SPOILER: Handige sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
Jochoc's hondjes
BrainTeaser's hondje
Kniertje22's speldenkussen
mariyette's kikker met bloem
.: Let epsilon be smaller than zero :.
Lekker is dat, he?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:02 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb net m'n laatste tentamen gehad en ga nu de hele avond hakenzo'n zin in! Al een hele tijd niet echt wat kunnen doen door het studeren
aah dat is zo irriquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:44 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Lekker is dat, he?Ik had tot voor kort hetzelfde, met mijn scriptie. Pas toen die helemaal af was, mocht ik mezelf op het haken storten!
![]()
En nu heb ik gewoon zere handen van het haken![]()
Vind het echt knap hoe jullie aan meerdere projecten tegelijk kunnen werken! Haha, ik kan er eentje net aan!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:08 schreef SunshineFlower het volgende:
Zelf heb ik nog 3 projecten liggen die ik af moet maken
Same here, en nummer 6 moet ik nodig aan beginnen!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef Mirjam het volgende:
ik heb momenteel 5 projecten rondslingeren![]()
wat ik je nog wilde vragen! had jij ergesn een patroon van die mooie sjaal die je had gemaakt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Same here, en nummer 6 moet ik nodig aan beginnen!
Heerlijk inderdaadquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:44 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Lekker is dat, he?Ik had tot voor kort hetzelfde, met mijn scriptie. Pas toen die helemaal af was, mocht ik mezelf op het haken storten!
![]()
En nu heb ik gewoon zere handen van het haken![]()
Die helpen bij mij ook wel. Heb zo'n setje gewone en daar kan ik nog niet half zo lang mee haken als met die ergonomischequote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
aah dat is zo irri
k ben zo blij dat men die soft ergo naalden uitgevonden heeft, dat scheelt voor mij zo enorm
ik pak dan de 1, dan weer de ander, ik hou van afwisseling denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef BrainTeaser het volgende:
Haha, dat zou ik dus echt niet kunnen, 5/6 dingen tegelijk! Ik zou helemaal gek worden denk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |