Geen idee, maar als ze echt willen, krijgen ze je toch wel weg...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
OR betekent wel een aantal jaren ontslagbescherming toch?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die sleutel komt hem wel van pas![]()
oh, dat doen ze wel vakerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, hopla, als ik niet had opgelet had het gastouderbureau zo nog even wat extra geld afgeschreven
hmm altijd goedquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, dinsdag etentje op kosten van de baas
nee, mijn zus heeft 2 kinderen en mn moeder is de gastouder, dus ik krijg af en toe wel eens wat mee van de top organisatie aldaarquote:
Natte broek, natte jas, nat haarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
? het zou toch 20 graden worden?
het was een grapje hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, mijn zus heeft 2 kinderen en mn moeder is de gastouder, dus ik krijg af en toe wel eens wat mee van de top organisatie aldaar
als wokkin straks gastouder is dan mag dat best van mijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was een grapje hoor![]()
maar dat snap ik dan, gaat inderdaad echt heerlijk soms
quote:Meer verdienen - Gratis inschrijving
Wanneer u kinderen opvangt via 4Kids ontvangt u een goede vergoeding per kind per uur. De vergoeding die 4Kids adviseert is minimaal 4,30 euro per kind per uur. De vergoeding kan zo hoog liggen, omdat de ouder een groot deel van de opvangkosten terug kan krijgen van de Belastingdienst. Zo blijft het ook voor hen erg voordelig en betaalbaar.
Bovendien is inschrijving bij 4Kids voor u geheel kosteloos. Ook de bemiddeling is geheel gratis. Zo haalt u het maximale uit uw werk!
Per kind. Dat tikt wel aan als je er 4 neemtquote:
wel thuis wokquote:
4 is veel hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Per kind. Dat tikt wel aan als je er 4 neemtEn daarnaast, reclame maken met hoge verdiensten
Niet helemaal waar het om zou moeten gaan toch
ohee, daar zit de mijne bijquote:
Ben je dan niet bang dat het zo iemand meer om het geld dan de kinderen gaat? Of mag je eerst kennismaken en uitkiezen ofzo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohee, daar zit de mijne bij![]()
en dan nog 1,50 eet- en drinkvergoeding per kind per dag
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohee, daar zit de mijne bij![]()
en dan nog 1,50 eet- en drinkvergoeding per kind per dag
Wel thuisquote:
Hoezo niet dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]![]()
ik hoef geen allimentatie meer te betalen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |