Dit ja varkensvlees eet ik echt niet rauwquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:56 schreef blij_ei het volgende:
Ik proef ook rauw mijn gehakt. Zo kom ik ook tot de juiste smaak. Moet het wel rundergehakt zijn. Met half om half ben ik wat huiveriger!
De Burgerijquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:35 schreef longinus het volgende:
Ik als echte burger fanaat gruwel bij de gedachte een hamburger in de super te kopen, Supermarkt slagers zijn maar wat bedroevend in hun vlees.
Zelf maken is altijd beter en ik koop het vlees bij een goede echte slager die zijn vlees betrekt bij Bio boeren , dit doet echt de smaak ten goede.
Verders struin ik liever naar goede restaurantjes die hamburgers verkopenhet is een hobby geworden.
2 weken geleden bij ellis geweest, prima burgers, de burgerij staat in de top de volgende keer.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:39 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
De Burgerij
(Antwerpen, prima tip)
Sowieso omdat het niet werkt, de smaak veranderd totaal. Verder herken ik genoeg aan de geur.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:29 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Waarom? Dat deed ik vroeger altijd al als mijn moeder gehaktballen maakte
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |