Ik had die rode jurk aan hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:33 schreef Charlea het volgende:
[..]
Shit, was jij dat?
Die zonnebril was wel onwijs geil, btw
Bedanktquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:35 schreef Charlea het volgende:
[..]
Gefeliciteerd voor het, door ellenlang vrouwengezwets heen, ontdekken van de ware klacht achter het verhaal, is een ware kunst en dat meen ik.
Maar, ja. Of gewoon, uit het niets komen er een paar gillende wijven op je af 'KUN JE HET ZIEN? HE, SNOL, IK MAAK JE DOOD', heb je ze blijkbaar aangekeken in de stad, terwijl je aan het nadenken was en aan het staren in het niets
Ik dacht dat ik niet over je fantasieën mocht praten in het openbaar, lieverdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:37 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik had die rode jurk aan hoor.
Men zoekt een buitenlander/explosief wezen, men stare hem/haar aan. VOILA.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:39 schreef steve.T het volgende:
Maar om eerlijk te zijn ik kom zelden dit soort situaties tegen.
Explosieve wezen proberen altijd tegen je schouder aan te tikken om ruzie te zoeken. dus daar hoef je geen moeite voor te doen. Daarbij na ik heb niet echt zin in ruzie te zoeken om me thuis te voelen in een topic. Maar waar ik wel een dat soort volk ben tegen gekomen is de mac donalds.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:40 schreef Charlea het volgende:
[..]
Men zoekt een buitenlander/explosief wezen, men stare hem/haar aan. VOILA.
Natuurlijk is er uitzondering op de regel, vaak zelfs. Het is alleen jammer dat mensen zo snel exploderen om niets. Laatst bij de kapper ook al, een vrouw werd helemaal leip omdat de shampoo waarmee haar haar werd gewassen naar karamel rook en dat vond ze niet kunnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:43 schreef steve.T het volgende:
[..]
Explosieve wezen proberen altijd tegen je schouder aan te tikken om ruzie te zoeken. dus daar hoef je geen moeite voor te doen. Daarbij na ik heb niet echt zin in ruzie te zoeken om me thuis te voelen in een topic. Maar waar ik wel een dat soort volk ben tegen gekomen is de mac donalds.
Dat scheelt, ik moet zo nog even langs de lokale supermarkt (geen Albert Heijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:40 schreef Charlea het volgende:
[..]
Men zoekt een buitenlander/explosief wezen, men stare hem/haar aan. VOILA.
Lol, maar jij bent mannelijk. Tenzij je jong, wild en knap bent -dan zal het staren averechts werken-, ben je niet interessant. Of je moet á la ouwe kerel je buitenlandervocabulaire tevoorschijn toveren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:45 schreef Stompert het volgende:
[..]
Dat scheelt, ik moet zo nog even langs de lokale supermarkt (geen Albert Heijn). Tips en tricks?
Sorry ts maar ik ben bang dat het ook een beetje aan het dorp ligt waar jij woont. Daarbij wtf maakt het uit waar de shampoo naar ruiktquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:45 schreef Charlea het volgende:
[..]
Natuurlijk is er uitzondering op de regel, vaak zelfs. Het is alleen jammer dat mensen zo snel exploderen om niets. Laatst bij de kapper ook al, een vrouw werd helemaal leip omdat de shampoo waarmee haar haar werd gewassen naar karamel rook en dat vond ze niet kunnen.
Ruzie altijd vermijden is ook weer niet goed, maar overdrijven..
Of gewoon niet muzikaal genoeg, dat kan ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:48 schreef Oerbeer het volgende:
Gezeik weer. Mensen kunnen elkaar nooit eens met rust laten. Vooral dat soort tokkievolk hebben geen flauw benul hoe ze in harmonie moeten samenleven. Daar zijn ze te zwakzinnig voor.
Dat was een ander dorp, hm. Ja dat vroeg ik me ook af.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:48 schreef steve.T het volgende:
[..]
Sorry ts maar ik ben bang dat het ook een beetje aan het dorp ligt waar jij woont. Daarbij wtf maakt het uit waar de shampoo naar ruikt
Maar dan blijft de vraag. Heb je het haar gevraagd?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:49 schreef Charlea het volgende:
[..]
Dat was een ander dorp, hm. Ja dat vroeg ik me ook af.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:47 schreef Charlea het volgende:
[..]
Lol, maar jij bent mannelijk. Tenzij je jong, wild en knap bent -dan zal het staren averechts werken-, ben je niet interessant. Of je moet á la ouwe kerel je buitenlandervocabulaire tevoorschijn toveren.
21quote:Jong
quote:Wild
quote:Knap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze legde het zelf uit, min of meer. Karamel deed haar denken aan eten, en dat vond ze niet hygiënisch bij de kapper, en heelveel rambam eromheen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:50 schreef steve.T het volgende:
[..]
Maar dan blijft de vraag. Heb je het haar gevraagd?
Zoals het oude gezegde luidt: "de rotte appel verpest het voor de rest van het fruit."quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:52 schreef Charlea het volgende:
Nog erger is het feit dat al deze explosieve buitenlandse kinders de reputatie van de non-explosieve en daarmee de kijk van de maatschappij op hen verpesten, wat een vicieuze cirkel wordt. Of is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me please
Who the fuck did you want me to be?
Was it something that I couldn't see?
Never knew this would be so political
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:51 schreef Stompert het volgende:
[..]
[..]
21
[..]
[..]
![]()
On a more serious note, meestal passeren ze me gewoon. Dus wat dat betreft zal het wel aan mijn man-zijn liggen.
Hoop ik...Niet getreurd, samen zijn we op fok vooraltijd alleen. Met uitzondering van een paar mensen, die zich graag voordoen alsof ze een leven hebben. Maar dan moet je gewoon gillen 'EUJ TURK' of hoi zeggen. Als je dat resultaat wil bereiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
min of meer kan ik haar wel begrijpen. Maar om dan daar boos over te worden is ook weer zo iets dan kan je toch van te voren vragen waar het naar ruikt overigens ruiken de meest shampoo's naar fruit of etenswaren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:52 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ze legde het zelf uit, min of meer. Karamel deed haar denken aan eten, en dat vond ze niet hygiënisch bij de kapper, en heelveel rambam eromheen.
Wederzijds medeleven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:54 schreef Charlea het volgende:
[..]
Niet getreurd, samen zijn we op fok vooraltijd alleen. Met uitzondering van een paar mensen, die zich graag voordoen alsof ze een leven hebben.
Dat is toch te bizar voor woorden. Ik ga niet het kindjes in Afrika verhaal er helemaal bij halen, maar talk about first world problems. En om daar ruzie over te maken. Arme kapster.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:54 schreef steve.T het volgende:
[..]
min of meer kan ik haar wel begrijpen. Maar om dan daar boos over te worden is ook weer zo iets dan kan je toch van te voren vragen waar het naar ruikt overigens ruiken de meest shampoo's naar fruit of etenswaren.
Ik ben bang dat er ook dat soort mensen in afrika zijn (daar zijn ook rijke dikke mensen.) Maar tussen de "normale" bevolking zijn er ook dat soort volk die daar problemen over maken. misschien andere dingen sinds voedsel nou niet echt gelegen licht maar dan over hun koeien en geiten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:56 schreef Charlea het volgende:
[..]
Dat is toch te bizar voor woorden. Ik ga niet het kindjes in Afrika verhaal er helemaal bij halen, maar talk about first world problems. En om daar ruzie over te maken. Arme kapster.
Idd. Maar gelukkig is er een veilige haven genaamd KLB voor ons klagers om te weten dat we niet de enige zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef steve.T het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er ook dat soort mensen in afrika zijn (daar zijn ook rijke dikke mensen.) Maar tussen de "normale" bevolking zijn er ook dat soort volk die daar problemen over maken. misschien andere dingen sinds voedsel nou niet echt gelegen licht maar dan over hun koeien en geiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |