abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102723964
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:12 schreef Michhas het volgende:
Hoi :W
Wow... Lang geleden dat ik hier was :o
Hallo! Inderdaad.
pi_102724007
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:22 schreef Generalissimo het volgende:

[..]

Oké bedankt voor je antwoord! En dankzij jou vind ik de dexamphetamine nu veel fijner :) nam eerst een hele hoge dosis 40 mg per dag maar ben erachter gekomen dat ik zo'n hoge dosis helemaal niet nodig had! Omdat jij laatst hier zei dat je 3 keer per dag een pilletje van 5mg nam ben ik dat ook eens gaan proberen en ik voel me veel fijner zo. Ben veel rustiger en minder opgefokt ^O^ Op zich ook wel logisch want dexamphetamine is in hoge doseringen een oppeppend middel.
Geen probleem. Goed om te horen! En in lage doseringen trouwens ook hoor..... (beetje slaapgebrek hier)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:20:31 #292
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_102727557
Michas!!! *O*

ik ben ook nog niet genezen helaas ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_102731759
Vinden jullie wachten ook zo moeilijk?
Niet dat het lang duurde hoor maar toch heb ik onderhand heel de apotheek door gehupst.

Ik ben ook nog niet genezen, alhoewel een beetje dan aangezien ik me niet meer dagelijks irriteer aan adhd.
pi_102731890
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:26 schreef Dropkogel het volgende:
Niet dat het lang duurde hoor maar toch heb ik onderhand heel de apotheek door gehupst.

Ik ben ook nog niet genezen, alhoewel een beetje dan aangezien ik me niet meer dagelijks irriteer aan adhd.
Wachten is mijn lievelings :P
Ik kies op een of andere manier ook altijd de verkeerde kassa. Annoys me. Krijg er kriebels van :P
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:02:04 #295
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_102737549
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:26 schreef Dropkogel het volgende:

Volgens mij ben je nooit "genezen"...
pi_102737651
Wachten nooit zo erg maar tussen HONDERDEN mensen. JA! Verschrikkelijk. Naar het topje van de eiffeltoren? Laat maar hangen met al die mensen voor die kut lift. En dan ook nog is een keer naar beneden........

Even wachten in de apotheek vind ik altijd wel leuk. Beetje ontspannend.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 18:44:30 #297
238488 Crapbag
I love crap
pi_102742939
Wachten is horror! Vooral omdat ik op een of andere manier altijd de verkeerde rij kies en in de rij sta die het langzaamste gaat ;(
It's fun, it's different and no one else has a name like that.
If you need an easy way to remember it, just think of a bag of crap.
pi_102746756
Middag allen... We hebben vandaag op school een experiment uitgevoerd op wat eerstejaars (Bourdon-Wiersma, hier van heeeel bekend).

1 van de vragen die we gesteld hebben is of iemand de AD(H)D diagnose heeft gekregen en of die persoon daar ook medicatie voor slikt. Van 1 persoon kregen we het antwoord "Equasym"... Wa's da?
pi_102746889
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Volgens mij ben je nooit "genezen"...
Gelukkig niet.
Zo wel :) lijkt me het leven dan misschien wel saai.
pi_102761687
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:17 schreef RvLaak het volgende:
Middag allen... We hebben vandaag op school een experiment uitgevoerd op wat eerstejaars (Bourdon-Wiersma, hier van heeeel bekend).

1 van de vragen die we gesteld hebben is of iemand de AD(H)D diagnose heeft gekregen en of die persoon daar ook medicatie voor slikt. Van 1 persoon kregen we het antwoord "Equasym"... Wa's da?
Net zoiets als concerta. Gewoon MF met verlengde/gereguleerde afgifte.
pi_102761691
Knal hem maar dicht ook dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')