Owja... moest ik ook nog doen. Denk je een xbox slim in maar dan eentje die al een klein jaar naast de tv staat. Met een beetje stof.quote:
Een beetje stof?! Dat doet de prijs geen goed he, meer dan 200¤ kan ik er dan niet voor geven. Mag je Dragon Age wel houden als je dat wil, al te vaak uitgespeeld.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:34 schreef HostiMeister het volgende:
Owja... moest ik ook nog doen. Denk je een xbox slim in maar dan eentje die al een klein jaar naast de tv staat. Met een beetje stof.
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:36 schreef Northside het volgende:
[..]
Een beetje stof?! Dat doet de prijs geen goed he, meer dan 200¤ kan ik er dan niet voor geven. Mag je Dragon Age wel houden als je dat wil, al te vaak uitgespeeld.
Is wel erg laag.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:48 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bij onderhandelen altijd laag moest inzetten...
Flatscreens, computerhardware, tablets, iets in die richting.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:08 schreef spacecrap het volgende:
Je hebt aangegeven eventueel wel te willen ruilen.... waar liggen de interesses?
Voor 216 heb je een nieuwe xbox 360 slim met 250Gb schijf. Deze heeft nog garantie, met hdmi kabel, controller, play and charge kit, en 5 spellen a 10 euro.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:17 schreef Clemenza het volgende:
235 euro is een belachelijk hoog bedrag...
Nee, dat zijn idd de bedragen die je in de winkel aantreft + volledige garantie.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:59 schreef Northside het volgende:
Extra controller = 45¤
Play & charge kit = 20¤
HDMI kabel = 20¤
Spellen = 50¤
X-box = 216¤
-------------------------------------
Totaal = 351¤
Ik zeg toch geen rare dingen nu he?
als jij dit alles voor 351 euro kan kopen in de winkel ga je gang. Voor 300 euro gaat de handel weg, anders hou ik het gewoon zelf.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:25 schreef Snever het volgende:
[..]
Nee, dat zijn idd de bedragen die je in de winkel aantreft + volledige garantie.
Veel plezier met je xbox.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:28 schreef HostiMeister het volgende:
als jij dit alles voor 351 euro kan kopen in de winkel ga je gang. Voor 300 euro gaat de handel weg, anders hou ik het gewoon zelf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |