebben ze er meteen allebei uitgehaald - nu heb ik in ieder geval geen kiezen mee om er uit te halen :P.

Heb nu geen gevoel in de helft van mn mond, nog even afwachten hoe het straks met eten gaat als de verdoving is uitgewerkt.
pi_101163139
Morning!

Planning voor vandaag:
O: kwark, frambozen, havermout, banaan
T: boterham honing
L: dubbele boterham pindakaas
D: euhm, even geen inspiratie, dus nader te bepalen
A: popcorn eten in de bioscoop

Nog steeds flink aan het twijfelen over mijn banenkeuze hier. En dan noemen sommigen het een luxe-positie, voor mij is het meer een :{ -positie.
pi_101163227
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:42 schreef anna82 het volgende:
Morning!

Planning voor vandaag:

Nog steeds flink aan het twijfelen over mijn banenkeuze hier. En dan noemen sommigen het een luxe-positie, voor mij is het meer een :{ -positie.
Ik snap t... ik heb meestal met dat soort dingen dat als ik de keuze in mn hoofd maak, dat ik dan meteen 'voel' of het de goede keus is. Klinkt een beetje vaag...
Gewoon ook met veel mensen erover hebben!
Als ik kijk naar je toekomstperspectief dan zou ik zeker voor de nieuwe baan kiezen...je kan altijd onderhandelen! Het is zonde om genoegen te nemen met iets omdat het veilig/vertrouwd is...
pi_101163350
Fijn dat het meeviel PPP, hoop dat het geen pijn meer gaat doen als de verdoving weg is.
En een :* voor Anna, moeten kiezen is moeilijk.

Ik ben al naar de winkel geweest, nectarines gescoord, peren en groente :7 Het is nu al echt flink warm, zo eens kijken of er soms onweer aankomt.

Zometeen ff Homes under the hammer kijken en dan kiezen tussen twee grijze blazers :+ Eentje van de H&M, en eentje van Esprit. Die dubbel zo duur is en sjieker. Ik heb stiekem overwogen om ze gewoon allebei te houden :@ in het kader van: maar ik ben ook niet op vakantie geweest.... maar dat kan ik wel blijven zeggen natuurlijk :+
pi_101163404
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:44 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik snap t... ik heb meestal met dat soort dingen dat als ik de keuze in mn hoofd maak, dat ik dan meteen 'voel' of het de goede keus is. Klinkt een beetje vaag...
Gewoon ook met veel mensen erover hebben!
Als ik kijk naar je toekomstperspectief dan zou ik zeker voor de nieuwe baan kiezen...je kan altijd onderhandelen! Het is zonde om genoegen te nemen met iets omdat het veilig/vertrouwd is...
Probleem is dat ik niet kan onderhandelen ;) En ik val idd iedereen ermee lastig, erover praten doe ik genoeg! Alleen zegt iedereen weer iets anders en ik kan vaak alle kanten van een discussie wel begrijpen, dus ik begrijp ook alle kanten van mijn ratio en die van mijn gevoel, maar kom daarmee niet tot een conclusie. :') 2
pi_101163471

O+.
pi_101163486
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:51 schreef anna82 het volgende:

[..]

Probleem is dat ik niet kan onderhandelen ;) En ik val idd iedereen ermee lastig, erover praten doe ik genoeg! Alleen zegt iedereen weer iets anders en ik kan vaak alle kanten van een discussie wel begrijpen, dus ik begrijp ook alle kanten van mijn ratio en die van mijn gevoel, maar kom daarmee niet tot een conclusie. :') 2
Dit klinkt heel zweverig en misschien stom. Maar op een gegeven moment weet je het gewoon. Het hoeft niet altijd de beste keus te zijn rationeel gezien. Je moet je er ook gewoon goed bij voelen!
Heb je al alle informatie om een overwogen keus te maken? Dus hoeveel je erop achteruit gaat qua geld en hoeveel je er op vooruit gaat qua eventuele secundaire arbeidsvoorwaarden/toekomstperspectief. Lijstjes maken!!
pi_101163493
quote:
Mooi!! Van jou?
pi_101163500
Sorry hoor voor de spam, vind hem zo leuk!

Anna, heb je al met ze gebeld? En je kan best onderhandelen hoor, ze willen je graag hebben! Dus alleen een beetje in jezelf geloven en weten wat je wil. ^O^ komt goed!
pi_101163511
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:42 schreef anna82 het volgende:
Morning!

Planning voor vandaag:

Daar ga ik je straks (na mijn overleg) even over terug pm'en. Want het is een moeilijke keuze!

Lijstje:
O: yoghurt/kwark/muesli/zomerfruit
L: boterhammen met pindakaas en banaan.
D: tomatensoep en iets van groente.
Afhankelijk van hoe misselijk ik me voel komen daar nog wat tussendoortjes bij. Het aantal boterhammen hangt ook van de misselijkheid af.
Ben die misselijkheid wel zat overigens. :{
Doe wat je niet durft.
pi_101163516
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:54 schreef anna82 het volgende:

[..]

Mooi!! Van jou?
Nog niet maar wellicht binnenkort :@ . Eerst even mijn expenses filen van werk, zit alweer tegen de 800 euro ofzo die ik nog terug kan krijgen :o
pi_101163547
Welke film ga je trouwens zien anna? The rise of the planet of the apes? *O*

Nette lijstjes allemaal hier heur, ben trots op jullie!

HPKW, doe je het rustig aan vandaag?
pi_101163571
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:55 schreef Perruche het volgende:
Sorry hoor voor de spam, vind hem zo leuk!

Anna, heb je al met ze gebeld? En je kan best onderhandelen hoor, ze willen je graag hebben! Dus alleen een beetje in jezelf geloven en weten wat je wil. ^O^ komt goed!
Heb gebeld en uitgelegd hoe ik het zie en ook een "tegenbod" gedaan. Ze gaan daar niet mee akkoord, dit is het bod dat er ligt, en ondanks dat ze me erg graag willen hebben (ja, dat gaat samen in 1 zin) wordt er niets aan veranderd. En dat geeft me geen goed gevoel.

Maar er zijn ook zoveel redenen om wel te gaan... Waar ik het topic niet meer zal vervuilen :P
pi_101163573
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:56 schreef Perruche het volgende:

Ja, heb een paar overlegjes en ga vanavond denk maar niet mee naar de kroeg voor de popquiz, maar ga braaf op de bank hangen onder een dekentje in een joggingbroek!
Doe wat je niet durft.
pi_101163607
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:57 schreef anna82 het volgende:

[..]

Heb gebeld en uitgelegd hoe ik het zie en ook een "tegenbod" gedaan. Ze gaan daar niet mee akkoord, dit is het bod dat er ligt, en ondanks dat ze me erg graag willen hebben (ja, dat gaat samen in 1 zin) wordt er niets aan veranderd. En dat geeft me geen goed gevoel.

Maar er zijn ook zoveel redenen om wel te gaan... Waar ik het topic niet meer zal vervuilen :P
Oew, dat vind ik zorgwekkend! Ik heb ook ooit in zo'n stiuatie gezeten, waarbij ik nog net niet werd uitgelachen bij het onderhandelen, maar dat was ook geen groot succes.
Doe wat je niet durft.
pi_101163613
Good girl Henk!

Hm anna lastig, vooral dat ze zo star zijn in hun aanbod, dat vind ik eigenlijk ook wel een beetje raar. Onderhandelen hoort erbij toch? Maar goed veel succes met je keuze :* komt tijd komt raad!
pi_101163628
quote:

[..]

mmm, ik vind het wel erg raar dat ze je erg graag willen hebben, maar dat ze niks willen doen aan je salaris...
pi_101163638
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:56 schreef Perruche het volgende:

Jaaaa! *O* Vriendje wil hem graag zien! Ik kan wel apen-afleiding gebruiken :D

Lief dat jullie zo meedenken/-leven O+

HPKW, ik dacht dat de misselijkheid vanochtend minder was? En je denkt dat je niet meegaat naar de kroeg? :P
pi_101163656
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:59 schreef progje het volgende:

[..]

mmm, ik vind het wel erg raar dat ze je erg graag willen hebben, maar dat ze niks willen doen aan je salaris...
Komen ze je wel tegemoet op andere vlakken?
pi_101163663
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:01 schreef Nallie het volgende:

[..]

Komen ze je wel tegemoet op andere vlakken?
Nope. De arrogantie van een groot bedrijf waar veel mensen voor willen werken.
pi_101163673
quote:

[..]

Wat is het verschil tussen hun bod en jouw bod? En hebben ze geen tegenbod kunnen doen op andere vlakken (zoals Aurum laast suggereerde)?

Voor mij persoonlijk zou dit accepteren niet goed voelen. Of ze moeten een hele goede verklaring hebben. Maar als ik daar zou gaan werken, zou dit altijd als een schaduw over mijn 'werkplezier' heen hangen.

Hoeft voor jou natuurlijk niet zo te zijn. Maar mij zou het echt heel erg dwars zitten ^^
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:02:02 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101163677
Anna, herkenbaar! Keuzes maken }:| En stom dat ze zo onbuigzaam zijn! :o Misschien voelen ze aan dat je een beetje onzeker bent :{ Kan me voorstellen dat dat wat ongemakkelijk voelt.

Ik heb net heerlijk geZumbaat en daarna ben ik van dat ovenheerlijk brood gaan halen, met rosbief O+

En ik heb een kaartje gekocht voor mn begeleider, daar wil ik nog iets bij maar ik weet niet wat :P Doos ethische chocola ofzo _O- Vanmiddag diploma-uitreiking! *O*
pi_101163704
Perruche: mooi jurkje! O+

Maria: diplomauitreiking, woop woop! *O*
pi_101163753
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Anna, herkenbaar! Keuzes maken }:| En stom dat ze zo onbuigzaam zijn! :o Misschien voelen ze aan dat je een beetje onzeker bent :{ Kan me voorstellen dat dat wat ongemakkelijk voelt.

Ik heb net heerlijk geZumbaat en daarna ben ik van dat ovenheerlijk brood gaan halen, met rosbief O+

En ik heb een kaartje gekocht voor mn begeleider, daar wil ik nog iets bij maar ik weet niet wat :P Doos ethische chocola ofzo _O- Vanmiddag diploma-uitreiking! *O*
Wat fijn dat je gesport hebt! Geen buikrommels dus?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:06:09 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101163811
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:04 schreef Nallie het volgende:

[..]

Wat fijn dat je gesport hebt! Geen buikrommels dus?
Toen ik bezig was af en toe alleen ietwat ongemak! O+ In de ochtend gaat het bij mij veelal veel beter, jammer dat er alleen niet altijd leuke lessen in de ochtend zijn :+

*O*
pi_101163984
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

Fijn van het sporten en heel veel plezier bij de uitreiking! *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:23:55 #196
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_101164351
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:12 schreef anna82 het volgende:

[..]

Fijn van het sporten en heel veel plezier bij de uitreiking! *O*
Hey Anna, wat betreft je keuze: Nu lijkt het een beetje alsof je een keus moet maken en je dan kiest tussen de goede en slecthe keuze. Maar als ik jou zo hoor zijn er aan beide kanten goede en slechte kanten. En dat betekent dat je geen slechte keuze kúnt maken. Wat je ook kiest, het is goed... Het is alleen ánders bij ene in vergelijking met de andere, maar dat wil niet zeggen dat het ook beter hoeft te zijn... Je weet van tevoren toch nooit hoe het uitpakt.. kijk goed naar wat voor jou écht belangrijk is in deze keuze (werkplezier, contact collega's, geld, doorgroeimogelijkheden etc) en welk bedrijf je dáár het meeste in kan bieden.. en is het niet wat je ervan hoopt, dan komt er wel weer iets anders op je pad..

Maar dat zijn my 2 cents :)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_101164409
Zo, net nuttig bezig geweest door een lading shirtjes/topjes, een paar vesten, hipsters en een spijkerbroek te kopen :7
pi_101164496
Fijne dag Maria *O*
Teamleider dacht dat ik mn vrije dag zou hebben, maar was vorige donderdag al vrij!
Gelukkig, anders zou ik me dom voelen dat ik op een vrije dag kom :P
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:31:08 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101164581
Wijze woorden van ons topickuiken :Y

Coco goed bezig!

Bedankt :D Zeg Cali, hoe heet is het in Utrecht? :7
pi_101164595
:W oedeemtherapie helpt *O*

Helft vd pijn al is dat dan maar tijdelijk omdat 1x natuurlijk niet zo lang gaat helpen ;)

Maar *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:33:24 #201
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_101164655
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wijze woorden van ons topickuiken :Y

Coco goed bezig!

Bedankt :D Zeg Cali, hoe heet is het in Utrecht? :7
Geen idee, ben in B'wijk ;)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:35:53 #202
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_101164731
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 08:26 schreef Goodbye het volgende:
O: boterham pindakaas, banaan
T: boterham pindakaas
L: pistoletje filet americain, kom soep
T: mineola, lychees, bakje yoghurt
D: rijst, kip, groente

En ik blijf gewoon aankomen met dit soort lijstjes, lijkt het wel. Ben wel een beetje ziek en opgeblazen en ik kan ook niet sporten op het moment, maar toch ;( Zondag toch maar weer proberen te sporten, want ik wordt hier een beetje moe van. -O-
Misschien zijn het te weinig calorieen? Je moet iig niet onder de 500 cal minder dan het aantal dat je dagelijks nodig hebt gaan zitten :)
All she wants and needs is just a little taste..
pi_101164760
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 09:31 schreef Isabeau het volgende:
Mijn weegschaal is op dieet :'( Hij blijft maar afvallen en ik geloof er helemaal niks van :')
Op mijn werk wel ongeveer stabiel namelijk :D
You made me laugh!
pi_101164853
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:23 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Hey Anna, wat betreft je keuze: Nu lijkt het een beetje alsof je een keus moet maken en je dan kiest tussen de goede en slecthe keuze. Maar als ik jou zo hoor zijn er aan beide kanten goede en slechte kanten. En dat betekent dat je geen slechte keuze kúnt maken. Wat je ook kiest, het is goed... Het is alleen ánders bij ene in vergelijking met de andere, maar dat wil niet zeggen dat het ook beter hoeft te zijn... Je weet van tevoren toch nooit hoe het uitpakt.. kijk goed naar wat voor jou écht belangrijk is in deze keuze (werkplezier, contact collega's, geld, doorgroeimogelijkheden etc) en welk bedrijf je dáár het meeste in kan bieden.. en is het niet wat je ervan hoopt, dan komt er wel weer iets anders op je pad..

Maar dat zijn my 2 cents :)
Dank voor de wijze woorden! Ik zie het ook maar weer als een stap richting echt volwassen worden ;)
pi_101164875
Ik heb honger }:| Maar heb mn T al op en t is ECHT nog geen lunchtijd...

Lijstje:

O: Appel met muesli, lijnzaad en sojayoghurt
T: Mectarine en koffie verkeerd
L: Meergranen crackers met beleg (smeerkaas/pindakaas) twee tomaten en een eitje
T: Nakd bar :)
S: Hardlopen
D: Thaise groene curry met veeeel groente en falafelballetjes
T: Weet ik nog niet
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:44:24 #207
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101164984
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:33 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Geen idee, ben in B'wijk ;)
Oh! :D
pi_101164991
Beter eet je veel crackers om 12 uur Nallie want anders is het een beetje weinig!

En groene curry, moet ik ook weer eens maken. Heb nog penang currymix, dat ga ik oook maar eens gebruiken binnenkort!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:48:01 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101165099
Hnnnngggg :X

- Ik centjes niet gehad over uren juli
- Ik mail
- Antwoord: geld is overgemaakt op de twaalfde.
- Ik check mijn rekening nogmaals - is er echt niet. Mail nog een keer.
- Geen antwoord.
- Ik mail ter herinnering.
- Antwoord: zoals eerder gezegd is dit op de twaalfde overgemaakt.

Hnnnngggg. oO<
pi_101165127
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:31 schreef Ml-etje het volgende:

Helft vd pijn al is dat dan maar tijdelijk omdat 1x natuurlijk niet zo lang gaat helpen ;)

Maar *O*
*O*

Gaat het helemaal weg/blijft de helft van de pijn weg als je het meerdere keren doet?
pi_101165132
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:44 schreef Perruche het volgende:
Beter eet je veel crackers om 12 uur Nallie want anders is het een beetje weinig!

En groene curry, moet ik ook weer eens maken. Heb nog penang currymix, dat ga ik oook maar eens gebruiken binnenkort!
Beter eet ik er zeker 4! En t zijn wel 'gevulde' hoor, met pitjes enzo. 75 kcal per cracker.
Misschien neem ik nu wel vast een tomaat!
En ik zal zorg dragen voor mn avond T.

Thanks for caring O-)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:49:54 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101165143
quote:

Maar *O*
Joechei! *O*
pi_101165182
Ik merk dat ik rond dit uur altijd mijn kook-blogs ga afstruinen en dan honger krijg :')
pi_101165287
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:51 schreef Perruche het volgende:
Ik merk dat ik rond dit uur altijd mijn kook-blogs ga afstruinen en dan honger krijg :')
Kookblogs? Linkjes? :Y Goed voor werkontwijking
pi_101165319
Krijgen jullie deze van mij:

ZenHabits
pi_101165329
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:54 schreef Nallie het volgende:

[..]

Kookblogs? Linkjes? :Y Goed voor werkontwijking
ik kijk altijd op
foodgawker
nrc.nl/koken
thefruitpursuit
ohsheglows

En via de eerste link ontdek je heel veel leuke blogs!
pi_101165409
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:55 schreef Perruche het volgende:

[..]

ik kijk altijd op
foodgawker
nrc.nl/koken
thefruitpursuit
ohsheglows

Ken je bakearella.com al?

(Niet gezond en zeker niet slank :'))
pi_101165710
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:49 schreef anna82 het volgende:

[..]

*O*

Gaat het helemaal weg/blijft de helft van de pijn weg als je het meerdere keren doet?
Nou helemaal weggaan doet het nooit ws, maar als je het een beetje bijhoudt dan is pijnvrij een reeele optie.
pi_101165894
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:35 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Misschien zijn het te weinig calorieen? Je moet iig niet onder de 500 cal minder dan het aantal dat je dagelijks nodig hebt gaan zitten :)
Nah, ik weet het niet? Eet sommige dagen wel iets meer, omdat ik bijvoorbeeld 's avonds uit eten ga. Maar ben niet aan het snoepen ofzo en toch voel ik me een beetje zo:

:')
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:23:07 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101166338
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nah, ik weet het niet? Eet sommige dagen wel iets meer, omdat ik bijvoorbeeld 's avonds uit eten ga. Maar ben niet aan het snoepen ofzo en toch voel ik me een beetje zo:

[ afbeelding ]

:')
Aww stom! :*

Ik ga ervan tussen!
pi_101166361
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:55 schreef Perruche het volgende:

ik kijk altijd op
foodgawker
nrc.nl/koken
thefruitpursuit
ohsheglows

Oh! Goede linkjes voor als ik me verveel op mijn werk *)
pi_101167042
Net gebeld met mijn specialist. Ik mag stoppen met de Imuran :D *O*

Ik slik iedere dag Imuran & krijg iedere 6 weken een infuus Remicade. Maar nu mag ik dus helemaal van vandaag op morgen stoppen met de pillen :)

Met een beetje geluk wordt de uitslag op mijn rug daar ook minder van :) :s)
pi_101167106
En dan alleen nog de Remicade eens in de 6 weken, Coco? Maar in ieder geval goed nieuws dat de Imuran kan worden gestopt! *O* *O*
pi_101167223
En het volgende stop ik even in de spoiler omdat ik het er zo weer af ga halen :P

*weg*

[ Bericht 74% gewijzigd door Cocotrimonium op 25-08-2011 14:20:26 ]
pi_101167297
Goed nieuws Coco, beide berichtjes! :D *O*
pi_101167315
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:45 schreef Isabeau het volgende:
En dan alleen nog de Remicade eens in de 6 weken, Coco? Maar in ieder geval goed nieuws dat de Imuran kan worden gestopt! *O* *O*
Yup, Remicade blijft gewoon iedere 6 weken. Maar ik kan ook écht niet zonder dat spul, dus ik vind het prima :)
pi_101167517
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
En het volgende stop ik even in de spoiler omdat ik het er zo weer af ga halen :P

Ook goed nieuws! *O*
pi_101167666
goed nieuws coco!!! *O* *O* *O* *O*
~ Bonito La Risa ~
pi_101167709
Tof Coco!! *O* *O* *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_101167737
trouwens. Ik onder de douche, lekker muziekie d'r bij. Gaat de bel bij de ingang.... Lekker denk ik. Ik doe niet open....

Verder douchen. Bel bij de voordeur gaat... Ik denk shit, vast visite dan. (voor myyy birthday todayyyy)... ik mega nat, handdoek om, en open... Was het de tnt :( :(
~ Bonito La Risa ~
pi_101168182
Leuke post Match? Gefeliciteerd!! *O*

En superleuk Coco *)
pi_101168282
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:12 schreef Nallie het volgende:
Leuke post Match? Gefeliciteerd!! *O*

En superleuk Coco *)
weet ik niet eens! ik moes 10.- betalen aan de deur, en hij had niet terug van 50.-... }:|
en thx!
~ Bonito La Risa ~
pi_101168310
Happy bday Match :D *O* :* x3
pi_101168365
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:15 schreef Mixende_match het volgende:

weet ik niet eens! ik moes 10.- betalen aan de deur, en hij had niet terug van 50.-... }:|
en thx!
Dus hij heeft het weer meegenomen? _O- _O-

Maar gefeliciteerd dus!
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2011 @ 13:33:34 #235
70532 loveli
N
pi_101168859
*O* ^10
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2011 @ 13:48:32 #236
70532 loveli
N
pi_101169409
-egopost-
Auto wegbrengen en slecht OV = blaren.
crap in = crap out
pi_101169740
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:59 schreef progje het volgende:

[..]

^^
pi_101169792
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dus hij heeft het weer meegenomen? _O- _O-

Maar gefeliciteerd dus!
Jaa.. Erg hè? Nu kan ik hem (hopelijk) vanmiddag ophalen ;)

Thanks voor alle felicitaties!!!!! O+
~ Bonito La Risa ~
pi_101169796
quote:

Maar *O*
mooi ^O^

Ik heb een hele productieve morgen gehad :+ Met mijn trouwalbum op de zaak lopen zeulen en iedereen die wilde gespamd met de foto's :P
pi_101169877
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hnnnngggg :X

- Ik centjes niet gehad over uren juli
- Ik mail
- Antwoord: geld is overgemaakt op de twaalfde.
- Ik check mijn rekening nogmaals - is er echt niet. Mail nog een keer.
- Geen antwoord.
- Ik mail ter herinnering.
- Antwoord: zoals eerder gezegd is dit op de twaalfde overgemaakt.

Hnnnngggg. oO<
leuk he die Engelsen :X

Kan je niet ff bellen?
pi_101169889
Lijstjes update!!

O: dubbele vk boterham kaas/ham
T: 1/3e komkommer en kwart meloen
L: runderbouillon, 1 boterham met 1 kroket en 200 gr rauwkost
T: 3 volkoren koekjes + banaan
D: gevulde pasta met tomatensaus (die eigenlijk voor gisteren was)
S: bodycombat
T: aardbeien met yoghurt
pi_101169904
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
Net gebeld met mijn specialist. Ik mag stoppen met de Imuran :D *O*

Ik slik iedere dag Imuran & krijg iedere 6 weken een infuus Remicade. Maar nu mag ik dus helemaal van vandaag op morgen stoppen met de pillen :)

Met een beetje geluk wordt de uitslag op mijn rug daar ook minder van :) :s)
kan je meer jurkjes aan *O*
pi_101169929
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:48 schreef Cocotrimonium het volgende:

SPOILER
pi_101169954
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:48 schreef loveli het volgende:
-egopost-
Auto wegbrengen en slecht OV/slechte schoenen = blaren.
;)
pi_101169971
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:04 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

kan je meer jurkjes aan *O*
Precies :D Dat zou echt awesome zijn *O* :Y
pi_101169978
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:05 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_101169984
*O* coco wat leuk!!
pi_101170039
Ik ben een halve kilo aangekomen sinds zondag :+ :+ :+ Ik zat me al zo te irriteren aan mijn buik, lijkt net of die halve kilo daar zit. Misschien gaat het een beetje te hard zo.. Zit vaak savonds nog naast de lijstjes die ik hier post extra boterhammen te eten uit frustratie..

Maar het gaat iig de goede kant op..
pi_101170049
ik mag denk ik eind deze maand de rechtsbijstand op mijn oude werkgever gaan zetten -O- Ik krijg nog knaken van 'm...soort van eindafrekening sinds ik weg ben en nou ineens heb ik dingen achtergehouden en wil hij me ervoor aansprakelijk stellen -> Geld inhouden van de eindafrekening.

Wat denk je zelf }:|

Vervelende is wel dat de kantoren in Europa dicht zijn en dat ik dus in de UK mijn knaken kan gaan halen. Gelukkig heb ik een Europese dekking voor mijn rechtsbijstand O+
pi_101170154
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_101170397
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:12 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_101170503
Minis? :o :D

Feli Mix en de Match! En Coco tuurlijk. :)

SPOILER: Deprimerend
pi_101170543
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:23 schreef V1z0R het volgende:

Gecondoleerd :{ Verwacht/onverwacht?
pi_101170553
quote:

Gecondoleerd.
pi_101170581
quote:

Awww V1z0R -O-

:*
pi_101170599
Thx.

Was al een poosje slechter maar niet verwacht dat het zo snel zou gaan :{
En op zich is 88 een mooie leeftijd.
pi_101170634
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Awww V1z0R -O-

^^
pi_101170641
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:27 schreef V1z0R het volgende:
Thx.

Mooie leeftijd wel, maar het blijft klote zoiets.

pi_101170717
ik heb ff vertaal assistentie nodig :P

and use the chance to talk directly to the product owners as well as colleagues, peers and your connections from

Hoe vertaal ik peers naar het Nederlands?
pi_101170796
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:27 schreef V1z0R het volgende:
Thx.

Ja, maar het gaat op de één of andere manier vaak toch gewoon te snel hè. Ook al zie je het aankomen, de dood lijkt toch altijd weer een onverwachte schok. Gecondoleerd :*
pi_101170804
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:30 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb ff vertaal assistentie nodig :P

and use the chance to talk directly to the product owners as well as colleagues, peers and your connections from

Hoe vertaal ik peers naar het Nederlands?
Ik weet niet zo goed in welke context, maar iets als vakgenoten?
(dat is het niet helemaal, maar ik kom niet op het juiste woord }:| )
pi_101170861
leeftijdgenoten?
pi_101170893
in mijn logica vertaal ik peers als mensen waar naar je tegenopkijkt.

Maar de 1 woordige versie daarvan weet ik niet :+
pi_101170920
rolmodellen?
pi_101170926
Gelijken is de letterlijke vertaling.
pi_101170928
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:37 schreef _aurum_ het volgende:
in mijn logica vertaal ik peers als mensen waar naar je tegenopkijkt.

Maar de 1 woordige versie daarvan weet ik niet :+
Ja, maar dat zijn het toch juist niet? Het zijn toch meer gewoon mensen-zoals-jij?
pi_101170934
Officieel betekent peers wel leeftijdgenoten, kan ook gelijkgestemden, maatschappijgenoten ;)
pi_101170962
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:38 schreef V1z0R het volgende:
Gelijken is de letterlijke vertaling.
Ah ja, in psychologie en pedagogiek is het altijd leeftijdgenoten (I'm biased ;))
pi_101170973
ik gooi 'm denk ik op gelijkgestemden :P

Zo wordt de zin nu:

Ontdek alles over de toekomst van product X binnen bedrijf A en treed in direct contact met de vertegenwoordigers, uw collega’s, gelijkgestemden en connecties van de blablabla user group.
pi_101170993
Dan zou ik denk ik gaan voor ambtgenoten Aurum.
pi_101171038
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:41 schreef V1z0R het volgende:
Dan zou ik denk ik gaan voor ambtgenoten Aurum.
Dat klinkt wel vrij ouderwets.

Aurum, kun je dat woord niet net zo goed weglaten? Volgens mij verandert dat weinig aan de betekenis van de zin.
pi_101171066
Vakgenoten? Maar op zich dekt alleen collega's al de lading...
pi_101171128
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:40 schreef _aurum_ het volgende:
ik gooi 'm denk ik op gelijkgestemden :P

Zo wordt de zin nu:

Ontdek alles over de toekomst van product X binnen bedrijf A en treed in direct contact met de vertegenwoordigers, uw collega’s, gelijkgestemden en connecties van de blablabla user group.
Sowieso zou ik de zin omdraaien. Door in contact te treden met ... ontdek je toch juist meer over het product (en de toekomst ervan)?

(ken de rest van de tekst niet, maar afgaande op die zin lijkt me het logischer om de volgorde om te draaien)
pi_101171254
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Sowieso zou ik de zin omdraaien. Door in contact te treden met ... ontdek je toch juist meer over het product (en de toekomst ervan)?

(ken de rest van de tekst niet, maar afgaande op die zin lijkt me het logischer om de volgorde om te draaien)
Nee, dan maak je het net alsof je door middel van in contact te treden het product ontdekt.
Dit kan via e-mail, telefoon en what not... Hoeft net perse door middel van product X, wat mij de opzet lijkt.
pi_101171423
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee, dan maak je het net alsof je door middel van in contact te treden het product ontdekt.
Dit kan via e-mail, telefoon en what not... Hoeft net perse door middel van product X, wat mij de opzet lijkt.
Ik vat het op als een uitnodiging voor een beurs/informatiesessie over product X.

Maar als het dat niet is, dan moet je de volgorde inderdaad niet omdraaien :)

Edit: toch vind ik het raar klinken nu. Alsof je door de toekomst te ontdekken in contact treedt met... Volgens mij ben ik er te lang op aan het kauwen nu :P
pi_101171447
Ehh dit wordt een vreemde post

V1zor, gecondoleerd en sterkte.

M_M gefeliciteerd

en *O* voor aanwas,mits ik ze niet verplicht hoef vast te houden dan :P:)
pi_101171463
quote:

Gecondoleerd :*
pi_101171482
*oeps*
pi_101171493
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:54 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik vat het op als een uitnodiging voor een beurs/informatiesessie over product X.

Maar als het dat niet is, dan moet je de volgorde inderdaad niet omdraaien :)

Edit: toch vind ik het raar klinken nu. Alsof je door de toekomst te ontdekken in contact treedt met... Volgens mij ben ik er te lang op aan het kauwen nu :P
je bent te lang ah kauwen en je hebt het volledige artikel niet :P

Let go :*
pi_101171502
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:38 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, maar dat zijn het toch juist niet? Het zijn toch meer gewoon mensen-zoals-jij?
^^

Gelijkgestemden is het ook weer niet echt helemaal, maar dat hangt een beetje van de situatie af. Mijn vriend wordt bijvoorbeeld op zijn werk beoordeeld en de hoogste beoordeling kan aan maximaal 5 mensen binnen zijn peer group gegeven worden. Oftewel, mensen die op gelijk niveau horen te zijn.
pi_101171505
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:56 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

je bent te lang ah kauwen en je hebt het volledige artikel niet :P

Let go :*
Beroepsdeformatie, I has it :')
pi_101171550
V1z, gecondoleerd! :*
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2011 @ 14:58:51 #283
70532 loveli
N
pi_101171559
Gecondoleerd Vaiz!

Anna, jammer dat ze er zo over denken, maar je hoeft er niet op in te gaan. Er komen nog wel meer kansen.
crap in = crap out
pi_101171581
Gecondoleerd V1Z!

Coco *O* *O* *O*
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2011 @ 15:04:59 #285
70532 loveli
N
pi_101171797
Mine:
SPOILER: shoes
crap in = crap out
pi_101171846
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:04 schreef loveli het volgende:
Mine:
Nice!

Ik ben nog steeds blij met mijn nieuwe grijze, suede laarzen O+
pi_101172759
Vraagje aan jullie :)

Ik ga vanavond naar een chique aangelegenheid. Een opening van een tentoonstelling.
Nu heb ik een leuk, blauwachtig mouwloos jurkje, boven de knie en wil daar dunne zwarte panty bij en zwarte pumps. Alleen is t niet raar om een mouwloos jurkje te hebben en dan een panty? Heb wel een kort vestje voor als t te koud is.
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2011 @ 15:34:47 #288
70532 loveli
N
pi_101172867
Persoonlijk vind ik in de zomer lichte kousen bijna altijd mooier staan dan zwart. Verder heb ik geen bezwaar tegen mouwloos + panty.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2011 @ 15:35:20 #289
70532 loveli
N
pi_101172887
Not my day :') De voorpagina van de Spits staat in spiegelbeeld op m'n been :')
crap in = crap out
pi_101172958
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:35 schreef loveli het volgende:
Not my day :') De voorpagina van de Spits staat in spiegelbeeld op m'n been :')
_O-

Ja ik dacht eerst aan huidkleur, maar heb nogal een grote blauwe plek op mn scheenbeen :')
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2011 @ 15:38:27 #291
70532 loveli
N
pi_101173001
Camouflagestick/make-up.
crap in = crap out
pi_101173033
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:38 schreef loveli het volgende:
Camouflagestick/make-up.
Slim! Dan race ik op t station even langs de Hema voor een huidkleur 8-)
pi_101173892
T was een last minute uitnodiging, vandaar de slechte voorbereiding.
Heb 25 minuten straks om me klaar te maken :') moet lukken...
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2011 @ 16:07:51 #294
70532 loveli
N
pi_101174057
Heb je ook geen tijd om te twijfelen wat je aantrekt ;)

Lijstje:
O: Atkinsreep
L: friet
T: 500 ml yoghurt
D: 400gr groente + kip

Hm...
crap in = crap out
pi_101174064
De tentoonstellingsopeningen waar ik ben geweest (in totaal een stuk of 6) waren niet echt chique de friemel hoor! Meer netjes casual :Y . Ligt wel een klein beetje aan het museum / de galerie in kwestie. Maar korte mouwtjes + panty lijkt me prima kunnen!

Vaiz, gecondoleerd :* . T'is nooit leuk, ongeacht de leeftijd...

Zou toch leuk zijn, een slankie-babyboom :P .

Mooie schoenen li O+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_101174149
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:04 schreef loveli het volgende:
Mine:
O+
pi_101174217
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:07 schreef loveli het volgende:
Heb je ook geen tijd om te twijfelen wat je aantrekt ;)

Lijstje:
O: Atkinsreep
L: friet
T: 500 ml yoghurt
D: 400gr groente + kip

Hm...
Best een raar lijstje. Het lijkt me ook wel weinig...

Mijn lijstje van gister:
O: havermout/brintapap
T: koffie met melk, 3 pruimen
L: 2 boterhammen houmous, restje rode-koolsalade
T: hand druiven, paar amandelen
D: 2 kommen champignonsoep, brood met kruidenboter, komkommer
T: schaaltje kwark met zure besjes en beetje jam, koffie met melk

Vandaag:
O: havermout/brintapap
T: koffie met melk, vruchtenyoghurt
L: 2 boterhammen gekookte worst
T: 3 pruimen, grote hand druiven
D: pasta met champignon-room/blauwe kaassaus
S: hardlopen
T: ?
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2011 @ 16:12:40 #298
70532 loveli
N
pi_101174221
Liep van garage naar station langs een winkelcentrum :')

Lijstje is zo omdat ik haast had (garage) en m'n koelkast leeg bleek. Is inmiddels weer bijgevuld.

edit: de schoenen waren de helft van de uitverkoopprijs en van Peter Kaiser, dus dan mag het.

[ Bericht 21% gewijzigd door loveli op 25-08-2011 16:22:16 ]
crap in = crap out
pi_101174260
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:12 schreef loveli het volgende:
Liep van garage naar station langs een winkelcentrum :')

Lijstje is zo omdat ik haast had (garage) en m'n koelkast leeg bleek. Is inmiddels weer bijgevuld.
^O^
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_101174574
@ v1zor. Sterkte! Nooit fijn om een dierbare te verliezen, onverwachts of verwacht. :*
~ Bonito La Risa ~
pi_101174922
Hij is nu vol en ik weet niet hoe ik een nieuw topic moet maken, dus op hoop van zegen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')