quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ewelina: ik snap hem! Donkerbruin want poep! Amiright?
LOL! Oh, sorry, niet leuk voor jou natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:05 schreef Ewelina het volgende:
Nee, geen pijn (het betrof een 'aangeplakt' stukje aan mijn tand dat er 2 jaar geleden is opgezet) maar wel heel vervelend.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
LOL! Oh, sorry, niet leuk voor jou natuurlijkMaar ik heb dat helemaal gemist
Ik dacht echt dat je subtiel meedeelde dat je diarree had ofzo
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:49 schreef Ewelina het volgende:
Great. Net nu mijn tandarts weg is, breekt mijn tand af. Joepie.
Owhey dat wist ik nog nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:08 schreef Ewelina het volgende:
Overigens heb ik nu wel ontdekt dat mijn kroon (die er sowieso toch op moest komen) aftrekbaar is van de belasting.
Ik vond het het echt zo logisch dat je diarree hadquote:
Ja, dat is dus vanavond gebeurd. Volgens mijn tandarts nog een wonder dat ie het 2 jaar uitgehouden heeft, want het was een provisorisch stukje werk. En echt precies dat aangeplakte gedeelte is afgebroken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Owhey dat wist ik nog niet(ik heb ook twee aanplaktanden sinds mijn 12e ongeveer en daarna nog wel es opnieuw wegens KRAK
)
ik vraag me dan ook af waarom je een bakvorm meeneemt op vakantie. Hoe lang ging je weg?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:15 schreef MarMar het volgende:
Oh en ik heb mijn lillike maar o zo makkelijk inpakbare siliconenbakvorm en mijn receptenschrift in de koffer![]()
Als ik zo naar buiten kijk heb ik het idee dat we gaan overwinteren
Wow Prog, wat ontzettend gaaf!!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:01 schreef progje het volgende:
wohooooo dit is een goede dag..
Vanaf 1 september heb ik een andere baan
We gaan een nieuwe uitdaging aan met een bedrijf in Amerika.
De baas van dat bedrijf is in NL al eens 5 jaar mijn baas geweest, dus dat zit wel goed.
Ik werd laatst gebeld of ik hun platform wilde onderzoeken.
Dat heb ik helemaal afgekraakt![]()
En mijn ex-baas wilde graag weer met mij samenwerken omdat hij mij kent en vertrouwd.
En wij (ik + man) hebben een goed platform en de mensen die nu al voor ons werken wilden mee naar de nieuwe situatie. Dus Jippie.
Eindelijk weer meer zekerheid en een leuke nieuwe uitdaging
Bij mij helpt sporten dus voor de buikrommels!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Progje!![]()
Meh sta ik omgekleed en wel klaar om eindelijk weer es te gaan sporten, krijg ik weer buikrommelsHet is de laatste tijd wel heel irritant
Ik heb nog getest of ik het kon proberen door wat door de huiskamer heen de springen en rennen, maar dat was al geen succes
![]()
Irritant!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh sta ik omgekleed en wel klaar om eindelijk weer es te gaan sporten, krijg ik weer buikrommelsHet is de laatste tijd wel heel irritant
Ik heb nog getest of ik het kon proberen door wat door de huiskamer heen de springen en rennen, maar dat was al geen succes
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:01 schreef progje het volgende:
wohooooo dit is een goede dag..
Vanaf 1 september heb ik een andere baan
We gaan een nieuwe uitdaging aan met een bedrijf in Amerika.
De baas van dat bedrijf is in NL al eens 5 jaar mijn baas geweest, dus dat zit wel goed.
Ik werd laatst gebeld of ik hun platform wilde onderzoeken.
Dat heb ik helemaal afgekraakt![]()
En mijn ex-baas wilde graag weer met mij samenwerken omdat hij mij kent en vertrouwd.
En wij (ik + man) hebben een goed platform en de mensen die nu al voor ons werken wilden mee naar de nieuwe situatie. Dus Jippie.
Eindelijk weer meer zekerheid en een leuke nieuwe uitdaging
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bij mij niet, dan krijg ik buikkramp en ehh
Ah bah! Ik ga echt nooit "naar de wc", bij zulke toiletten. Maar de andere sporters weten toch niet dat jij aan het disrespecten was? Die dachten misschien dat je even ging tingelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik durf niet meer zo, paar keer heel gênant tijdens groepsles moeten stoppen en daar de wc moeten disrespecten die nogal ehh open zijn (van die grote open stukken onder de deur enzo)
Wel suckie die buikrommels.![]()
Oe dat klinkt best fijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:56 schreef Nallie het volgende:
[..]
OhhDan zou ik t ook niet doen nee.. ik krijg wel veel borrels enzo, maar dan zakt t na kwartiertje allemaal weg en heb ik 's avonds rustige buik.
Ik ga trouwens ook maar daar de dokter vrijdag. Die buikpijn van de laatste dagen is echt niet normaal.
Je kunt wel iets nemen dat zorgt dat de buikrommelingen heel wat minder zijn type Spasmomen, en dat is hier bij ons zelfs vrij verkrijgbaar. Duurt wel een tijdje tegen dat het werkt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe dat klinkt best fijn![]()
Dokter is vast een goed idee! Al schijnt er tegen dat PDS niet echt wat te wezen. Maarja, je weet maar nooit enzo!
Goede reis!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:00 schreef MarMar het volgende:
dag schatten! Laptop gaat uit, wekker gaat heul vroeg morgen!
Ja anders misschien dietist, vind t moeilijk om te vinden wat nou werkt en wat niet? En misschien is het iets anders? Ff uitsluiten enzo, heb ook wel een fijne huisarts.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe dat klinkt best fijn![]()
Dokter is vast een goed idee! Al schijnt er tegen dat PDS niet echt wat te wezen. Maarja, je weet maar nooit enzo!
Ik heb dat ook soms (had het enorm op reis en dan loop je daar op een gigantische zoutvlakte zonder boom...) dus ik zou in ieder geval niets raar van je denken. Maar het blijft genant natuurlijkquote:
Ja, maar ik probeer t liever zonder echte medicatie. Heb nu wel probiotica besteld van Solgar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:00 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Je kunt wel iets nemen dat zorgt dat de buikrommelingen heel wat minder zijn type Spasmomen, en dat is hier bij ons zelfs vrij verkrijgbaar. Duurt wel een tijdje tegen dat het werkt.
Probiotica zijn ook 'medicatie'quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:03 schreef Nallie het volgende:
Fijne vakantie Marmar!
[..]
Ja, maar ik probeer t liever zonder echte medicatie. Heb nu wel probiotica besteld van Solgar.
Natuurlijke stoffen is wat andersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:04 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Probiotica zijn ook 'medicatie'.
Ja en ik voel me vaak zo'n aansteller, want waar hebben we het nou overquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:03 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel vervelend, bah. Ik vind de hele situatie maar stom!
Ja mijn dok zei dat Yakult bij sommige mensen helpt! Ik was verbaasdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:04 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Probiotica zijn ook 'medicatie'.
Nou, echt, net nog een discussie met mijn vriend gehad! Die wilde als avondeten een half stokbrood met gebakken kip, bacon en daaroverheen gesmolten kaas en ik zei dat hij dat mocht, maar dan maakte ik een quinoa salade voor mezelf. Zei hij dat het héél normaal avondeten was en ik me niet zo moest aanstellen en dat ik obsessief bezig was met gezond etenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:46 schreef Nallie het volgende:
Gefeli voor Prog!!
Waarom is het zo vaak dat als ik het heb over gezond eten dat mensen zeggen dat t een obsessie is?
Zie hier een tabel met allerlei 'zogenaamd gezonde middeltjes' met hun wetenschappelijk bewijs en zoek in de bolletje probiotics opquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja mijn dok zei dat Yakult bij sommige mensen helpt! Ik was verbaasd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
¡Pásala bien en tus vacaciones!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:11 schreef Viking84 het volgende:
Fijne vakantie, MarMar! Weet niet hoe je dat in het Spaans zegt. Bueno vacanciones ofzo?.
In welk universum is dat normaal avondeten?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, echt, net nog een discussie met mijn vriend gehad! Die wilde als avondeten een half stokbrood met gebakken kip, bacon en daaroverheen gesmolten kaas en ik zei dat hij dat mocht, maar dan maakte ik een quinoa salade voor mezelf. Zei hij dat het héél normaal avondeten was en ik me niet zo moest aanstellen en dat ik obsessief bezig was met gezond eten
Misschien ben ik teveel beïnvloed door vooroordelen op tv en zo, maar was jouw vriend geen Amerikaan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, echt, net nog een discussie met mijn vriend gehad! Die wilde als avondeten een half stokbrood met gebakken kip, bacon en daaroverheen gesmolten kaas en ik zei dat hij dat mocht, maar dan maakte ik een quinoa salade voor mezelf. Zei hij dat het héél normaal avondeten was en ik me niet zo moest aanstellen en dat ik obsessief bezig was met gezond eten
Haaaaaaaaaaaaaaahahahahaa, die uil!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
¡Pásala bien en tus vacaciones!
[ afbeelding ]
Wtf? Ik zit er maar één letter naast w.b. vakantie!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
¡Pásala bien en tus vacaciones!
[ afbeelding ]
Hij is Engelsman, bijna net zo erg met vet en ongezond eten (serieus).quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Misschien ben ik teveel beïnvloed door vooroordelen op tv en zo, maar was jouw vriend geen Amerikaan?
Ik geef je trouwens geen ongelijk, het klinkt als een Broodje Hartaanval(broodje gebakken kip, okay. Maar ook nog bacon en gesmolten kaas? Da's toch niet eens meer lekker
).
Ahh Pubfoodquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij is Engelsman, bijna net zo erg met vet en ongezond eten (serieus).
Ik sneerde nog dat het idd normaal eten was voor de meer dan 60% mensen in de Westerse wereld met overgewicht
Hij heeft idd zijn broodje Triple Bypass gehad en ik mijn overheerlijke quinoa salade
Nah, normaal eet hij wat ik klaar maak en dat is veel lean protein en groente met volkoren pasta, aardappelen of rijstquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ahh Pubfood![]()
Ik vond die gravy-meuk ook niet echt te eten
![]()
Iedereen blijAl weet iedereen natuurlijk dat dunne mensen ongezonder van binnen kunnen wezen dan dikke mensen, maar goei! Ik neem aan dat ie niet iedere dag zo eet
![]()
Jan de Bouvrie fanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:26 schreef Syrena het volgende:
Lijstje vandaag trouwens:
O: Nectarine
O2: Twee sneetjes volkoren met pindakaas en stroop
T: Twee zandkoekjes
L: Twee sneetjes roggebrood met oude kaas
D: Gekookte aardappels met jus, snijbonen met spekjes, braadworstje
T: Twee kanelly's
Twee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |