Jahquote:
airco staat te hard?quote:
oei, radio zender ?quote:
Geen airco aan!quote:
wtf?quote:
hehe, je snapt hem dus nietquote:
Nopequote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:17 schreef NBT het volgende:
[..]
Nopeik snap er geen fuk van..
maar collega heeft net het raam ook nog eens open gezet, dus heb me jas maar aangedaan
over melk ?quote:
veel, heel veelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
watheeft melk nou weer met een motor te maken
quote:
godverquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
godver
maar helaasch voor jou, kan ik het filmpje niet zien!
http://www.reclamearsenaal.nl/index.php?id=114quote:Kees Schiferli
1983
Melk. De Witte Motor
Melk moet, heette het eerst. Maar omdat de jeugd steeds meer lak heeft aan alles wat moet, komt PPGH/Moussault voor de nieuwe melkcampagne met De Witte Motor op de proppen. Het vak reageert kritisch, maar de campagne slaat aan. Sterker, de Witte Motor ronkt nog steeds.
Begin 1983 vraagt het Nederlands Zuivelbureau negen (sic) bureaus creatieve voorstellen te doen voor een collectieve melkcampagne. Dat grote aantal komt doordat de bureaus van alle contribuanten (de melkfabrieken) een kans moeten krijgen. PPGH/Moussault behoort niet tot die categorie, maar mag wel meedoen. Dat danken zij aan Henk Engelkes van de Melkunie, die hun inschakeling bij het NZB heeft bepleit vanwege zijn goede ervaringen met het bureau bij het maken van campagnes voor twee derivate melkproducten.
Harry Kramp en Frans Hettinga vormen het team dat ervoor moet zorgen dat het nog betrekkelijk kleine bureau dit grote account (mediabudget: vier à vijf miljoen) verwerft. De competitie op zich noemt Kramp 'een van de opmerkelijkste' die hij ooit heeft meegemaakt. "Ook zo curieus was, dat we niet zelf mochten presenteren en er ook geen gesprekken vooraf waren. In beleid of strategie hoefden we niet te adviseren, want daarvoor kregen we inzage in een dik boek dat ze hadden gemaakt: 'De Melkweg'."
Daarin lezen de twee dat de kernboodschap 'melk is energie' moet zijn, gericht op veertien- tot achttienjarigen. De probleemstelling komt in grote lijnen hierop neer. Lange tijd is melk gepromoot als gezond ('Melk Moet') en beschikten ouders over voldoende gezag om hun kinderen melk te laten drinken. Maar de maatschappelijke verhoudingen veranderden en jongeren, vanaf een jaar of twaalf al, gingen steeds meer hun eigen consumptiegedrag bepalen. De populariteit van frisdrank nam sterk toe. Greet Prins (die er als accountmanager op is gaan werken): "Ze wilden de concurrentie met frisdrank aangaan, appellerend aan de 'eigen vrije wil'."
Tijdens de ontwikkelingsfase, nadat Kramp 'Melk. De Witte Motor' heeft bedacht en hij samen met Hettinga ideeën voor een viertal advertenties uitwerkt, leidt de vondst van deze regel intern tot nogal wat hilariteit. Kramp (lachend): "Roel Glasbeek belde een keer met Henny Nieuwenhuis die ziek thuis lag. 'Moet je horen', zei hij, 'ze hebben weer iets verzonnen: Melk. De Witte Motor'. 'Nou, dan blijf ik nog maar even thuis', reageerde Henny."
Voor de presentatie moeten de voorstellen van alle bureaus op neutrale borden voor een bepaald tijdstip in een Arnhems hotel zijn afgeleverd. Er is een speciale commissie benoemd die het werk moet beoordelen met rapportcijfers. Om het werk zo goed mogelijk te laten uitkomen hebben Kramp en Hettinga speciale zwartglanzende manshoge panelen laten maken. "Dat had als extra voordeel", zegt Kramp, "dat Henk Koenders, die het moest afleveren, als eis kon stellen dat hij ze zelf naar binnen wilde brengen en neerzetten. Hij moest dan de beste plek uitzoeken, waarbij we hem op z'n hart drukten zich vooral niet te laten afschepen. Henk heeft toen zo ongeveer de hele expositie opnieuw ingericht."
Het bureau wint de competitie met niet alleen de hoogste cijfers, maar ook op grond van de uitkomsten van panelgesprekken met consumenten. De 'gepresenteerde' advertenties zijn: de heggenknipper, de schrijfmachine, de dassenknoper en de biljarter. Kort daarna worden de eerste (30 seconden) commercials gemaakt en verschijnen de beelden ook op abri's.
Hoewel de campagne al gauw een Lamp wint - waarna er nog vele volgen - en in 1988 ook een Effie in de wacht sleept (en bij het tienjarig bestaan van deze onderscheiding als genomineerde voor een Gouden Effie weet door te dringen tot de laatste drie), wordt er in vakkringen aanvankelijk nogal kritisch tegenaan gekeken. Het creatieve geweten van de reclamewereld Marten Faber vraagt zich in zijn column in Adformatie af voor wie deze campagne in 's-melksnaam is gemaakt. 'Voor een handvol elitaire highbrows met een bizar gevoel voor humor? Voor de schijt-aan-alles redactie van Propria Cures?' Dat moet Kramp en Hettinga hebben geraakt, veronderstellen we. Kramp en Prins erkennen dat de campagne in het begin werd 'neergesabeld'. Kramp: "Maar het was absolúút geen highbrow-campagne. Er waren voortdurend metingen of de doelgroep werd bereikt. Het was juist een ontzettend populaire campagne bij precies de groep waarvoor die werd gemaakt. Misschien hebben er wel enkele tussen gezeten die highbrow waren, maar dat was geen punt. De ene was wat slimmer, de andere wat simpeler en ook het fysieke en het spirituele wisselden we af. Kritiek kon je in die tijd verwachten als je een campagne maakte met veel ambitie en pretentie. Maar de campagne heeft de columns van Faber toch ruimschoots overleefd?!"
Ook Prins (die tot eind '91 op het account werkzaam blijft, later als directielid) vond het niet leuk. "Maar als je naar de printmedia kijkt, klopt het evenmin wat Faber beweerde. De kerntitels waren Libelle, Panorama, Veronica, met daaromheen Cosmo, Avenue en Viva. Wij hadden in elk geval een ontzettend groot geloof in de campagne. Dus onze tijd komt nog wel, zeiden we tegen elkaar."
Na het overlijden van Hettinga, in 1988, betrekt Kramp diverse anderen, onder wie Aad Kuijper, Pieter van Velsen en Romke Oortwijn bij het bedenken van nieuwe (waaronder ook weer bekroonde) uitingen. Gedurende tien jaar blijft het campagnethema ononderbroken gehandhaafd. Dan denkt de klant dat het tijd wordt voor iets nieuws en ontwikkelt het bureau een campagne met als adagium 'De grootste ontdekking van de mond'. Na krap een jaar wijzen metingen uit dat deze benadering niet aanslaat en worden er weer nieuwe creatieve vertaalslagen gemaakt op basis van het vertrouwde thema.
Wanneer het bureau na zestien jaar voor het NZB te hebben gewerkt, nog maar net een geheel vernieuwde 'Melk de Witte Motor'-campagne is gestart, beëindigt het NZB begin 1998 de samenwerking en kiest men (opnieuw) voor een jong bureau: Schaeffer Wünsch Has. Advertising en promotion manager Ton Crèpin laat desgevraagd weten, dat dit najaar een nieuw 'communicatiespektakel' zal worden ontketend op basis van het thema... 'Melk. De Witte Motor'.
Veel, heeeel veelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
watheeft melk nou weer met een motor te maken
en mij maar voor gek verklaren dat melk niks met motors te maken heeftquote:
lijkt me ook niet echt verstandig nee....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zou het alleen niet in de tank gooien
mja, en op je werk zoeken naar afbeeldingen: melk de witte motor is ook niet handigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zou het alleen niet in de tank gooien
wel ? krijg je blote dingen te zien ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, en op je werk zoeken naar afbeeldingen: melk de witte motor is ook niet handig
mja koud weer thermometersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel ? krijg je blote dingen te zien ?
Nee, jij bent anders....quote:
Lekker=Andersquote:
Daar waren we het net al over eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lekker=AndersNouhouwwwwwww!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar waren we het net al over eensGet the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
de vrouwlijke variantquote:
dat zijn NPFWquote:
Het loopt een beetje uit, over een half uur ben ik wegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi![]()
ging jij vandaag niet heel veel dingen doen
Ahhaaa, weer een kort koppie?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:06 schreef tdrone het volgende:
joah, net naar de kapper geweest en nu even wat dingen invullen voor een nieuwe OV studentenkaart
nee, 50 vragen en je mag er 6 fout hebbenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:48 schreef tdrone het volgende:
gefeliciteerd
is het veel moeilijker dan auto?
ja je meoten weten welke soorten melk enzoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:48 schreef tdrone het volgende:
gefeliciteerd
is het veel moeilijker dan auto?
ik had liever een piraten vrouwquote:
Je bent nou eenmaal geen vrouw.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik had liever een piraten vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Je bent nou eenmaal geen vrouw.
heb jij dat pakje toevallig ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nee ik heb deze:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb jij dat pakje toevallig ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Je bent nou eenmaal geen vrouw.
ziet er goed uit in elk gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee ik heb deze:te veel lichaamsbedekking, trek maar gewoon het piratenpakje aan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
en zelfs die kan nog beterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te veel lichaamsbedekking, trek maar gewoon het piratenpakje aan..
Hahaha, maar die pas ik nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te veel lichaamsbedekking, trek maar gewoon het piratenpakje aan..
quote:
moet je de goeie maat kopenquote:
Ik neem die van hierboven welquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:41 schreef NBT het volgende:
[..]is al een verbeteringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
die zou ik ook wel nemen (ondanks dr rare bek)quote:
Ze is net op der lip geslagen ofzo jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zou ik ook wel nemen (ondanks dr rare bek)
als ze er maar goed mee om kan gaanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zou ik ook wel nemen (ondanks dr rare bek)
*slurp slurpquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als ze er maar goed mee om kan gaan
Die soep met de slierten zo naar binnen slikkenquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die soep met de slierten zo naar binnen slikken
als je dan maar niet morstquote:
tikquote:
kinkyquote:
enbeeteetjequote:
hartje met bloedspatten, ziet uit als iets van the used, das redelijk emoquote:
al lang niet meer geluisterd eigenlijk.quote:
'hard' aan het werk, goed enzo. En met jou?quote:
Serieus?quote:
He, enbeetee is geen emo, ze is awesome.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al lang niet meer geluisterd eigenlijk.
dus je geeft toe dat je een emo bent?
Ik vind het leuk om te luisteren ja!quote:
Ik ben alles behalve emoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al lang niet meer geluisterd eigenlijk.
dus je geeft toe dat je een emo bent?
hihihihhihi kusjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
He, enbeetee is geen emo, ze is awesome.
iets KPD waardigs? ik wil zienquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te luisteren ja!Het is niet mijn favo band ofzo
![]()
[..]
Ik ben alles behalve emo![]()
[..]
hihihihhihi kusje![]()
Ik kwam gister nog die foto van ons tegen op me laptopwanneer gaan we weer meeten?
Neee...... het was winterachtig die dag......quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iets KPD waardigs? ik wil zien
winter maakt niet uit als je binnen zitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:17 schreef NBT het volgende:
[..]
Neee...... het was winterachtig die dag......
En deze UI beter?
Die foto was buitenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
winter maakt niet uit als je binnen zit
en nee, abslouut nee. (ik heb toch niet gezegt dat iets tegen the used heb, of tegen emoes?
niks, behalve dat ze niet tegen een witte achtergrond gefotografeerd moeten worden, maar gewoon in een groene weiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Die foto was buiten![]()
En wat heb je tegen madeliefjes!
Daar heb je een heel goed punt.....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks, behalve dat ze niet tegen een witte achtergrond gefotografeerd moeten worden, maar gewoon in een groene wei
OH NICE! welke foto bedoel je trouwens?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te luisteren ja!Het is niet mijn favo band ofzo
![]()
[..]
Ik ben alles behalve emo![]()
[..]
hihihihhihi kusje![]()
Ik kwam gister nog die foto van ons tegen op me laptopwanneer gaan we weer meeten?
Dat we samen een hartje maken met onze handenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OH NICE! welke foto bedoel je trouwens?Ik heb er niet zoveel.
en dat moet binnenkort wel ja! Maar ik heb nooit tijd...
WIJ ZIJN ZO GEIL!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat we samen een hartje maken met onze handen
Ik ben verliefd op jou!quote:
hartjehartjehartje!quote:
Jij?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie is er nou niet verliefd op NBT?
Speciaal voor jouquote:
wat een held!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:14 schreef tdrone het volgende:
Goedemorgen Beste GRTD'ers
Het is vrijdag, dat betekent dat het morgen alweer WEEKEND is. Nog maar een paar uurtjes hard werken en FOK!ken en dan kun je met je favo drankje en gezelschap op de bank en genieten van je weekend.
Nog even volhouden dus harde werkers!
en niet zo zuinigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:37 schreef gianni61 het volgende:
het regent, het regent, de pannetjes worden nat !
heb je gewonnen dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
hier nog droog
en tdrone, mag ik hier nog langskomen als overwinnaar ?
joah ik was geloof ik nog een van de enigen die niet standaard met de maffia meegingquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
hier nog droog
en tdrone, mag ik hier nog langskomen als overwinnaar ?
het FOK! maffiaspelquote:
en dat is? (ik speel alleen mafia wars op facebook)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
joah ik was geloof ik nog een van de enigen die niet standaard met de maffia meeging
[..]
het FOK! maffiaspel
jah, zo mooi, wij komen als eerste met hints en gellijk alles achter ons aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
joah ik was geloof ik nog een van de enigen die niet standaard met de maffia meeging
[..]
het FOK! maffiaspel
wel gelachen in elk gevalquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:56 schreef tdrone het volgende:
er zaten ook wel veel passieve dorpelingen tussen deze keer die maar achter TV aanliepen..
tsja kost zoveel om met de post op te sturen he zo'n wolkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:01 schreef gianni61 het volgende:
bosbrand in griekenland.
stuur ff wat regen die kant op..
Van het dorp zocht niemandquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:56 schreef tdrone het volgende:
er zaten ook wel veel passieve dorpelingen tussen deze keer die maar achter TV aanliepen..
Ik zochtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Van het dorp zocht niemand
Ik baal echt dat ik niet mee kan doen
Als je wilt blijven leven kun je beter niet over Het Spel tegen me praten, ik zit nog midden in het verwerkingsproces.quote:
Ik ga Lutte nu opetenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:14 schreef tdrone het volgende:
ja honkey waarom had je Lutte nu vermoord?
Stiekem moest ik wel lachen toen ik het las
Ik ben al doodquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je wilt blijven leven kun je beter niet over Het Spel tegen me praten, ik zit nog midden in het verwerkingsproces.
ach germquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je wilt blijven leven kun je beter niet over Het Spel tegen me praten, ik zit nog midden in het verwerkingsproces.
Ik heb geen vakantie gehad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:17 schreef tdrone het volgende:
jij ook begonnen aan je laatste weekend vakantie?
Klopt.quote:
over 1 u en 20 minquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:36 schreef gianni61 het volgende:
is het al tijd om naar huis te gaan?
nog lang nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:36 schreef gianni61 het volgende:
is het al tijd om naar huis te gaan?
ik ook binnenkort misschien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:47 schreef gianni61 het volgende:
morgen misschien drank inkopen in deutschland
nuuuuttinnn, u?quote:
Mja, werkende.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nuuuuttinnn, u?
Hij heet Bart en het is een combi tussen een mooiboy en een beachboy.
ja, bagger is het..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, werkende.
Ah, verklaart een hoop.
Trouwens, wist je dat UDOWU weer tot leven is geschopt?
Goed voor je postcount.quote:
Medelijden. Met een mooi bekertje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, werkende.
Ah, verklaart een hoop.
Trouwens, wist je dat UDOWU weer tot leven is geschopt?
Ook leukquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:04 schreef Lutte het volgende:
Okay ik tekende een windroos in de lucht
Ik alleen bij kennissen op bezoekquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Anders wist ik niet waar het verre westen was! Ik kom daar nooit!
Herkenbaarquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:04 schreef Lutte het volgende:
Okay ik tekende een windroos in de lucht
Doe er dan eentje met tietenquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar ik ben toch wel gehecht aan mijn oude..
Ik ben benieuwd!!!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:29 schreef honkeytonk het volgende:
Ik weet welke UI ik wil![]()
![]()
HIJ WORDT SUPERDUPER VET ALS IK HEM KAN REGELEN!
Ik heb er genoegquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:51 schreef Lutte het volgende:
Als iemand nog een leuke Ui voor mij heeft!
Een vage van een kindertekening of boerderij ofzo?quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:56 schreef Lutte het volgende:
OjA die derde
Weet iemand nog wat voor Ui ik eerst had? Ben het vergeten![]()
Ik heb er even over nagedacht, maar dat wil ik. Dat wil ik graag.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeg... Wil jij mijn woordvoerder worden?
Zou zomaar kunnenquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een vage van een kindertekening of boerderij ofzo?
Leuk, dank je!quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb er even over nagedacht, maar dat wil ik. Dat wil ik graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:05 schreef honkeytonk het volgende:
zijn dat niet de Gorillaz?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
een bloemetjequote:
Jammiequote:
nee, liever een poesquote:
ja, dat willen we allemaal welquote:
Opzouten dan verrekte gek 1quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:05 schreef honkeytonk het volgende:
Hooi!
Ik ben meteen weer weg![]()
Drukdrukdruk...
Dankjequote:Op maandag 29 augustus 2011 11:53 schreef tdrone het volgende:
en je durfde natuurlijk niet te vragen?
En wat een ongelofelijk toffe UI!
jij ging weg want je had het druk !!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoi!
Ik zag net nóg een FOK!ker in de trein
Ik durf het vragen welquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:53 schreef tdrone het volgende:
en je durfde natuurlijk niet te vragen?
En wat een ongelofelijk toffe UI!
WAT, ben jij een FOK!KER ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik durf het vragen welMaar dan geef ik zelf ook meteen toe dat ik een FOK!ker ben en dat durf ik dan weer niet
een vrouwlijke fok!kerquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Shit, daar gaat mijn geheime identiteit
verander je profiel dan eensquote:
dan gaan we opzoek naar HT picks o mte verkopen, vrouwen fotos doen het altijd goed op fok!quote:
Mijn pics zijn allemaal van internet verwijderdquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan gaan we opzoek naar HT picks o mte verkopen, vrouwen fotos doen het altijd goed op fok!
HT.rar zal nooit verwijderd wordenquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn pics zijn allemaal van internet verwijderd
quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
HT.rar zal nooit verwijderd worden
daar gaat je anonimiteitquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daar gaat je anonimiteit slowchat
niet te snel hequote:
nope, alweer 2de week aan het werkenquote:
das minder..quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nope, alweer 2de week aan het werken
en alweer dik in de overurenquote:
ik ken het spel waar het over gaat niet eensquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:10 schreef lipjes het volgende:
omg dit filmpje
http://tweakers.net/nieuw(...)lands.html#r_4936956
borderlands is best een leuke game, gewoon ff downloaden kopen en testenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ken het spel waar het over gaat niet eens
Vertel het eensquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:07 schreef Lutte het volgende:
Ik haat dagen als vandaag. Ik haat op dit moment even alles
2quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:15 schreef honkeytonk het volgende:
Meisje tegen mij op msn:
"Wat ben je stil de laatste tijd?"
What the fuck moet ik hierop antwoorden?Wat verwacht ze?
1) Ja
2) Omdat ik je saai vind
3) Dat ben ik niet
4) Bla bla bla
Geen een antwoord is goed
Doe is lief, en ik was al lang wakkerquote:
Eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Doe is lief, en ik was al lang wakker
vooruit danquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens![]()
En ik doe lief, vroeger zat het hier vol met spamsletten
Toen had ze nog geen spinnenwebbenquote:
Nu heb je het over begin 13e eeuwquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Toen had ze nog geen spinnenwebben
is toch ook vroegerquote:
Dat was echt bizar inderdaad. Eén keer aanraken en je kreeg dit effectquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is toch ook vroeger
Vroeger, toen de moeder van WL nog zo nat was als een waterval
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat was echt bizar inderdaad. Eén keer aanraken en je kreeg dit effect
[ afbeelding ]
Die mensen kwamen overigens ook altijd kijken
zitten zelfs 2 foto's bijquote:Hi, my name is Uliya to me 28 years, I wish to find friends for correspondence, probably and more.
Write to me back and send me your pictures
Uliya
o, even van die roemeense date site afgaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:50 schreef lipjes het volgende:
goedemorgen
weet niet waar dit nu weer vandaan komt maar
[..]
zitten zelfs 2 foto's bij
en daar heb ik zin in omdatquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o, even van die roemeense date site afgaan
jah, ik denk namelijk dat het NBT isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
en daar heb ik zin in omdat
zal ik reageren
heh wie ben ik?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ik denk namelijk dat het NBT is
wie weetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ik denk namelijk dat het NBT is
Gelezen, ik ben het nietquote:
Doe datquote:
mensen die gelijk ontkenne ...quote:
Nouhouwwwwwwwwwww...... echt! ik heet geen Uliahaha ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Doe dat
[..]
mensen die gelijk ontkenne ...
wedde van wel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:03 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouhouwwwwwwwwwww...... echt! ik heet geen Uliahaha ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |