Wauw, dat klinkt interessant! Wat heb je gestudeerd als ik vragen mag?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:25 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Dankje! Ik doe onderzoek naar de besluitvaardigheid van adolescenten, in combinatie met de neurologische achtergrond daarvan.
Aw Henk!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Misselijk.
En teamuitje van vrijdag afgezegd. Ik geloof dat mijn lichaam vindt dat ik rust nodig heb.
Weten jullie nog dat sportlijstje van deze week dat ik zondag postte?
Ik voorzie dat dat 0 x sport gaat worden.
Qua sportplanning zou het normaal wel goed gaan. Als ik gewoon normaal fit zou zijn. Alleen vindt mijn lichaam nu even van niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:38 schreef Perruche het volgende:
Henk, is het niet slimmer om een wat meer realistische planning te maken? Kweenie, maar ik merk vaak dat als ik te ambitieus plan dat de kans dan groter is dat er niets van komt...
Goed trouwens dat je hebt afgezegd, nu heb je ook nog es een goede reden
Goeie smaak hebben wijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:49 schreef Perruche het volgende:
Voor mijn 1-week lowcarb plan ga ik ook naar Marqt. Als het dan moet dan maar met wel lekker & bi vlees!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:43 schreef Mixende_match het volgende:
![]()
henk & maria![]()
ik lig ook lekker op de bank, afleveringen van In Therapie te kijken. Wel aangekleed, maar ook alleen omdat er om 9uur een monteur voor de deur stond
Eerlijk gezegd... Ik voel me niet veel meer bezigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:43 schreef Mixende_match het volgende:
![]()
henk & maria![]()
ik lig ook lekker op de bank, afleveringen van In Therapie te kijken. Wel aangekleed, maar ook alleen omdat er om 9uur een monteur voor de deur stond
Haar recepten vind ik vaak wel erg veel "substitutes" bevatten op de een of andere manier... maar het lijkt me echt puik om het eens te proberen!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk! Veganistisch zou ik ook wel eens willen doen, gewoon omdat 't kan. En op ohsheglows staan best puike recepten!
Ja en dat vind ik er ook leuk aan, dan kan ik gewoon een weekmenu maken en van te voren alle KH's uitrekenen enzoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:55 schreef loveli het volgende:
Wel goed voorbereiden en plannen. Eerste keer low-carb is tricky omdat overal carbs verborgen zijn.
Ja ze zijn ook heel duur! Wel lekker. Maar ik denk dat je ze heel makkelijk zelf kan maken als je een goede hakmachine hebt. Gewoon noten/dadels/kokos/chocola/fruit/ wat dan ook bij elkaar en hakken maar. Hier zijn ze trouwens 1.50 euro voor een grote barquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:56 schreef Jagärtrut het volgende:
ik zag jouw nakdbars hier ook, Perruche. in de aanbieding, 2 voor 2 euro. Vond ik duur!
En Nallie: we skypen al heel veel, dat is het probleem niet. Maar skypen is toch anders dan elkaar echt zien...
Terwijl je op je werk bent? Je werkt daar nog niet heel lang, toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd... Ik voel me niet veel meer bezig
Nieuwe uitdaging... ? Zucht.
Leuk!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:53 schreef Perruche het volgende:
Ja maria een experiment! Ik heb nog -nooit- een dieet gevolgd en ben benieuwd omdat ik
a) mijn wilskracht/ ruggegraat wil testen
b) vocht vasthoud waar ik vanaf wil
c) het een geode reden is om meer groenten te eten
d) ik echt heel graag van mijn snoep/koek/zoet "verslaving" af wil en dat niet lijkt te werken...
En gewoon 1 weekje experimenteren moet kunnen toch? Ik zou bijv. ook graag een week veganistisch eten, gewoon voor de grap.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:55 schreef Perruche het volgende:
En Nallie, ja mrqt is welen
maar laatst was ik er en viel het echt vies tegen. In het yoghurtschap lag allemaal water en alle pakken waren nat en niemand die aanstalten maakte om het even op de ruimen. De groente zag er gewoon vies en verlept uit en heel veel dingen waren ook op. Nou ja dat kan gebeuren, maar courgettes die prut zijn geworden kunnen ze wel even weghalen vind ik.
En eigenlijk vind ik het voor sommige dingen te duur. Producten die ze ook bij de EKOland verkopen zijn bij Marqt soms dubbel zo duur, bijv. de creme fraiche en de slagroom... dat vind ik wel jammer.
Nee, want dan gaan meer mensen vliegen >> meer luchtvervuiling. Laat ze eerst maar eens een milieuvriendelijk vliegtuig uitvindenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
150 euro is niet even iets kleins nee.
Boh, het wordt tijd dat vliegen gewoon standaard maar 15 euro kost binnen Europa, ofzo
Tuurlijk mag je dat vragenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wauw, dat klinkt interessant! Wat heb je gestudeerd als ik vragen mag?
Tof onderwerp!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:58 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat vragen.
Ik doe de studie Pedagogische Wetenschappen. Ik heb de bachelor Leerproblemen gedaan (vorig jaar afgerond) en ben nu bezig met de master Onderwijskunde. Ik richt met met mijn onderzoek naar besluitvaardigheid dan voornamelijk op studiekeuze.
Die vestiging inderdaad... maar ja, het was vast een eenmalig ietsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:57 schreef Nallie het volgende:
[..]
![]()
Welke was dat? Ik ga meestal bij Utrechtsestraat! En ik ga inderdaad ook vaak naar natuurwinkel. Bij Marqt haal ik voornamelijk brood en uitprobeerdingetjes. Denk dat je momenteel ook wel voor de hipheid betaalt.
Diploma, zo fijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Terwijl je op je werk bent? Je werkt daar nog niet heel lang, toch?
[..]
Leuk!Ik wil stiekem ook, maar ik durf niet zo goed
En eerst morgen uit eten met di mamma en vriendje en zus, na diploma-uitreiking!
Oh joh! En hoe ga je het neurologische aspect er dan bij betrekken? Ik dacht eigenljik dat je iets in de medische hoek deed!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:58 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat vragen.
Ik doe de studie Pedagogische Wetenschappen. Ik heb de bachelor Leerproblemen gedaan (vorig jaar afgerond) en ben nu bezig met de master Onderwijskunde. Ik richt met met mijn onderzoek naar besluitvaardigheid dan voornamelijk op studiekeuze.
Klopt ja! En dat in combinatie met slechte voorlichting en het feit dat jongeren nogal veel beïnvloed worden door sociale factoren.. Ben benieuwd wat er uit komt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tof onderwerp!Studiekeuze is ook een maf iets - je moet eigenlijk al kiezen als je nog maar een guppy bent en geen idee hebt van wat er zoal te bieden is
Zekerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Klopt ja! En dat in combinatie met slechte voorlichting en het feit dat jongeren nogal veel beïnvloed worden door sociale factoren.. Ben benieuwd wat er uit komt.
Nee, haha! Ik heb veel neuropsychologische/neuro-educatieve vakken gevolgd uit interesse. Er wordt bijvoorbeeld momenteel veel onderzoek gedaan naar wat er nu eigenlijk precies gebeurt in de hersenen wanneer je een tekst leest (kan bijvoorbeeld nuttig zijn voor behandeling van dyslexie e.d.).quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh joh! En hoe ga je het neurologische aspect er dan bij betrekken? Ik dacht eigenljik dat je iets in de medische hoek deed!
Precies, dat hoor je zoveel. Ik wil graag na mijn studie een traineeship gaan doen bij het ministerie van onderwijs, dus wilde een scriptie schrijven met maatschappelijk belang - staat goed op mijn CV enzo. En het is natuurlijk voor de samenleving nuttig als jongeren meteen de juiste keuze maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
ZekerVan mijn jaar op het vwo was 75% ofzo na een jaartje weer gestopt met zijn eerste studiekeuze
Inclusief ikzelf
quote:Great news! We found new jobs that match your criteria.
Opportunities in Financial Services Sales JASON NOBLE Dubai / Abu Dhabi
Ideaal, je werk om de hoek!quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:29 schreef loveli het volgende:
Niet te kieskeurig zijn, anders krijg je nooit een baan.
Is reiskostenvergoeding inbegrepen?
Lol! Je hebt geschreven dat je vroeger graag in de zandbak speelde?quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:29 schreef loveli het volgende:
Niet te kieskeurig zijn, anders krijg je nooit een baan.
Is reiskostenvergoeding inbegrepen?
ik heb nog wel wat werk wat ik je kan opsturen wat je kunt doen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Lol! Je hebt geschreven dat je vroeger graag in de zandbak speelde?
Lalalaa, net langs de ict geweest, over een uurtje lunchen, kan niets overnemen van collega's...
en de MenM's, en de krentebol? En wel hardlopen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:17 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
S: 5 km hardlopen
O: yoghurt met aardbeien
T: klein zakje M&M's
T: klein blikje cola
T: glas cola
T: krentenbol
L: twee bth kaas en/of chorizo
T: mango
D: drie Turkse tortilla's
Ik ben misselijk, vandaar de cola.
Kzou geen m&m's en chorizo nemen als ik misselijk wasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:17 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
S: 5 km hardlopen
O: yoghurt met aardbeien
T: klein zakje M&M's
T: klein blikje cola
T: krentenbol
L: twee bth kaas en/of chorizo
T: mango
D: drie Turkse tortilla's
Ik ben misselijk, vandaar de cola.
Stuur me maar een consultje. PM?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:32 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat werk wat ik je kan opsturen wat je kunt doen?
Dat.. zeer onlogisch lijstje dat rammelt aan alle kanten..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en de MenM's, en de krentebol? En wel hardlopen?
Het zijn studie opdrachten, mag dat ook?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Stuur me maar een consultje. PM?
Well done! ik een grote kop thee en net zo'n grote cappuccinoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:35 schreef Perruche het volgende:
Ik kom even melden dat in het kader van meer drinken ik al 2 thee en 0.5 liter water op heb. Hubba!
Ja ik ook een kleine cappuccino maar dat tel ik niet mee als drinken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:35 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Well done! ik een grote kop thee en net zo'n grote cappuccino
Mag best, zit melk in en waterquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik ook een kleine cappuccino maar dat tel ik niet mee als drinken.
en hoe vaak ben je al naar de WC geweest? Ik denk altijd dat mijn collega die vlak bij de WC zit denkt dat ik elke 10 minuten naar de WC ga!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:35 schreef Perruche het volgende:
Ik kom even melden dat in het kader van meer drinken ik al 2 thee en 0.5 liter water op heb. Hubba!
Melk telt toch ook als vochtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik ook een kleine cappuccino maar dat tel ik niet mee als drinken.
Huu-haa-huu!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:35 schreef Perruche het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat ik om 16.00 's middags hoofdpijn kreeg en me dan bedacht dat ik nog niks gedronken hadquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:38 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Melk telt toch ook als vocht![]()
Ik moet trouwens ook structureel meer drinken. Vaak drink ik tot de lunch helemaal niks, een paar kleine glazen water of thee op een dag en that's it. 's Avonds dan misschien nog thee of wijn ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |