Wokkin had geen werk?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wokkin gaat gastouder worden omdat ik weg ben
Dat laatstequote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ben je dan niet bang dat het zo iemand meer om het geld dan de kinderen gaat? Of mag je eerst kennismaken en uitkiezen ofzo?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat laatste![]()
En als je zoon elke keer dat je gaat werken vraagt of hij naar haar mag, dan doet ze iets heel goed
gfquote:
suikertjequote:
solquote:
trevquote:
kloptquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
Pfff... ik heb geen zin meer... en heb net een banaan op...![]()
even twee weetjes waar jullie niks aan hebben
tja, ik denk ik zeg het er even bijquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. De keuken was gearriveerd maar nog niet geplaatst. Morgen weer hierheen dus. Wie gaat er mee?(max 2 pers.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ik moet werkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. De keuken was gearriveerd maar nog niet geplaatst. Morgen weer hierheen dus. Wie gaat er mee?(max 2 pers.)
koffie? Ik ga halen namelijk...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:33 schreef pgrferrari het volgende:
Ik leef nog* pgrferrari schrikt wakker
jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
koffie? Ik ga halen namelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat ik nou toch gedaan heb... we hebben hier een mooie Jura staan met goede espresso...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Wat ik nou toch gedaan heb... we hebben hier een mooie Jura staan met goede espresso...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Goed bezigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:53 schreef Barreltje het volgende:
![]()
![]()
poging 76.294.087.521.308 mbt het afstel ehm.. uitstel project
Wat ik nou toch gedaan heb... we hebben hier een mooie Jura staan met goede espresso...Je bent ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |