SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit.
De OP is hier te vinden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Welkomquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:55 schreef Adrenalini het volgende:
Eerste post hier,
maar is de kermis een beetje de moeite waard?
Jawel hoor. Waar kom je vandaan? Als je de kermis in rosmalen hebt gezien is dit een reuzekermis!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:55 schreef Adrenalini het volgende:
Eerste post hier,
Den Bosch. Dus de kermis in Rosmalen heb ik niet gezien. Denk dat ik morgenavond eens een kijkje ga nemen! Met een paar biertjes erbij is het al snel leuk..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jawel hoor. Waar kom je vandaan? Als je de kermis in rosmalen hebt gezien is dit een reuzekermis!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:55 schreef Adrenalini het volgende:
Eerste post hier,
welkomquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:55 schreef Adrenalini het volgende:
Eerste post hier,
Met Cam Gigandetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:47 schreef bijdehand het volgende:
Ben een supervette film aan het kijkenPriest. Snap niet dat ie hier niet in de bios is geweest...
Da's die stinksheriffquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met Cam Gigandetdan snap ik het ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |