bij douglas enzo hebben ze dat wel. Maar denk ook dat het echt een te ranzige kliederboel zou geven, daarom hebben ze meestal die plastic plaatjes met voorgelakte nagelvormpjes hangenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:48 schreef deadly_kiss het volgende:
ik vraag me trouwens af hÊ, in drogisterijen.. waarom hebben ze bij nagellakken geen testers net zoals bij andere make-up dingen?
dat zou toch rete handig zijn?
even smeren, 5minuten verdershoppen en daarna als het droog is kan je beslissen of de kleur bevalt
die hebben ze echt niet bij etos of kruidvatquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar je kan zo'n plastic nepnageltje toch over je eigen vinger leggen?
Dekking zie je trouwens snel genoeg als je het kwastje even uit het potje haalt
En als je de balletjes in het flesje ziet zitten, weet je ook al snel genoeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar je kan zo'n plastic nepnageltje toch over je eigen vinger leggen?
Dekking zie je trouwens snel genoeg als je het kwastje even uit het potje haalt
De kruidvat hier zou ik niet weten, maar bij de etos hier wel hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:05 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
die hebben ze echt niet bij etos of kruidvat
Dat doen ze hier ook ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:09 schreef deadly_kiss het volgende:
ja?!![]()
hier zitten zelfs alle make-up dingetjes die makkelijk open kunnen, dichtgeplakt met plakband![]()
aan de andere kant ook wel weer fijn, want nadat je thuis 45min heb zitten frutselen om je nagellakje of lippenstift plakvrij te krijgen weet je iig zeker dat er niemand voor jou heeft aangezeten met een herpeslip of schimpie nagel
Ik vind scotch tape fijner omdat je beter kan zien of het overal goed gehecht is. Maar tis belangrijk om te zorgen dat je basis lak goed droog is (die de avond ervoor al doen kan handig zijn) en de plakband eerst even op je huid plakken zodat de ergste plak eraf is, helpt ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:17 schreef Enfermera het volgende:
Ik gebruik nu alleen normaal plakband, maar soms komt er dan wat nagellak mee. Ik denk dat ik beter scotch tape kan gebruiken, of niet? Zie dat wel eens in tutorials voorbijkomen. Morgen ff halen
Ja preciesquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:44 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik vind scotch tape fijner omdat je beter kan zien of het overal goed gehecht is. Maar tis belangrijk om te zorgen dat je basis lak goed droog is (die de avond ervoor al doen kan handig zijn) en de plakband eerst even op je huid plakken zodat de ergste plak eraf is, helpt ook
Over die negnageltjes, die liggen hier vaak erg handig verstopt tussen 2 delen van het schap (Catrice bv).
Thanks voor je reactie!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:37 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij is er op het moment geen vergelijkbare lak. De enige die een klein beetje in de buurt komt is Got A Secret van Essence, maar die is minder blauw dan Rain Polish en heeft geen shimmer. Maar zoals RenRen al zei: Sea Spray van China Glaze lijkt er heel erg op!
Zal ik m'n 'regenachtige' nagels maar meteen even hier plaatsen dan?(Eyeko Rain Polish dus en de zilveren glitter is Sex Symbol van Color Club)
[ afbeelding ]
Gaaf, hoog hebben gehalte.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:43 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Prachtig, zoals altijd.
Voor RenRen de nieuwe crackle van Essence:
[ afbeelding ]
Formule dus niet aangepast, hij crackled nog steeds in de lengte zegmaar.
Voor Crientj de Blue Addicted (en Make it golden) van Essence:
[ afbeelding ]
Op zich zelf heeft 'ie dus al behoorlijk wat kleur.
[ afbeelding ]
Over zwart heen ^^![]()
Het is trouwens bij beiden 1 laag
Mooie groen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
CG Westside Warrior. Dé kleur waar ik al jaren naar op zoek was
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:59 schreef Holyme het volgende:
Sokkepok, hmm ben niet van de crackles, maar toch heeft die combo wel wat, hij kraakt wel mooi iig. Misschien toch maar 'ns kopen, crackle tips of schuin vond ik ook wel wat hebben. En die stipjes mani is leuk!
[ afbeelding ]
Gradient gemaakt, zat wel lekker onder maar viel op zich niet tegen!
Essence fall for me, H&M blue, Essence forever mine, CG little drummer boy met BM 223.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |