Jouw BMW is ook lelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:12 schreef Turquaz52 het volgende:
Lelijk dingk, dom om helemaal daarheen voor te rijden.. Maar respect voor je instelling...
Ik ga het volgen..
i know, elke auto is lelijk voor de een en voor de ander een pareltje in het oog..quote:
Hehe same here, ben opgegroeid met renault en het is moeilijk loslaten. Wil zelf heel graag een clio rs in bezit.. heb nu een normale clioquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:22 schreef Headlong het volgende:
Kan inderdaad wel zeggen dat ik een Renault Freak ben. Iedere gek zn gebrek hè...
M'n pa rijdt nu de Renault Mégane Estate Série Limitée Bose, hiervoor de Renault Megane Grand Tour (2006) verder geen Renaults wel een 2cvquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef invine het volgende:
[..]
Hehe same here, ben opgegroeid met renault en het is moeilijk loslaten. Wil zelf heel graag een clio rs in bezit.. heb nu een normale cliomijn ouders en familie hebben wel een hele collectie aan renaults gehad!
wat let je. Fase 1 rsjes gaan al voor 2k van de handquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef invine het volgende:
[..]
Hehe same here, ben opgegroeid met renault en het is moeilijk loslaten. Wil zelf heel graag een clio rs in bezit.. heb nu een normale cliomijn ouders en familie hebben wel een hele collectie aan renaults gehad!
Dat weet ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:30 schreef blup het volgende:
[..]
wat let je. Fase 1 rsjes gaan al voor 2k van de hand![]()
Wili is leuker en sneller:)
Nee je vergist je. (in wat ik bedoel)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:18 schreef invine het volgende:
[..]
Dat weet ikmaar de fase 1, wat eigenlijk al fout genoemd is
het is een clio 1 en daarvan heb je 3 fases, en die heten 16v en geen RS.. maar anyway die vind ik wel leuk maar wil liever iets recenters.. alleen de 172 en de 197/200 zijn allebei nogal duur voor mijn (studenten) portomonee.
Ik rijd nu een clio 2 phase 1 uit 991.4 8v, prima blokje en pittig genoeg voor nederland!
16v doet 137pk.. Williams 150pk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:06 schreef invine het volgende:
Lekker rauw ooken dat voor +/- 130 pk!
Als je zeker weet dat je toch niet in de regen gaart rijden kan je het overwegen.quote:Ik zit heel erg te twijfelen of ik het schuifdakje wat in deze DonoR11 zit ook zal demonteren om de 5deurs te zetten. Het voordeel van zo'n dakje is natuurlijk enorm, al helemaal omdat de auto in de regen straks toch niet buiten te vinden zal zijn... Maar ja, het betekent wel dat ik een gat zal moeten zagen in het dak van de 5deurs...
Ach zo doen ze dat in frankrijk ook, zijn ze voor gemaakt!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:52 schreef 2cv het volgende:
Tof ding ! Een leraar van vroeger had een 11. Bruine lak, bruin interieur en toen was het ding al oud. Maar hij zag er netjes uit, ondanks dat hij er 2 keer per jaar geiten (!) in vervoerde.
Dit is pas foutquote:Op donderdag 1 september 2011 00:34 schreef invine het volgende:
[..]
Ach zo doen ze dat in frankrijk ook, zijn ze voor gemaakt!
Ik zou zelf nog wel graag een renault 25 met v6 willen, dat interieur is zo heerlijk fout retro! Jammer van de prijzen hier in nederland....
Het lijkt wel de voorloper van deze lelijke Honda Accordquote:Op donderdag 1 september 2011 00:41 schreef ayumu het volgende:
[..]
Dit is pas fout![]()
[ afbeelding ]
Een bedrijf uit luik deed dat van een sedan een stationwagen maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |