Wauw, dat klinkt interessant! Wat heb je gestudeerd als ik vragen mag?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:25 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Dankje! Ik doe onderzoek naar de besluitvaardigheid van adolescenten, in combinatie met de neurologische achtergrond daarvan.
Aw Henk!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Misselijk.
En teamuitje van vrijdag afgezegd. Ik geloof dat mijn lichaam vindt dat ik rust nodig heb.
Weten jullie nog dat sportlijstje van deze week dat ik zondag postte?
Ik voorzie dat dat 0 x sport gaat worden.
Qua sportplanning zou het normaal wel goed gaan. Als ik gewoon normaal fit zou zijn. Alleen vindt mijn lichaam nu even van niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:38 schreef Perruche het volgende:
Henk, is het niet slimmer om een wat meer realistische planning te maken? Kweenie, maar ik merk vaak dat als ik te ambitieus plan dat de kans dan groter is dat er niets van komt...
Goed trouwens dat je hebt afgezegd, nu heb je ook nog es een goede reden
Goeie smaak hebben wijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:49 schreef Perruche het volgende:
Voor mijn 1-week lowcarb plan ga ik ook naar Marqt. Als het dan moet dan maar met wel lekker & bi vlees!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:43 schreef Mixende_match het volgende:
![]()
henk & maria![]()
ik lig ook lekker op de bank, afleveringen van In Therapie te kijken. Wel aangekleed, maar ook alleen omdat er om 9uur een monteur voor de deur stond
Eerlijk gezegd... Ik voel me niet veel meer bezigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:43 schreef Mixende_match het volgende:
![]()
henk & maria![]()
ik lig ook lekker op de bank, afleveringen van In Therapie te kijken. Wel aangekleed, maar ook alleen omdat er om 9uur een monteur voor de deur stond
Haar recepten vind ik vaak wel erg veel "substitutes" bevatten op de een of andere manier... maar het lijkt me echt puik om het eens te proberen!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk! Veganistisch zou ik ook wel eens willen doen, gewoon omdat 't kan. En op ohsheglows staan best puike recepten!
Ja en dat vind ik er ook leuk aan, dan kan ik gewoon een weekmenu maken en van te voren alle KH's uitrekenen enzoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:55 schreef loveli het volgende:
Wel goed voorbereiden en plannen. Eerste keer low-carb is tricky omdat overal carbs verborgen zijn.
Ja ze zijn ook heel duur! Wel lekker. Maar ik denk dat je ze heel makkelijk zelf kan maken als je een goede hakmachine hebt. Gewoon noten/dadels/kokos/chocola/fruit/ wat dan ook bij elkaar en hakken maar. Hier zijn ze trouwens 1.50 euro voor een grote barquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:56 schreef Jagärtrut het volgende:
ik zag jouw nakdbars hier ook, Perruche. in de aanbieding, 2 voor 2 euro. Vond ik duur!
En Nallie: we skypen al heel veel, dat is het probleem niet. Maar skypen is toch anders dan elkaar echt zien...
Terwijl je op je werk bent? Je werkt daar nog niet heel lang, toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd... Ik voel me niet veel meer bezig
Nieuwe uitdaging... ? Zucht.
Leuk!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:53 schreef Perruche het volgende:
Ja maria een experiment! Ik heb nog -nooit- een dieet gevolgd en ben benieuwd omdat ik
a) mijn wilskracht/ ruggegraat wil testen
b) vocht vasthoud waar ik vanaf wil
c) het een geode reden is om meer groenten te eten
d) ik echt heel graag van mijn snoep/koek/zoet "verslaving" af wil en dat niet lijkt te werken...
En gewoon 1 weekje experimenteren moet kunnen toch? Ik zou bijv. ook graag een week veganistisch eten, gewoon voor de grap.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:55 schreef Perruche het volgende:
En Nallie, ja mrqt is welen
maar laatst was ik er en viel het echt vies tegen. In het yoghurtschap lag allemaal water en alle pakken waren nat en niemand die aanstalten maakte om het even op de ruimen. De groente zag er gewoon vies en verlept uit en heel veel dingen waren ook op. Nou ja dat kan gebeuren, maar courgettes die prut zijn geworden kunnen ze wel even weghalen vind ik.
En eigenlijk vind ik het voor sommige dingen te duur. Producten die ze ook bij de EKOland verkopen zijn bij Marqt soms dubbel zo duur, bijv. de creme fraiche en de slagroom... dat vind ik wel jammer.
Nee, want dan gaan meer mensen vliegen >> meer luchtvervuiling. Laat ze eerst maar eens een milieuvriendelijk vliegtuig uitvindenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
150 euro is niet even iets kleins nee.
Boh, het wordt tijd dat vliegen gewoon standaard maar 15 euro kost binnen Europa, ofzo
Tuurlijk mag je dat vragenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wauw, dat klinkt interessant! Wat heb je gestudeerd als ik vragen mag?
Tof onderwerp!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:58 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat vragen.
Ik doe de studie Pedagogische Wetenschappen. Ik heb de bachelor Leerproblemen gedaan (vorig jaar afgerond) en ben nu bezig met de master Onderwijskunde. Ik richt met met mijn onderzoek naar besluitvaardigheid dan voornamelijk op studiekeuze.
Die vestiging inderdaad... maar ja, het was vast een eenmalig ietsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:57 schreef Nallie het volgende:
[..]
![]()
Welke was dat? Ik ga meestal bij Utrechtsestraat! En ik ga inderdaad ook vaak naar natuurwinkel. Bij Marqt haal ik voornamelijk brood en uitprobeerdingetjes. Denk dat je momenteel ook wel voor de hipheid betaalt.
Diploma, zo fijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Terwijl je op je werk bent? Je werkt daar nog niet heel lang, toch?
[..]
Leuk!Ik wil stiekem ook, maar ik durf niet zo goed
En eerst morgen uit eten met di mamma en vriendje en zus, na diploma-uitreiking!
Oh joh! En hoe ga je het neurologische aspect er dan bij betrekken? Ik dacht eigenljik dat je iets in de medische hoek deed!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:58 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat vragen.
Ik doe de studie Pedagogische Wetenschappen. Ik heb de bachelor Leerproblemen gedaan (vorig jaar afgerond) en ben nu bezig met de master Onderwijskunde. Ik richt met met mijn onderzoek naar besluitvaardigheid dan voornamelijk op studiekeuze.
Klopt ja! En dat in combinatie met slechte voorlichting en het feit dat jongeren nogal veel beïnvloed worden door sociale factoren.. Ben benieuwd wat er uit komt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tof onderwerp!Studiekeuze is ook een maf iets - je moet eigenlijk al kiezen als je nog maar een guppy bent en geen idee hebt van wat er zoal te bieden is
Zekerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Klopt ja! En dat in combinatie met slechte voorlichting en het feit dat jongeren nogal veel beïnvloed worden door sociale factoren.. Ben benieuwd wat er uit komt.
Nee, haha! Ik heb veel neuropsychologische/neuro-educatieve vakken gevolgd uit interesse. Er wordt bijvoorbeeld momenteel veel onderzoek gedaan naar wat er nu eigenlijk precies gebeurt in de hersenen wanneer je een tekst leest (kan bijvoorbeeld nuttig zijn voor behandeling van dyslexie e.d.).quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh joh! En hoe ga je het neurologische aspect er dan bij betrekken? Ik dacht eigenljik dat je iets in de medische hoek deed!
Precies, dat hoor je zoveel. Ik wil graag na mijn studie een traineeship gaan doen bij het ministerie van onderwijs, dus wilde een scriptie schrijven met maatschappelijk belang - staat goed op mijn CV enzo. En het is natuurlijk voor de samenleving nuttig als jongeren meteen de juiste keuze maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
ZekerVan mijn jaar op het vwo was 75% ofzo na een jaartje weer gestopt met zijn eerste studiekeuze
Inclusief ikzelf
quote:Great news! We found new jobs that match your criteria.
Opportunities in Financial Services Sales JASON NOBLE Dubai / Abu Dhabi
Ideaal, je werk om de hoek!quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:29 schreef loveli het volgende:
Niet te kieskeurig zijn, anders krijg je nooit een baan.
Is reiskostenvergoeding inbegrepen?
Lol! Je hebt geschreven dat je vroeger graag in de zandbak speelde?quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:29 schreef loveli het volgende:
Niet te kieskeurig zijn, anders krijg je nooit een baan.
Is reiskostenvergoeding inbegrepen?
ik heb nog wel wat werk wat ik je kan opsturen wat je kunt doen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Lol! Je hebt geschreven dat je vroeger graag in de zandbak speelde?
Lalalaa, net langs de ict geweest, over een uurtje lunchen, kan niets overnemen van collega's...
en de MenM's, en de krentebol? En wel hardlopen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:17 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
S: 5 km hardlopen
O: yoghurt met aardbeien
T: klein zakje M&M's
T: klein blikje cola
T: glas cola
T: krentenbol
L: twee bth kaas en/of chorizo
T: mango
D: drie Turkse tortilla's
Ik ben misselijk, vandaar de cola.
Kzou geen m&m's en chorizo nemen als ik misselijk wasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:17 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
S: 5 km hardlopen
O: yoghurt met aardbeien
T: klein zakje M&M's
T: klein blikje cola
T: krentenbol
L: twee bth kaas en/of chorizo
T: mango
D: drie Turkse tortilla's
Ik ben misselijk, vandaar de cola.
Stuur me maar een consultje. PM?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:32 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat werk wat ik je kan opsturen wat je kunt doen?
Dat.. zeer onlogisch lijstje dat rammelt aan alle kanten..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en de MenM's, en de krentebol? En wel hardlopen?
Het zijn studie opdrachten, mag dat ook?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Stuur me maar een consultje. PM?
Well done! ik een grote kop thee en net zo'n grote cappuccinoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:35 schreef Perruche het volgende:
Ik kom even melden dat in het kader van meer drinken ik al 2 thee en 0.5 liter water op heb. Hubba!
Ja ik ook een kleine cappuccino maar dat tel ik niet mee als drinken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:35 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Well done! ik een grote kop thee en net zo'n grote cappuccino
Mag best, zit melk in en waterquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik ook een kleine cappuccino maar dat tel ik niet mee als drinken.
en hoe vaak ben je al naar de WC geweest? Ik denk altijd dat mijn collega die vlak bij de WC zit denkt dat ik elke 10 minuten naar de WC ga!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:35 schreef Perruche het volgende:
Ik kom even melden dat in het kader van meer drinken ik al 2 thee en 0.5 liter water op heb. Hubba!
Melk telt toch ook als vochtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik ook een kleine cappuccino maar dat tel ik niet mee als drinken.
Huu-haa-huu!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:35 schreef Perruche het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat ik om 16.00 's middags hoofdpijn kreeg en me dan bedacht dat ik nog niks gedronken hadquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:38 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Melk telt toch ook als vocht![]()
Ik moet trouwens ook structureel meer drinken. Vaak drink ik tot de lunch helemaal niks, een paar kleine glazen water of thee op een dag en that's it. 's Avonds dan misschien nog thee of wijn ofzo
Ik vraag het me af...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:35 schreef MarMar het volgende:
Oh lol verveel je je Puff? Wil je wat medische gegevens van mij om je in vast te bijten? Misschien kom je tot een geniale diagnose
Oh, dat probleem heb ik ook. Maar ik praat dan ook de hele dag, dus ik drink veel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en hoe vaak ben je al naar de WC geweest? Ik denk altijd dat mijn collega die vlak bij de WC zit denkt dat ik elke 10 minuten naar de WC ga!
3 keer!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en hoe vaak ben je al naar de WC geweest? Ik denk altijd dat mijn collega die vlak bij de WC zit denkt dat ik elke 10 minuten naar de WC ga!
Ik praat ook de hele dag, maar heb regelmatig hetzelfde als wat Maria beschrijft. Dat ik koppijn krijg, of opeens een héle droge mond heb en gigantische dorst krijg om 16/17 uur en dan bedenk dat ik de hele dag niks heb gedronken. Mijn dorstsysteem hapert somsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, dat probleem heb ik ook. Maar ik praat dan ook de hele dag, dus ik drink veel.
Hardlopen was voordat ik misselijk werdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en de MenM's, en de krentebol? En wel hardlopen?
quote:
Wat had je mee?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:45 schreef Goodbye het volgende:
Oeh, koude restjes avondeten mee als lunch ga ik vaker doen! Heb het al op (had trek) en het was erg lekker!
Oh! Dat heb ik als ik me met uitgaan (wat al bijna nooit meer voorkomt) aan de alcohol waag (wat nog minder vaak voorkomtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ha, krijg je allemaal mailtjes?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
Er is een docent aan mijn universiteit die ook g.schaap heetmaar ja, die is DOCENT en heeft geen STUDENT.ru.nl email adres.
Toch lijken studenten dat niet te snappen...
ook last van ja. Daarom heel de dag theeeeee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik om 16.00 's middags hoofdpijn kreeg en me dan bedacht dat ik nog niks gedronken had![]()
En nu zei de dok dat buikpijn ook meer kan zijn door weinig drinken omdat je dan je vezels enzo niet goed kunt verwerken. Dus tja, nu moet ik wel
hmm, toch maar stiekem in het zijvakje van dr tas oid stoppen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:20 schreef Nallie het volgende:
Mijn zusje van 16 denkt dat ik haar een slet vind omdat ik zeg dat ze condooms mee moet nemen op vakantie naar de Costa.
Ik krijg t niet aan dr verstand dat t gewoon handig is voor de zekerheid, eventueel nog voor iemand anders. Je weet toch maar nooit. Better safe than sorry!
De jeugd van tegenwoordig
Mijn eerste vakantie naar Salou was met 4 andere vriendinnen. Toen waren we 17/18. Niemand van ons heeft ook maar met een jongen gezoendquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:20 schreef Nallie het volgende:
Mijn zusje van 16 denkt dat ik haar een slet vind omdat ik zeg dat ze condooms mee moet nemen op vakantie naar de Costa.
Ik krijg t niet aan dr verstand dat t gewoon handig is voor de zekerheid, eventueel nog voor iemand anders. Je weet toch maar nooit. Better safe than sorry!
Ja ik snap t niet hoor, ze is zooooo naief. 'Nee maar ik weet toch dat ik dat niet doe'quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:22 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
hmm, toch maar stiekem in het zijvakje van dr tas oid stoppen?
Als 16 jarige met vriendinnen naar de costa weet je het maar nooit denk.
Ja alleen deze meisjes zijn iets verder, if you know what I mean... Denk wel echt generatieverschil!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn eerste vakantie naar Salou was met 4 andere vriendinnen. Toen waren we 17/18. Niemand van ons heeft ook maar met een jongen gezoendWe waren zoooo braaf en onschuldig in die tijd
![]()
Het jaar erna ben ik met een vriendin samen gegaan. Toen was het iets minder braaf![]()
Nou, we hebben toen alleen maar gedanst 's avonds, en overdag lagen we op het strandquote:
Die generatie is verder dan ik, heb ik soms het idee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:24 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja alleen deze meisjes zijn iets verder, if you know what I mean... Denk wel echt generatieverschil!
Awwwwquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoorde laatst (niet tegen mij hoor): "Jij hebt een opening, ik heb zin."
. Zeggen jongens dat echt tegen meisjes?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Awwww
Dat doet me denken aan de eerste ontmoeting tussen Martijn en mijIk was meteen verkocht
En nu kruipt ie tussen zijn boxers om erin te plassen, wat een droomvent!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Awwww
Dat doet me denken aan de eerste ontmoeting tussen Martijn en mijIk was meteen verkocht
ik ga altijd gelijk als ik binnen ben en voor ik de auto instapquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:46 schreef Perruche het volgende:
Ik vind het ook altijd moeilijk als ik naar klanten ga, dan moet ik altijd halverwege naar het toilet.
Ja echt hoor, alles is veel eerder en sneller!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Die generatie is verder dan ik, heb ik soms het idee.
Je weet: hij is van mij he!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En nu kruipt ie tussen zijn boxers om erin te plassen, wat een droomvent!
Ik zal me inhoudenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je weet: hij is van mij he!
http://www.handiginhuis.c(...)agbare-plasfles.aspxquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik ga altijd gelijk als ik binnen ben en voor ik de auto instap
Niks ergers dan in de file staan en niet naar de wc kunnen
Bij het uitgaan in Italië was een openingszin: "Hi. My friend and I want to spend the night with you". Ik was verdorie 13!!! (ter verduidelijking: ik was met mijn 10 jaar oudere zus op vakantie en lag meestal niet later dan 12 uur in bedquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:25 schreef Viking84 het volgende:
dit gaat een openbaring voor je zijn, maar er zijn ook meiden die dit tegen jongens zeggenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Toevallig. Ik heb zojuist twee literflessen cola met water gevuld en in de koelkast gezet. Ik drink ook veeell te weinig. Ik kan niet naar de plee en mijn buik is constant bol, echt vreselijk. Ik eet super veel vezels en mik de laatste tijd zelfs overal lijnzaad doorheen, maar het schiet niet op.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik om 16.00 's middags hoofdpijn kreeg en me dan bedacht dat ik nog niks gedronken had![]()
En nu zei de dok dat buikpijn ook meer kan zijn door weinig drinken omdat je dan je vezels enzo niet goed kunt verwerken. Dus tja, nu moet ik wel
De volgende keer als je langskomt dan zorg ik er wel voor dat hij niet thuis is. Niet omdat ik je niet vertrouw. Maar gewoon. Voor de zekerheid.quote:
Met een voorbinddildo in de handtas?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:30 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dit gaat een openbaring voor je zijn, maar er zijn ook meiden die dit tegen jongens zeggen
Vertrouwen is leuk, controle is beter.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De volgende keer als je langskomt dan zorg ik er wel voor dat hij niet thuis is. Niet omdat ik je niet vertrouw. Maar gewoon. Voor de zekerheid.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met een voorbinddildo in de handtas?
Dus die meisjes willen de jongens van achteren pakken met een voorbindgeval?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:30 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dit gaat een openbaring voor je zijn, maar er zijn ook meiden die dit tegen jongens zeggen
GMTAquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met een voorbinddildo in de handtas?
Nee, echt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat _aurum_ bedoelt: "Ik heb een opening, heb jij zin?"
hoe ik niet te weten *vingers in oren steekt*quote:
Op een forum heb je daar bijzonder weinig aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:34 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hoe ik niet te weten *vingers in oren steekt*
hangt er vanaf of je alles hardop voorleestquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Op een forum heb je daar bijzonder weinig aan.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gewoon Vik toevoegen aan je foe's list als je een ABO hebtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben een smooth operator, jeweets!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De volgende keer als je langskomt dan zorg ik er wel voor dat hij niet thuis is. Niet omdat ik je niet vertrouw. Maar gewoon. Voor de zekerheid.
Toevoegen aan je wut?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon Vik toevoegen aan je foe's list als je een ABO hebt
Oeh!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon Vik toevoegen aan je foe's list als je een ABO hebt
Je kunt foes en friends instellen als je een abo hebt. Berichten van een foe zie je dan niet.quote:
Da's ook niet erg handig! Hoe weet je dan wat je vijanden van plan zijn! Keep your friends close and your enemies closer, toch!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt foes en friends instellen als je een abo hebt. Berichten van een foe zie je dan niet.
Owww, dat wist ik zich heul nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt foes en friends instellen als je een abo hebt. Berichten van een foe zie je dan niet.
zéér rustgevend kan ik je zeggen!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeer rustgevendquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Owww, dat wist ik zich heul niet
Op dit moment heb ik zich heul geen foes, geloof ik. Daarvoor begeef ik mij in te weinig diverse topics, denk ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zéér rustgevend kan ik je zeggen!
[..]
Zeer rustgevend
Mie met groente, gewoon koud opgegeten. Heerlijkquote:
^^quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou niet weten wie ik als foe zou moeten instellen hier en volgens mij zie je hun berichten wel als iemand anders ze quote? En indien niet, dan kan het toch voorkomen dat je niks meer snapt van de conversatie?
Dat zou tof zijn!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
En zie je berichten van friends dan in een soort spotlight? Met glitters?
Awesomequote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
LOLquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nee eerder een soort Hyvesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:46 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dan wordt t meer een soort Facebook dan een forum
Plaatjes spammen op Facebook is een optie. Vriendinnetje en ik zijn elkaar steeds plaatjes aan t sturen van onze vakantiebestemmingquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee eerder een soort Hyves. Ik ben zo blij dat Facebook niet van die irritante smileys en plaatjes heeft
.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow. M'n loon is zo'n 200 euro hoger dan ik verwachtte. So I guess it's bye bye bijbaan!.
"Fijne woensdag!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Plaatjes spammen op Facebook is een optie. Vriendinnetje en ik zijn elkaar steeds plaatjes aan t sturen van onze vakantiebestemming
Fijn!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow. M'n loon is zo'n 200 euro hoger dan ik verwachtte. So I guess it's bye bye bijbaan!.
Onderling is het verschil op die leeftijd ook ontzettend groot. Mijn dochter is nu met haar 12 nog veel meer `meisje` dan ik was. Ik hoop dat dat nog even zo blijft de komende jarenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Die generatie is verder dan ik, heb ik soms het idee.
Nicequote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Blauw is nuldraad (afvoer)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:09 schreef Mixende_match het volgende:
daD:![]()
iemand toevallig verstand van lampen ophangen (blauw, geel en gekleurd draadje?)
Welke kleuren komen er uit het plafond? Heb je een spanningszoeker?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:09 schreef Mixende_match het volgende:
daD:![]()
iemand toevallig verstand van lampen ophangen (blauw, geel en gekleurd draadje?)
quote:bruin =fase(is de stroomaanvoer)
blauw =nul(voert de stroom af)
geel/groen =aarde
zwart =schakeldraad(bv van schakelaar naar lichtpunt)
Ik bedoel meer van dat soort glitterplaatjes met "ik wens jou een fijne dag". Kun je in principe ook op Facebook posten, maar daar zit blijkbaar toch ander volk ofzo, want ik ben ze nog nooit tegengekomenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Plaatjes spammen op Facebook is een optie. Vriendinnetje en ik zijn elkaar steeds plaatjes aan t sturen van onze vakantiebestemming
Kwestie van tijd. Veel hyvers verhuizen naar FB.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van dat soort glitterplaatjes met "ik wens jou een fijne dag". Kun je in principe ook op Facebook posten, maar daar zit blijkbaar toch ander volk ofzo, want ik ben ze nog nooit tegengekomen. Gelukkig.
Euhm, eigenlijk wel, ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fijn!![]()
Maar ik mag hopen dat je daarvoor niet overwoog om je bijbaan te behouden?Volgens mij had je het dan veel te druk gekregen!
geen spanningzoeker. Tenminste hier in huis vast wel ergens. Maar thx! voor die kleuren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Welke kleuren komen er uit het plafond? Heb je een spanningszoeker?
[..]
fijn!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
Schoonmams is weer opgeknapt en mag na de bestraling vanmiddag weer naar huis
En we hebben een boeket zonnebloemen laten bezorgen![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euhm, eigenlijk wel, ja.. Maar ik ben blij dat het niet hoeft!
lekker, en mooi!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:19 schreef Perruche het volgende:
Ik doe een lijstje. Comments?
O: 150 yoghurt, 1/4e meloen, 4 el muesli
T: halve gerookte kipfilet, cappuccino
L: 200 ml kokos/limoensoep, 200 gr rauwkost met dressing, gekookt ei
T: banaan, peer
T: bruin bolletje pindakaas
B: 2 x 20 minuten fietsen
R(elaxen): 1 uur massage
D: gevulde pasta met tomatensaus
T: 2 of 3 volkorenbiscuitjes
LIKE! Vooral de massage...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:19 schreef Perruche het volgende:
Ik doe een lijstje. Comments?
O: 150 yoghurt, 1/4e meloen, 4 el muesli
T: halve gerookte kipfilet, cappuccino
L: 200 ml kokos/limoensoep, 200 gr rauwkost met dressing, gekookt ei
T: banaan, peer
T: bruin bolletje pindakaas
B: 2 x 20 minuten fietsen
R(elaxen): 1 uur massage
D: gevulde pasta met tomatensaus
T: 2 of 3 volkorenbiscuitjes
voor niet-zelfgemaakt en uit een bedrijfskantine niet slechtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:21 schreef Nallie het volgende:
[..]
LIKE! Vooral de massage...
Hoe was de soep?
Wat fijn Mootje!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
goed om te horenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik krijg een flashback van deze postquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:28 schreef Viking84 het volgende:
Jee voor de schoonmama van Mo.
ik ben verkouden aan het worden, geloof ik. Zit hier met een duf hoofd te snotteren. Op zo'n moment vind ik het wel fijn om vrij te zijn. Ga nu Game of Thrones kijken
.
Eens met Isa.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
goed om te horenen zonnebloemen zijn zooooo vrolijk, goede keus
Neem je er een zak m&ms en 3 glazen cola bij?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een zak worteltjes aan het leegknabbelen en voel me nu Viking
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een zak worteltjes aan het leegknabbelen en voel me nu Viking
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Neem je er een zak m&ms en 3 glazen cola bij?
Why?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik krijg een flashback van deze post
Nou graag! Maar ik heb het niet in huisquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:33 schreef loveli het volgende:
Neem je er een zak m&ms en 3 glazen cola bij?
Maaer goed ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou graag! Maar ik heb het niet in huis
En ik moet een was ophangen. Nou hup, allebei aan de slag!quote:
Hoeveel liter hebben ze eruit laten lopen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay voor de Wolfmama!![]()
Ik ben ook a-productiefZeg hee, vanochtend dus bloed geprikt, dan kan ik vanavond wel weer sporten, toch?
Me too...quote:
Ja hèquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
goed om te horenen zonnebloemen zijn zooooo vrolijk, goede keus
Jij zit toch altijd met een dillema?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik zit met een klein dilemma.. mag ik iemand om raad pm-men?
kom maar op!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Van datzem!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:43 schreef Perruche het volgende:
PM staat altijd open maar mijn kwaliteit van advies is afhankelijk van het onderwerp...
Zelfde hierquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:43 schreef Perruche het volgende:
PM staat altijd open maar mijn kwaliteit van advies is afhankelijk van het onderwerp...
laat dat boren maar zitten....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:17 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
geen spanningzoeker. Tenminste hier in huis vast wel ergens. Maar thx! voor die kleuren.
Blauw is dus neutraal
en bruin is aarde.
check. ga eerst ff boren
Ah, goed zo, fijn nieuwsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
Pm mag altijdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Heb je wel een betonboor?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:47 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
laat dat boren maar zitten....ik kom niet echt door het plafond heen...
Boorhamer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:47 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
laat dat boren maar zitten....ik kom niet echt door het plafond heen...
ditte.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, even een disclaimer wat pm's betreft. Ik voel me namelijk altijd een beetje een pm-whore als ik dan zeg dat iemand mij wel een pm mag sturen. Maar aan de andere kant, als ik het niet zeg, dan denkt iemand misschien wel dat ik totaal niet geïnteresseerd ben. Alleen, wie weet voelt iemand zich dan half verplicht om mij te pm'en terwijl die persoon dat heulemaal niet wilt!
Dus, gewoon om het even gezegd te hebben: iedereen mag mij altijd pm'en, maar het hoeft uiteraard niet
Ben ik de enige die zich greedy & nosy voelt als ze om een om vraagt? Terwijl het vooral goed bedoeld is?
haha superherkenbaar, dus nee je bent niet de enige!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, even een disclaimer wat pm's betreft. Ik voel me namelijk altijd een beetje een pm-whore als ik dan zeg dat iemand mij wel een pm mag sturen. Maar aan de andere kant, als ik het niet zeg, dan denkt iemand misschien wel dat ik totaal niet geïnteresseerd ben. Alleen, wie weet voelt iemand zich dan half verplicht om mij te pm'en terwijl die persoon dat heulemaal niet wilt!
Dus, gewoon om het even gezegd te hebben: iedereen mag mij altijd pm'en, maar het hoeft uiteraard niet
Ben ik de enige die zich greedy & nosy voelt als ze om een om vraagt? Terwijl het vooral goed bedoeld is?
ja een goeie ook, een hitachi. Door de muur lukt het wel hoor, maar het plafond niet, tenminste 1 cm. En daar heb ik weinig aan haha..quote:
Oh, daarom typte ik onderin "vooral goed bedoeld"quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ditte.
maar, ik ben ook altijd wel een beetje nieuwsgierig naar wat er speelt. Maar ook meelevend en probeer altijd te helpen wanneer het kan!
Dat klopt inderdaad welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:56 schreef MarMar het volgende:
Je post schetst trouwens wel een van de dingen die ik zo tof vind aan Slankies; dingen die je alleen denkt en een beetje voor je houdt, terwijl veel meer mensen hetzelfde denken, worden hier altijd wel door iemand uitgesproken!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:08 schreef Ml-etje het volgende:
Vind het altijd wel fijn om iemand te helpen vooral omdat mijn vakgebied hier vaak van pas komt
Ja heui nu ben ik nosy naar het antwquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad wel
Tijdje terug heb ik me voorgenomen om zo'n dingen ook uit (proberen) te spreken IRL. Dus toen iemand laatst een status op facebook postte waarvan ik het idee had dat die indirect op mij sloeg, heb ik gevraagd of dat zo was.
Ok, eerst was ik vooral geïrriteerd dat het op zo'n stomme manier moest. Maar toen realiseerde ik me dat ik wel gewoon boos kon zitten zijn, maar dat ik beter eerst eens moest uitvissen of mijn vermoeden klopte. En als dat zo was, konden we het tenminste uitspreken
*schopt, het is graag of in het geheel nietquote:
Ik had gelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:13 schreef Ml-etje het volgende:
Ja heui nu ben ik nosy naar het antw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar ik had de vraag via whatsapp gesteld (quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:22 schreef Ml-etje het volgende:
Gniffel en wederom zeker in de aanval toen je die vraag stelde?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb precies hetzelfdequote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ben ik de enige die zich greedy & nosy voelt als ze om een pm vraagt? Terwijl het vooral goed bedoeld is?
Hihi ipv wrom g1 ring doe ik dan maar verder rekenenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
En oh ja, ik was nuttig aan het zijn. Ga weer even verder
Eigen baas zijn is zwaar!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:31 schreef progje het volgende:
Lag vannacht pas om 2 uur op bed, niet heel snugger..
Vanmorgen kantoor helemaal leeg geruimd en allemaal oude zut naar de vuilstort gebracht.
En natuurlijk heerlijk nat geregend.
Nu ben ik vooral moe en heb het steenkoud...
Nu maar eens proberen mezelf nog wat regels code te laten schrijven![]()
/liefdagboek
Ik heb me nog niet succesvol kunnen losweken van mijn toetsenbordquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ipv wrom g1 ring doe ik dan maar verder rekenen
Maar niet onherstelbaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, vergeten te eten is niet zo slim
Wat ga je erin zetten?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar niet onherstelbaar
Ik ga zo mijn logeerkamer maar eens opruimen. Wil daar mijn eigen sportkamertje van maken
Mijn vader heeft ook geen ring, als hij daar 't type niet voor is, prima toch..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb me nog niet succesvol kunnen losweken van mijn toetsenbord
Geen ring omdat hij het maar lastig vindt. De discussie startte hier mee trouwens, want Martijn vond dat maar raar. Juist door die ring wordt Martijn eraan 'herinnerd' dat hij getrouwd is en hij is er trots op dat hij die ring mág dragen.
Op de een of andere manier werd het vervolgens een discussie over verschillende soorten relaties. En blijkbaar had die jongen het idee dat hij zichzelf moest verdedigen. Terwijl dat voor mijn gevoel helemaal niet zo wasMaar goed.
Ik denk een beetje veel ei... En ik mis een T, denk dat je die wel consequent moet houden bij de low carb, zodat je toch genoeg energie binnenkrijgt. De lowcarbers weten hier meer vanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:25 schreef renzell het volgende:
Zo, 2 weken low carb zitten erop!Nog 6 te gaan.
Lijstje van vandaag:
O - 2 gekookte eitjes, 4 (kleine) plakjes kaas met mosterd, 1 plak ham, komkommer
L - magere kwark met aardbeien, bosbessen, handje gemengde noten en kokosschaafsel
T - 2 gekookte eitjes
S - bodypump
D - scharrelkip met (vuel) roerbakgroenten (prei, courgette, tauge, paprika, ui) en een woksausje
T - vodkaatje + wat rauwkost met een yoghurt-muntdipje
Wat denken jullie? Is dit oke?
En noten zijn toch ook carbs?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:25 schreef renzell het volgende:
Zo, 2 weken low carb zitten erop!Nog 6 te gaan.
Lijstje van vandaag:
O - 2 gekookte eitjes, 4 (kleine) plakjes kaas met mosterd, 1 plak ham, komkommer
L - magere kwark met aardbeien, bosbessen, handje gemengde noten en kokosschaafsel
T - 2 gekookte eitjes
S - bodypump
D - scharrelkip met (vuel) roerbakgroenten (prei, courgette, tauge, paprika, ui) en een woksausje
T - vodkaatje + wat rauwkost met een yoghurt-muntdipje
Wat denken jullie? Is dit oke?
Ja, beetje veel ei. Vind ik ook. Maar ik heb ze nog niet op, dus dat kan nog iets anders worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik denk een beetje veel ei... En ik mis een T, denk dat je die wel consequent moet houden bij de low carb, zodat je toch genoeg energie binnenkrijgt. De lowcarbers weten hier meer van
Merk je al vooruitgang?
Wel iets, maar niet veel. Zeker niet als je er maar een paar eet, zoals ik. En ik doe LOW carb he, geen NO carb.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:39 schreef Nallie het volgende:
[..]
En noten zijn toch ook carbs?
Edit: maar wel laag in carbs zie ik nu
Google eens! Er zijn best veel dieten met low carb als essentie. Misschien kan je daar wat ideetjes op doen voor tussendoortjes, maaltijden enzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:40 schreef renzell het volgende:
[..]
Ja, beetje veel ei. Vind ik ook. Maar ik heb ze nog niet op, dus dat kan nog iets anders worden.Vind tussendoortjes (low carb) soms lastig merk ik. Heb gewoon vaak zin in ei dan, omdat het voelt als iets fijns substantieels. Beetje hetzelfde idee als een broodje eten.
Verder gaat het wel goed! heb me pas 1 keer gemeten en ga dat volgens mij (om teleurstlelingen te voorkomen) over een week of 2 pas nog een keer doen. Maar ik heb het idee dat er iets begint te gebeuren. Al kan dat ook tussen de oren zitten natuurlijk.
Thanks. Ik zal ook mijn dr Frank boek nog eens induiken! Veel rauwkost met kaas of worst. Bijvoorbeeld augurkjes met ham.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Google eens! Er zijn best veel dieten met low carb als essentie. Misschien kan je daar wat ideetjes op doen voor tussendoortjes, maaltijden enzo.
En kijk eens naar de lijstjes van moblo!
Maar ook vis, bijvoorbeeld of een stuk gerookte kip, of een omeletje, een stuk fritatta, salade, deegloze quiches, fruit, kwarkje, etcquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:44 schreef renzell het volgende:
[..]
Thanks. Ik zal ook mijn dr frank boek nog eens induiken! Veel rauwkost met kaas of worst. Bijvoorbeeld augurkjes met ham.
Hmmmm, augurkjes met ham....Idee!
Hmmmm, deegloos quiche?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:46 schreef Nallie het volgende:
[..]
Maar ook vis, bijvoorbeeld of een stuk gerookte kip, of een omeletje, een stuk fritatta, salade, deegloze quiches, fruit, kwarkje, etc
Ik zou het een beetje opdringerig vinden, als het een meisje is dat niet zo goed voor zichzelf kan zorgen en geen geld heeft voor condooms, dan snap ik het wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:20 schreef Nallie het volgende:
Ze kan prima voor zichzelf zorgen en ze heeft ze gewoon zelf in huis. Ze is gewoon zo naief dat ze ze niet wil meenemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:47 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zou het een beetje opdringerig vinden, als het een meisje is dat niet zo goed voor zichzelf kan zorgen en geen geld heeft voor condooms, dan snap ik het wel.
Had haar gewoon een pak in de handen geduwd met een knipoog
Oh ik wil wel een weekje met je meedoen! Veganistisch dan, denk dat ik heel chagrijnig word van low-carbquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:53 schreef Perruche het volgende:
Ja maria een experiment! Ik heb nog -nooit- een dieet gevolgd en ben benieuwd omdat ik
a) mijn wilskracht/ ruggegraat wil testen
b) vocht vasthoud waar ik vanaf wil
c) het een geode reden is om meer groenten te eten
d) ik echt heel graag van mijn snoep/koek/zoet "verslaving" af wil en dat niet lijkt te werken...
En gewoon 1 weekje experimenteren moet kunnen toch? Ik zou bijv. ook graag een week veganistisch eten, gewoon voor de grap.
Ik zou heel chagerijnig worden van veganistisch. Dan kan je echt bijna niks eten. Wel goed dieetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:57 schreef Probability het volgende:
[..]
Oh ik wil wel een weekje met je meedoen! Veganistisch dan, denk dat ik heel chagrijnig word van low-carb
De sigme quiche was toch ook lowcarb?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:18 schreef Viking84 het volgende:
Lol deegloze quiche lijkt mij niks. Dat is als een cheeseburger zonder kaas.
Wij eten straks Turkse tortilla's om nom nom! En ik heb net de laatste twee afleveringen van Game of Thrones seizoen 1 gezien. Oh my.
Weet niet? Ik heb geen quiche van sigme gemaakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:22 schreef Nallie het volgende:
[..]
De sigme quiche was toch ook lowcarb?
Vermoed dat dat de reden is dat ik de lieftallige hyvesvriendjes van dit weekend kwijt benquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:06 schreef V1z0R het volgende:
Kipfilet met wokgroente, krieltjes en champignonsauswas lekker!
Dat van Coco doet me denken aan het slag mensen dat in een status zet, hoe niemand iets in hun gezicht durft te zeggen.
Of roddelen over hoe slecht het is dat anderen roddelen
Ahhh, de passive aggressor!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:06 schreef V1z0R het volgende:
Kipfilet met wokgroente, krieltjes en champignonsauswas lekker!
Dat van Coco doet me denken aan het slag mensen dat in een status zet, hoe niemand iets in hun gezicht durft te zeggen.
Of roddelen over hoe slecht het is dat anderen roddelen
Je gaat toch niet bij me in de trein zitten?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bah ik kan niet hakenHoe moeilijk kan het zijn!
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bah ik kan niet hakenHoe moeilijk kan het zijn!
![]()
Ja misschien moet dat maar!quote:
Vertel!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vermoed dat dat de reden is dat ik de lieftallige hyvesvriendjes van dit weekend kwijt ben
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vik kent nog wel iemand die het je kan leren.
Ja het wordt een beetje voorspelbaar ookquote:
Vanavond, iets met werkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vertel!
Ik was om 5:10 al wakker Perr daarom kon ik ook Rugrats kijken
Hoop niet dat ik honger krijg, geen zin in tonijn en kwark is op...
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nieuwe ondertitel![]()
Ik eet zo in m'n upje, in de hoop dat ik gewoon kan sporten vanavond!
Dacht dat je al lvl 81 Pork Warrior was?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nieuwe ondertitel![]()
Ik eet zo in m'n upje, in de hoop dat ik gewoon kan sporten vanavond!
Lvl 82 Blelf Hunter, thankyouverymuchquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dacht dat je al lvl 81 Pork Warrior was?
Ja...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn vader heeft ook geen ring, als hij daar 't type niet voor is, prima toch..
Mini tribal dance?quote:
Awesome plan!quote:
O'RLY?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:45 schreef V1z0R het volgende:
Die film staat ook gewoon in 't geheel op youtube!
Viva los Bio-Dome!Waterboy ook!
Ja ik houd van foute films
Moet toch ergens van houden op deze eenzame dagenquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Moet toch ergens van houden op deze eenzame dagen
Awwww! Waarom ga je niet even weg trouwens? Lijkt me niks, twee weken thuis zitten. Ik word na één dag (m.u.v. het weekend dan) al gekquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Moet toch ergens van houden op deze eenzame dagen
Mwah, vind het wel fijn. Beetje uitrusten en zo min mogelijk aan je gedachten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Awwww! Waarom ga je niet even weg trouwens? Lijkt me niks, twee weken thuis zitten. Ik word na één dag (m.u.v. het weekend dan) al gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |