abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101236427
hoeft ook niet gelukkig, anders zouden we allemaal met dezelfde kleurtjes rondlopen :P
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:43:01 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_101236502
nou gezien het peridotgehalte hier hebben we dat van de week wel massaal gedaan :D
heb nu een color clubje op, maar had 5 lagen nodig dus dat gaat niks meer worden vrees ik :')
disclaimer
pi_101236704
ik vraag me trouwens af hé, in drogisterijen.. waarom hebben ze bij nagellakken geen testers net zoals bij andere make-up dingen?
dat zou toch rete handig zijn?
even smeren, 5minuten verdershoppen en daarna als het droog is kan je beslissen of de kleur bevalt :D
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:48:18 #54
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101236712
Ik ben ook weer veranderd, maar heb geen zin om het netjes te maken, dus maak morgen wel een foto :P
吴 曼 迪
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:52:14 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_101236899
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:48 schreef deadly_kiss het volgende:
ik vraag me trouwens af hÊ, in drogisterijen.. waarom hebben ze bij nagellakken geen testers net zoals bij andere make-up dingen?
dat zou toch rete handig zijn?
even smeren, 5minuten verdershoppen en daarna als het droog is kan je beslissen of de kleur bevalt :D
bij douglas enzo hebben ze dat wel. Maar denk ook dat het echt een te ranzige kliederboel zou geven, daarom hebben ze meestal die plastic plaatjes met voorgelakte nagelvormpjes hangen :D
disclaimer
pi_101237054
ja dat is ook weer zo.. maar net als van die kleurplaatjes onder op een lippenstift kan je het toch beter testen bij je eigen huid :P
ik kom niet zoveel bij douglas.. hier in dit boerendorp zijn wij al blij met etos en kruidvat *O*
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:59:05 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_101237201
ja maar je kan zo'n plastic nepnageltje toch over je eigen vinger leggen?
Dekking zie je trouwens snel genoeg als je het kwastje even uit het potje haalt :Y
disclaimer
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 23:02:30 #58
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_101237382

CG Westside Warrior. Dé kleur waar ik al jaren naar op zoek was O+
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 23:02:55 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_101237404
murky greens O+
disclaimer
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 23:05:15 #60
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_101237537
Ik hou d`r zo van O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_101237575
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
Dekking zie je trouwens snel genoeg als je het kwastje even uit het potje haalt :Y
die hebben ze echt niet bij etos of kruidvat :'(
pi_101237597
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
En als je de balletjes in het flesje ziet zitten, weet je ook al snel genoeg. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 23:05 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

die hebben ze echt niet bij etos of kruidvat :'(
De kruidvat hier zou ik niet weten, maar bij de etos hier wel hoor. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101237797
ja?! :o
hier zitten zelfs alle make-up dingetjes die makkelijk open kunnen, dichtgeplakt met plakband :{
aan de andere kant ook wel weer fijn, want nadat je thuis 45min heb zitten frutselen om je nagellakje of lippenstift plakvrij te krijgen weet je iig zeker dat er niemand voor jou heeft aangezeten met een herpeslip of schimpie nagel :P
pi_101237927
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 23:09 schreef deadly_kiss het volgende:
ja?! :o
hier zitten zelfs alle make-up dingetjes die makkelijk open kunnen, dichtgeplakt met plakband :{
aan de andere kant ook wel weer fijn, want nadat je thuis 45min heb zitten frutselen om je nagellakje of lippenstift plakvrij te krijgen weet je iig zeker dat er niemand voor jou heeft aangezeten met een herpeslip of schimpie nagel :P
Dat doen ze hier ook ja. :Y

Maar ik moet er wel bijzeggen dat het altijd even zoeken is naar die lepeldingetjes. Volgens mij jatten sommige mensen ze ofzo. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 23:14:42 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_101238024
ze hebben ze ook niet van alle merken, van essence niet bijvoorbeeld. Maar op die euro ga je ook niet failliet als het een miskoop is :')
disclaimer
pi_101246230
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:17 schreef Enfermera het volgende:
Ik gebruik nu alleen normaal plakband, maar soms komt er dan wat nagellak mee. Ik denk dat ik beter scotch tape kan gebruiken, of niet? Zie dat wel eens in tutorials voorbijkomen. Morgen ff halen *O*
Ik vind scotch tape fijner omdat je beter kan zien of het overal goed gehecht is. Maar tis belangrijk om te zorgen dat je basis lak goed droog is (die de avond ervoor al doen kan handig zijn) en de plakband eerst even op je huid plakken zodat de ergste plak eraf is, helpt ook :)

Over die negnageltjes, die liggen hier vaak erg handig verstopt tussen 2 delen van het schap (Catrice bv).
pi_101246837
Van Koh staan er altijd testers in het schap. Maar waar moet je die dan op testen? Ik ben altijd volledig belakt, ga niet met allemaal verschillende kleurtjes eroverheen gooien omdat ik ze moest testen. Heb het een keer bij de verkoper neergelegd, toen kreeg ik een stukje plakband van hem over m'n nagel, mocht ik het daarop testen :'). Kreeg ook geen mooi doosje om m'n Kohflesje heen ;(
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 13:16:04 #68
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_101250850
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 08:44 schreef Holyme het volgende:

[..]

Ik vind scotch tape fijner omdat je beter kan zien of het overal goed gehecht is. Maar tis belangrijk om te zorgen dat je basis lak goed droog is (die de avond ervoor al doen kan handig zijn) en de plakband eerst even op je huid plakken zodat de ergste plak eraf is, helpt ook :)

Over die negnageltjes, die liggen hier vaak erg handig verstopt tussen 2 delen van het schap (Catrice bv).
Ja precies :) Thanks voor de tip! :D :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 14:08:07 #69
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_101252356
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:37 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Hmm, volgens mij is er op het moment geen vergelijkbare lak. De enige die een klein beetje in de buurt komt is Got A Secret van Essence, maar die is minder blauw dan Rain Polish en heeft geen shimmer. Maar zoals RenRen al zei: Sea Spray van China Glaze lijkt er heel erg op!

Zal ik m'n 'regenachtige' nagels maar meteen even hier plaatsen dan? :+ (Eyeko Rain Polish dus en de zilveren glitter is Sex Symbol van Color Club)
[ afbeelding ]
Thanks voor je reactie!
&Renren ook natuurlijk. :)
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_101255179
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:43 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Prachtig, zoals altijd. :)

Voor RenRen de nieuwe crackle van Essence:
[ afbeelding ]
Formule dus niet aangepast, hij crackled nog steeds in de lengte zegmaar.

Voor Crientj de Blue Addicted (en Make it golden) van Essence:
[ afbeelding ]
Op zich zelf heeft 'ie dus al behoorlijk wat kleur.
[ afbeelding ]
Over zwart heen ^^ O+
Het is trouwens bij beiden 1 laag :)
Gaaf, hoog hebben gehalte.
nu nog wachten tot kruidvat de schappen aanpast.
pi_101265758
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 23:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]

CG Westside Warrior. Dé kleur waar ik al jaren naar op zoek was O+
Mooie groen! :)

Gister had ik Icy Princess van Essence met de blauwe crackle lak:

En vandaag een stippelfestijn:

De kleur is Midnight Majestic van de Primark met stippels in Viva la Green, High Spirits, White Hype, een koraaloranje waar de naam niet meer op staat (allemaal van Essence) en Glo Baby Glo van de Primark.

De twee lakjes van de Primark beloven dat ze oplichten in Blacklight, dus dat ga ik vanavond testen bij het lokale poppodium :D
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_101265903

[ Bericht 82% gewijzigd door Sokkepok op 27-08-2011 20:50:10 ]
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_101269205
Gaaf Sok!
Heeft de Primark tegenwoordig ook nagellak? Krijg je dan geld toe ofzo? ;)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_101286048
Sokkepok, hmm ben niet van de crackles, maar toch heeft die combo wel wat, hij kraakt wel mooi iig. Misschien toch maar 'ns kopen, crackle tips of schuin vond ik ook wel wat hebben. En die stipjes mani is leuk! :)

Gradient gemaakt, zat wel lekker onder maar viel op zich niet tegen! :)
Essence fall for me, H&M blue, Essence forever mine, CG little drummer boy met BM 223.
pi_101286997
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 13:59 schreef Holyme het volgende:
Sokkepok, hmm ben niet van de crackles, maar toch heeft die combo wel wat, hij kraakt wel mooi iig. Misschien toch maar 'ns kopen, crackle tips of schuin vond ik ook wel wat hebben. En die stipjes mani is leuk! :)

[ afbeelding ]
Gradient gemaakt, zat wel lekker onder maar viel op zich niet tegen! :)
Essence fall for me, H&M blue, Essence forever mine, CG little drummer boy met BM 223.
:9~ :9~ :9~ *; *; O+ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')