quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:23 schreef ABombali het volgende:
Ze liegt, ze wilt alleen weten of je voor haar klaar staat.
Ik ben vandaag ook weer bij haar geweest, ik merk dat ze heel erg aan het veranderen is qua gedrag en manier van denken. Haar stiefmoeder stemt er in mee om GEEN abortus te laten plegen. Het plan is nu dat mijn vriendin bij haar stiefmoeder het huis uit gaat en bij mij komt wonen (ook makkelijker i.v.m school). Vrijdag hebben we een afspraak met het psycholoog om over de situatie te praten en relatie therapie aangezien we vaak ruzie maken en veel meningsverschillen hebben. Verder wil ik ook graag weten of jullie dit interessant vinden (anders houd ik FOK niet meer op de hoogte want ik wil niemand lastig vallen) ik ontvang ook graag nog tips en steun is altijd welkom!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Downyv2 het volgende:
ondertussen deze avond naar mijn ex-vriendin geweest en heb een zwangerschaps test gedaan. het blijkt dat ze écht zwanger is dus dit is geen aandacht trekken. ik denk dat ik bij haar blijf als vader en het beste eruit ga halen aangezien ik haar ook heel graag terug wil
Nee, gun dat kind een toekomst en geef het op voor adoptie.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef henkiedegekste het volgende:
Doe dat kind een lol en laat het weg zuigen
Dan moet dat wel direct gebeuren wanneer dat kind uit de sloot van dat andere kind(14) komt en meteen scheiden van elkaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:08 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Nee, gun dat kind een toekomst en geef het op voor adoptie.
Toen hield ik op met lezen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:56 schreef Downyv2 het volgende:
Vrijdag hebben we een afspraak met het psychiater om over de situatie te praten en relatie therapie aangezien we vaak ruzie maken en veel meningsverschillen hebben.
Hopelijk bedoelt 'ie een psycholoog.quote:
We praten hier over twee minderjarigen, hoe oud is TS? 17?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:10 schreef Pikkebaas het volgende:
Overigens, als vader van meerdere kinderen, je hebt geen fucking idee hoezeer het krijgen van kinderen je leven op z'n kop zet. Niets is meer hetzelfde. Niet alleen tijdgebrek maar ook de verantwoordelijkheid en het opvoeden. Ik vind het erg leuk om te doen trouwens, maar besef waar je aan begint.
ja sorryquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:11 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Hopelijk bedoelt 'ie een psycholoog.
Juist. Er zullen best 17 jarigen zijn die dat wel kunnen, maar ik denk dat dat er maar heel weinig zijn, een stabiel gezin, goede achtervang, en ja, dan zou het kunnen. Maar hier denk ik niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
We praten hier over twee minderjarigen, hoe oud is TS? 17?
Die schoffies zijn zelf nog kinderen.
Probeer eens zonder opleiding of met slechts een VMBO/HAVO diploma op 18 jarige leeftijd een gezin te ondersteunen. Zelfs als loodgieter of tegelzetter kom je tegenwoordig niet meer aan de bak in zo'n situatiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:14 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Juist. Er zullen best 17 jarigen zijn die dat wel kunnen, maar ik denk dat dat er maar heel weinig zijn, een stabiel gezin, goede achtervang, en ja, dan zou het kunnen. Maar hier denk ik niet.
Dus geef het kind ter adoptie op.
Dit is nodig en moet gebeuren aangezien mijn vriendin last heeft van ADD en vaak snel stresst en in veel emotionele buien zit, en nu helemaal. Stress is overigens niet goed voor de babyquote:Relatietherapie voor 14-jarige en 17-jarige....
Laat me toch niet lachen, dit moet een grote grap zijn.
Vergeet niet, abortus is een voorrecht. Er zijn heel veel kinderen op de wereld wiens leven een hel is omdat hun ouders de verkeerde keuzes maakte.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:17 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Dit is nodig en moet gebeuren aangezien mijn vriendin last heeft van ADD en vaak snel stresst en in veel emotionele buien zit, en nu helemaal. Stress is overigens niet goed voor de baby
Ze woont alleen met haar stiefmoeder en die heeft hier geen tijd voor, ze wilt best geld geven en steun maar het is beter als ze in een woonsituatie leeft waar 2 ouders in de buurt zijn. We zitten trouwens ook op dezelfde school en ik woon wat dichterbij school dan zij.quote:Hoezo moet ze bij jou wonen dn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |